اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970511309358392

گفت‌وگو با ارس اناری مدیرعامل بیمیتو در الکامپ97

بیمیتو، سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه

کد: 13970511309358392

https://goo.gl/SLvkkv

، (اخبار رسمی): بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی، مسافرتی و عمر از شرکت‌های مختلف (ایران، آسیا و غیره) است. امکان تمدید، تعویض دفترچه تامین اجتماعی نیز جز خدمات ویژه این سامانه است.

بیمیتو، سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه
بیمیتو، سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه
بیمیتو، سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه
بیمیتو، سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه

ارس اناری مدیرعامل استارت آپ بیمیتو با بیان اینکه نوزده ماه از شروع فعالیت این اپلیکشین خدمات بیمه می‌گذرد، گفت: ما ابتدا با بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه شروع کردیم، سپس بیمه آتش‌سوزی را وارد کردیم و قدم به قدم بیمه‌های مسافرتی، بیمه مسئولیت پزشکی، بیمه عمر اضافه شد. آخرین محصول نیز بیمه تامین اجتماعی است که فعلا خدمات دفترچه‌ را بر روی سایت داریم. یعنی برای کار دفترچه، همکار تامین اجتماعی هستیم. این پارتنرشیپ برای صدور، تمدید و تجدید یا به قول خودشان تعویض است. 

او در خصوص هدف بیمیتو از حضور در این نمایشگاه و این که آیا به این هدف رسیده است، بیان کرد: از دید بیمیتو بازدیدکننده‌های الکامپ نسبت به سال قبل کمتر بود، اما زیرساخت‌های امسال بهتر از پارسال بود. به علت شرایط اقتصادی کشور سرمایه‌گذارهای کمتری نسبت به پارسال به سمت بیمیتو آمدند. ولی مشتریان بیمیتو بازخوردهای خوبی دادند. با مردم بیشتر در ارتباط بودیم، نیازهای‌شان را بیشتر سنجیدیم و اطلاعات خوبی از نیازهای مشتریان برای رفع مشکلات موجود و نیازهای‌شان گرفتیم. مجموعا الکامپ برای ما خوب بود.

اناری در مورد تغییراتی احتمالی در نمایشگاه سال آینده توسط بیمیتو گفت: پیش بینی ما این است که تا الکامپ 98 صنعت بیمه تغییرات زیادی خواهد کرد. فیچرهای جدیدی اضافه خواهد شد، به طوری که اگر ما در حال حاضر با دوازده کلیک در بیمیتو می‌رسیم به زودی شاید این عدد به شش یا هفت عدد برسد که البته روندهای بیمه‌ای این اجازه را به زیر ساخت‌های ما خواهند داد. یک موضوع دیگر بحث تامین اجتماعی است که خدمات جدیدتری داریم که هم بازار بیمه را تکان خواهد داد و هم برای سازمان بهتر است.

او سپس به توضیح راه‌های دسترسی به بیمیتو پرداخت و بیان کرد: ما در اینستاگرام صفحه داریم و در تلگرام هم دی اکتیو نیستیم و وب سایت ما bimito.com است. اپلیکیشن اندروید ما از مارکت بازار و سایر مارکت‌های اندرویدی که در ایران فعال هستند و همچنین برای اپلیکیشن ios که از مارکت سیب اپ قابل دسترسی است. لازم به ذکر است که ما در حال حاضر در اپلکیشن ios فیچر تامین اجتماعی نداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمیتو

بیمیتو، وب‌سایت و اپلیکیشن مقایسه، خرید و مدیریت آنلاین بیمه است. با کمک بیمیتو می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و آگاهانه خرید کنید. بیمیتو برای ارائه خدمات بیمه‌ای با نمایندگان و کارگزاران مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و تمامی فرآیندهای آن، مورد تأیید عاملان رسمی بیمه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]