اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970511309377329

گفت و گو با وحید بهرامیان، مدیر ژاکت در الکامپ 97

ژاکت، بزرگترین مارکت وردپرس

کد: 13970511309377329

https://goo.gl/aSTtwp

، (اخبار رسمی): ژاکت یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات دیجیتال (Digital Goods) است. در این بستر هرچیزی که به صورت دیجیتال است مثل ابزارهای لازم طراحی سایت (وردپرس و اسکریپت و …) و فایل‌های گرافیکی ارزشمند و عکس و … ارائه شده است.

ژاکت، بزرگترین مارکت وردپرس
ژاکت، بزرگترین مارکت وردپرس

بهرامیان در توضیح این استارتاپ، گفت: وب سایت ژاکت بزرگترین مارکت پلیس ورد پرس است که می‌توانید با کمک محصولات آن در سریع‌ترین زمان با کمترین هزینه برای خودتان وب‌سایت راه‌اندازی کنید به ازای هر خرید ما 6 ماه پشتیبانی تضمین شده به شما می‌دهیم که اگر مشکلی در محصول بود از پشتیبانی محصول استفاده کنید.

وی در رابطه با هدف از شرکت در الکامپ، اظهار کرد: خیلی از مخاطبان ما را می‌شناسند. پیشنهادات خوبی برای بازدیدکنندگان داریم که بتوانند خرید لذت بخشی را داشته باشند.

بهرامیان درخصوص مزیت استارتاپ ژاکت نسبت به رقبا، بیان کرد: ژاکت 6 ماه پشتیبانی تضمین شده به مشتری‌هایش می‌دهد، اگر مشکلی در محصول باشد و فروشنده نسبت به رفع آن اقدام نکند اگر لازم باشد وجه مشتری را به او بر می‌گردانیم، ژاکت اصالت خرید را تایید می‌کند یعنی وقتی مشتری می‌خواهد یک محصول خارجی را ثبت کند اصالت خرید آن از نسخه اصلی را از او می گیریم تا مطمئن شویم که بدون کد مخرب به کاربر داده می‌شود.

او در انتها راه‌های دسترسی به ژاکت را توضیح داد و گفت: آدرس سایت zhaket.com است و در اینستاگرام و تلگرام هم حضور داریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ژاکت

مشخصات شرکت تکمیل نشده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]