اطلاعات تماس
  • 091333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970512309399264

بازی‌های مختلف را ببینید، بهترین‌ها را انتخاب کنید و سپس هوشمندانه دانلود کنید

بازیاتو، معرفی، نقد و بررسی بازی‌های موبایلی

کد: 13970512309399264

https://goo.gl/6HjZMv

، اصفهان , (اخبار رسمی): در بازیاتو ابتدا بازی‌ها توسط متخصصین بازیاتو روی چندین دستگاه مختلف نصب شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند، سپس نقاط ضعف و قوت بازی‌ها در قالب یک گزارش متنی، تصویری و ویدئویی به همراه امتیازدهی دقیق در سایت منتشر شده و لینک بررسی تخصصی بازی در مارکت‌های نرم‌افزاری اندروید و آی‌او‌اس نیز منتشر می‌شوند.

بازیاتو، معرفی، نقد و بررسی بازی های موبایلی
بازیاتو، مرجع دانلود، معرفی، نقد و بررسی بازی های موبایلی

بازیاتو نخستین وبگاه تخصصی معرفی و بررسی بازی‌های موبایلی در ایران است که در 1396 و با هدف نقد و بررسی تخصصی بازی‌های موبایلی فعالیت خود را آغاز کرد

بازیاتو (به انگلیسی: Baziato) نخستین وبگاه تخصصی معرفی و بررسی بازی‌های موبایلی در ایران است که در شهریور 1396 و با هدف نقد و بررسی تخصصی بازی‌های موبایلی ایرانی فعالیت خود را آغاز کرد.

در این وبسایت ابتدا بازی‌ها توسط متخصصین بازیاتو روی چندین دستگاه مختلف نصب شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند، سپس نقاط ضعف و قوت بازی‌ها در قالب یک گزارش متنی، تصویری و ویدئویی (به درخواست سازنده‌ی بازی) به همراه یک امتیاز مختص بازی در سایت منتشر شده و همچنین لینک بررسی تخصصی بازی در مارکت‌های نرم‌افزاری اندروید و آی‌او‌اس نیز منتشر می‌شوند، پس از انتشار محتوا کاربران وبسایت می‌توانند اقدام به درج دیدگاه‌های خود در خصوص آن بازی کرده و با هم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

بازی آمیرزا با بیش از 5 میلیون نصب فعال و فندق یک میلیونی، از پر بحث ترین بازی‌های موجود در بازیاتو به شمار میروند و بازی پسرخوانده پرچم‌دار بهترین بازی موبایلی ایرانی از نگاه این وبسایت است.

ارائه پیشنهادات آخر هفته‌ای،معرفی بهترین های هر فصل و هر سال، مقالات ویژه، نقد منطقی و فنی،بررسی تخصصی و چالشی بازی، زبان ساده و شیوا از مهم‌ترین ویژگی‌های وبسایت بازیاتو به شمار می‌رود.

با گذشت تنها یکسال از تاسیس بازیاتو خیل عظیمی از بازیکنان حرفه‌ای دنیای موبایل، این وبسایت برای نقد و بررسی بازی‌های مورد علاقه‌ی خود استفاده کردند به طوری که به گزارش وبسایت الکسا هم‌‌اکنون بازیاتو میزبان بیش از هزاران مخاطب بازی‌های موبایلی در ایران است.

برای آشنایی بیشتر با بازیاتو همین الان به صفحه اطلاعات وبسایت مراجعه نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازیاتو

نخستین وبگاه تخصصی معرفی و بررسی بازی‌های موبایلی در ایران است

اطلاعات تماس
  • 091333*****
[نمایش اطلاعات]