اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970513309429436

گفت و گو با مهدی بهره‌ مند از ایران رنتر در الکامپ 97

ایران رنتر، پلتفرم فروش اقساطی به صورت آنلاین

کد: 13970513309429436

https://goo.gl/KNykaz

، تهران , (اخبار رسمی): ایران رنتر، پلتفرم فروش اقساطی به صورت‌ آنلاین است. ایران‌رنتر را‌ه‌حل خرید اعتباری هوشمند است که در جهت سهولت و سرعت در خرید آنلاین و در راستای بهینه ‌کردن زندگی مدرن، به فروش اقساطی وسایل می‌پردازد.

ایران رنتر، پلتفرم فروش اقساطی به صورت آنلاین
ایران رنتر، پلتفرم فروش اقساطی به صورت آنلاین
ایران رنتر، پلتفرم فروش اقساطی به صورت آنلاین
ایران رنتر، پلتفرم فروش اقساطی به صورت آنلاین

مهدی بهره‌مند در توضیح ایران رنتر، گفت: ایران رنتر یک پلتفرم فروش اقساطی به صورت آنلاین است، که از یک طرف می‌توانید درخواست‌هایتان را برای خرید اقساطی ثبت کنید و بعد از اعتبارسنجی در انتظار تامین قرار بگیرید و وسایل درب منزل شما تحویلتان می‌شود.

وی ادامه داد: از یک طرف هم شما می‌توانید به عنوان تامین کننده و سرمایه‌گذار وارد سایت شوید و از لیست در انتظار تامین، کالاهایی را تامین کنید، ایران رنتر آن وسایل را با ضمانت خودش خریداری می‌کند و در اختیار مشتریان قرارمی‌دهد.

ایران رنتر 2 مرحله اعتبارسنجی دارد برای مشتری‌ها یکی اعتبارسنجی هوشمند و اعتبارسنجی اولیه، اعتبار سنجی هوشمند با استفاده از داده کاوی انجام می‌شود و اطلاعات خاصی از مشتری گرفته نمی‌شود و طراحی آن توسط تیم ایران رنتر انجام می‌شود، رفتار مشتری را در پرداخت اقساط پیش بینی می‌کند ، دراعتبار سنجی حضوری مدارک آپلود می‌شود و  پس از تایید کارشناسان به مشتری بازگردانده می‌شود و قراردادی و سفته هم امضا می‌شود.

بهره‌مند در خصوص هدف از حضور در الکامپ توضیح داد: الکامپ در حوزه الکترونیک و کامپیوتر است و چون فعالیت ما هم در همین حوزه است، حضور خودمان را الزامی دانستیم که برند خودمان را معرفی کنیم و دیگران بنوانند از این خدمات استفاده کنند چون خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند خرید اقساطی  چگونه است و خیلی‌ها هم نمی‌دانند در بحث سرمایه گذاری چه کاری انجام دهند می‌توانند پول‌های راکدشان را بیاورند.

او در انتها راه‌های دسترسی  و ارتباط با ایران رنتر را معرفی کرد و گفت: علاقه‌مندان از طریق وب سایت ما به آدرس iranrenter.com و شبکه‌های اجتماعی و شماره تلفن 57679 می‌توانند در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران رنتر

ایران‌رنتر را‌ه‌حل خرید اعتباری هوشمند است که در جهت سهولت و سرعت در خرید آنلاین و در راستای بهینه ‌کردن زندگی مدرن امروزی، به فروش اقساطی وسایل می‌پردازد. در ایران‌رنتر تأمین‌کنندگان، مبلغ مورد نیاز برای خرید یک وسیله را تأمین می‌کنند و وسیله را به مشتریان اعتبارسنجی‌شده به صورت اقساطی می‌فروشند.

اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]