اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970513309497083

شاه کلید کسب درآمد پایدار و میلیونی از اینترنت

دوره اسرار مدرسان هوشمند

کد: 13970513309497083

https://goo.gl/nVwE5f

، اصفهان , (اخبار رسمی): دوره کوتاه مدت اسرار مدرسان هوشمند مناسب برای تمام افرادی است که تمایل دارند دانش و آموخته‌های خود را به بهترین وجه به دیگران منتقل کنند و دوست دارند با آموزش به دیگران تغییر مثبتی در جامعه ایجاد کنند.

دوره اسرار مدرسان هوشمند
دوره اسرار مدرسان هوشمند

در مدت زمان 4 ساعت این دوره، نقشه راه ساخت کسب‌وکاری با درآمد چند صد میلیون در سال به شما داده می‌شود که مطمئناً با تلاش و پشتکار خودتان به نتایج فوق‌العاده‌ای خواهید رسید

چه کسی می توانست تصور کند که روزی روی صندلی جلوی تلویزیون نشسته و به راحتی خرید کند یا با هر خدمات دیگری تنها یک کلیک فاصله داشته باشد؟ دنیای مجازی امروز این امکان را برای همه فراهم کرده است و روزانه بر تعداد کسب و کارهای آنلاین افزوده می شود، روز به روز بر تعداد کارآفرینانی که از دنیای کسب و کار های فیزیکی به دنیای کسب و کار های آنلاین پا می گذارند افزوده می شود. علت این امر پتانسیل بالای دنیای اینترنت، و این حقیقت است که بسیاری از صنایع آفلاین در حال تبدیل شدن به شرکت های آنلاین هستند . اما در ادامه با ما همراه شوید تا به برخی از مزایایی که کسب و کار اینترنتی در اختیار ما می گذارد آشنا شوید ،  تحقیقات نشان می دهد که تا سال ۲۰۲۰ فروش آنلاین جهانی رشد بسیار سریعی را تجربه خواهد کرد. همیشه مهم است که وقتی یک مدل کسب و کار را انتخاب می کنید فناوری ها و سرنخ های داغ روز را بررسی کرده و هرگاه که امکان پذیر است وارد بازارهای در حال رشد شوید. کسب و کار اینترنتی آموزشی یک ایده ، فرصت و انتخاب خوب برای کارآفرینانی است که می خواهند کسب و کار خود را تازه راه بیاندازند و یا آنهایی که به دنبال شغل دوم هستند. 

اسرار مدرسان هوشمند چیست؟

دوره کوتاه مدت اسرار متخصصان هوشمند مناسب برای تمام افرادی است که تمایل دارند دانش و آموخته‌های خود را به بهترین وجه به دیگران منتقل کنند و دوست دارند با آموزش به دیگران تغییر مثبتی در جامعه ایجاد کنند. همچنین اگر از شغل فعلی خود رضایت کافی ندارید یا دوست دارید روسای خود را تحت تأثیر قرار دهید. یا قصد تغییر شغل و مشغول شدن در یک کار پردرآمد و هیجان‌انگیز را دارید دستیابی به مهارت‌های مطرح‌شده در این دوره آموزشی  می‌تواند کمک شایانی در تعیین مسیر شغلی و زندگی شما به‌نحوی‌که دوست دارید داشته باشد.
در این دوره آموزشی آنلاین به موضوعاتی مانند این‌که چه طور می‌توان در حیطه‌ای تخصصی به درجه تخصص رسید یا چه طور می‌توان تخصص خود را به دیگران فروخت یا اینکه چه طور به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که افراد بسیار زیادی علاقه‌مند به آموزش‌ها و سخنرانی‌های ما باشند؟، چطور با تقویت روابط عمومی در رسانه‌ها ، مجلات و تلویزیون حضور داشته باشیم؟ اشاره خواهد شد. شرکت در این دوره آموزشی می‌تواند سکوی پرواز در زندگی شما باشد.


مزایای تبدیل شدن به یک مدرس هوشمند 

  • استقال مالی و هدف گذاری درآمد 
  • جایگاه اجتماعی 
  • کمک به دیگران و حال خوب 
  • درآمد پویا (حتی در خواب) 
  • رشد شخصی 
  • رضایت شغلی و شخصی و ...... 

از این فرصت بزرگ نهایت استفاده را ببرید

تبدیل شدن به یک متخصص هوشمند و عرضه خدمات آموزشی، مشاوره و سخنرانی یکی از مهم‌ترین و البته بهترین فرصت‌های بزرگ اقتصادی کشور ایران در چند سال آینده است. به این دلیل که بسیاری از صنایع، افراد و شرکت‌های دولتی و خصوصی قصد دارند که از شرایط سنتی به شرایط جدیدی حرکت کنند که برای رسیدن به این هدف لازم است مهارت‌های خود را با وجود یک «متخصص حرفه ای » تقویت کنند و دنیا نشان داده است که اگر این تغییر در افراد، شرکت‌ها و صنایع رخ ندهد، آنها نابود خواهند شد و  از همین رو این یک فرصت فوق‌العاده است که از بازار ایجاد شده بهترین استفاده را ببریم و کاری کنیم که کشوری پویاتر و فعال‌تر داشته باشیم و البته منافع شخصی خود را نیز در همین راستا تأمین کنیم. به شما اطمینان می‌دهم در صورتی که اراده کنید تصمیم جدی داشته باشید، شرکت در این دوره آموزشی تبدیل به سرنوشت‌سازترین دوره‌ایی می‌شود که در طول عمر خود شرکت کرده‌اند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به صفحه  دوره اسرار مدرسان هوشمند مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به ایده

به ایده ، جایی که میتوانید همه چیزهایی را که لازم دارید بدانید تا بتوانید کسب و کار خود را شروع کنید ، رشد دهید و البته زندگی بهتری داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش