اطلاعات تماس
  • 021448*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970513309599467

همایش «نشست مرداد 97» یکشنبه 28 مرداد 97  برگزار می‌شود

کد: 13970513309599467

https://goo.gl/cgGSgq

، تهران , (اخبار رسمی): همایش نشست مرداد 97 با هدف شبکه‌سازی و ارتباطات یکشنبه 28 مرداد 97 در تهران برگزار خواهد شد. این همایش با سخنرانی دکتر ندا مفاخری و دکتر شاهین شاکری پیرامون شبکه‌سازی و ارتباطات برگزار خواهد شد.

همایش «نشست مرداد 97» یکشنبه 28 مرداد 97  برگزار می‌شود
نشست های ماهانه باشگاه مدیران ایران

نشست مرداد 97، در روز یکشنبه 28 مرداد 97 سال 1397 در تهران با میزبانی باشگاه مدیران ایران برگزار خواهد شد

باشگاه مدیران ایران به عنوان هیئت برگزاری این همایش قصد دارد تا به صورت کاملاً حرفه‌ای پیرامون شبکه‌سازی و ارتباطات در فضایی دوستانه به بحث و گفتگو بپردازد.

 دکتر ندا مفاخری و  دکتر شاهین شاکری، دبیر این همایش، درباره‌ی ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفتند: «این نشست هم طبق سنت باشگاه مدیران ایران که همیشه در آخرین یکشنبه‌ی هر ماه برگزار شده است، انجام خواهد شد.»

مفاخری و شاکری در این زمینه افزودند: « مطابق با اهداف باشگاه به شبکه‌سازی و ارتباطات موثر می پردازیم و میهمانان ویژه‌ی ما، مباحث خود را ایراد خواهند کرد.»

همایش نشست مرداد 97 که برای بیستمین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا بار دیگر جمعی حرف‌های از مدیران ایران خوبمان را کنار هم جمع کند.

مفاخری و شاکری در زمینه‌ی جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر افزودند: «در این نشست قصد داریم هدفمندتر از نشست‌های گذشته عمل کنیم و برنامه‌های بسیاری را تدارک دیده‌ایم.»

موضوعات محوری همایش:

مدیریت همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری تخصصی برشمرد:

  • شبکه‌سازی
  • ارتباطات 

سخنرانان اصلی همایش:

  • دکتر ندا مفاخری (کوچ حرفه‌ای توسعه فردی و سازمانی (ICF) - سخنران و مدرس مباحث مدیریت و کسب و کار)
  • دکتر شاهین شاکری (مشاور، سخنران و نویسنده در حوزه های مدیریتی)

نشست مرداد 97، در روز یکشنبه 28 مرداد 97 در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت http://modiriran.ir/club/ مراجعه و یا با شماره تلفن 02144841991 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه مدیران ایران

باشگاه مدیران ایران ، فضایی است ،دوستانه برای گسترش شبکه های حرفه ای ، دوستان کاری و انتقال تجارب موثر بین مدیران کسب و کارهای مختلف است .

اطلاعات تماس
  • 021448*****
[نمایش اطلاعات]