اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970513309616219

تسهیلات ویژه جهت تبلیغات در مترو تهران و حومه

کد: 13970513309616219

https://goo.gl/xP1f1R

، کرج , (اخبار رسمی): امروزه با توجه به سرعت حمل‌ونقل در جهان، شرکت‌های تبلیغاتی به سمت روش‌های نوین تبلیغات در فضاهای حمل‌ونقل‌ عمومی رفته‌اند تا بتوانند نقش موثرتری در تبلیغات داشته باشند. آسانگار، به عنوان مشاور تبلیغات مترو تهران و حومه خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

تسهیلات ویژه جهت تبلیغات در مترو تهران و حومه و فروشگاه رفاه
تسهیلات ویژه جهت تبلیغات در مترو تهران و حومه

هر روز میلیون‌ها نفر از مردم به وسیله مترو جابه‌جا می‌شوند. این موضوع، مورد توجه بسیاری از مدیران شرکت‌ها قرار گرفته است، به طوری که آنها با تبلیغات برند خود در فضاهای متنوع مترو توانسته‌اند خود را متحول کند و ارتباط موثری با مخاطبان هدف داشته باشند.

با عنایت به اهمیت بالای تبلیغات مترو در امر ترویج و اطلاع‌رسانی‌های عمومی، آسانگار به عنوان مشاور تبلیغات مترو تهران و حومه برای حمایت از صاحبان کالا و خدمات تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است و کلیه افرادی که در راستای هدف و برنامه‌ریزی‌های خود تمای به بهره‌مندی از این فضاهای تبلیغاتی را دارند، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی این شرکت به نشانی www.asanegar.com مراجعه و یا با شماره‌های 7-66576306 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسانگار

این شرکت در سال 1395 جهت شتابدهی به فعالیتهای نوپا تاسیس شده است. هدف آن توسعه و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا و حمایت از ایده های نو ظهور و شتابدهنده در امور کسب و کار های نوپا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی