اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970513309656094

جدیدترین نسخه ویندوزی آنتی ویروس Webroot ارائه شد

جدیدترین نسخه ویندوزی سبک‌ترین آنتی ویروس دنیا ارائه شد

کد: 13970513309656094

https://goo.gl/uxwL3i

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی وبروت، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا، نسخه جدیدی از آنتی ویروس‌های ویندوزی را ارائه کرد.

جدیدترین نسخه ویندوزی سبکترین آنتی ویروس دنیا ارائه شد.
آنتی ویروس وبروت Webroot ( سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا )

از جمله شرکت‌ها و موسساتی که آنتی ویروس‌های وبروت را توصیه کرده‌اند می‌توان به 2 غول مالی و بانکی Citi Bank و HSBC Bank اشاره کرد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی وبروت، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا، نسخه جدیدی از آنتی ویروس‌های ویندوزی را به شماره 9.0.21.18 ارائه کرد.

در نسخه جدید آنتی ویروس‌های ویندوزی وبروت که با نام تجاری Webroot Secure Anywhere شناخته می‌شوند، علاوه بر اضافه شدن برخی ویژگی‌های جدید، برخی موارد نسخه قبلی بهینه‌سازی و یا مشکلات و نقص‌ها، برطرف شده است که جزئیات آن را می‌توان در عکس ضمیمه خبر مشاهده کرد.

آنتی‌ویروس وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت معتبر دورانتاش در ایران ارائه می‌شود.

کمپانی امنیتی وبروت یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح تولیدکننده آنتی‌ویروس در دنیا است که با غول‌های فناوری از جمله Cisco ،Aruba Networks ،F5 Networks ،A10 Networks RSA ،Citrix و HP همکاری نزدیکی دارد.

در تست‌های مقایسه‌ای آنتی ویروس‌های وبروت موفق به کسب 20 نشان برتر مجله پی.سی.مگزین شده‌اند.

از جمله شرکت‌ها و موسساتی که آنتی ویروس‌های وبروت را توصیه کرده‌اند می‌توان به 2 غول مالی و بانکی Citi Bank و  HSBC Bank اشاره کرد.

همچنین تاکنون 3 شرکت اینترنتی آسیاتک، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق) و رهام داتک، اقدام به ارائه آنتی‌ویروس‌های وبروت با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش به مشترکان خود کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای خرید آنتی ویروس‌های وبروت با گارانتی و پشتیبانی دورانتاش به این لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]