اطلاعات تماس
  • 01218*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970515309979486

بازار لوستر ایران در دستان چینی‌ها

کد: 13970515309979486

https://goo.gl/anVBF3

، تهران , (اخبار رسمی): عضو اتحادیه بلور، چینی و لوستر گفت: در حال حاضر لوسترهای بی‌کیفیت چینی، 80 درصد بازار داخلی را در دست گرفته‌است.

بازار لوستر ایران در قبضه چینی ها
بازار لوستر ایران در دستان چینی‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ اکبر نمکی با اشاره به اینکه صنعت لوستر از ظرفیت اشتغالزایی بالایی برخوردار است، بر ضرورت حمایت جدی از این صنعت در کشور تاکید کرد.

وی همچنین با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی لوستر، به دلیل هزینه‌ی بالای تولید به لحاظ قیمتی توان رقابت با چینیها را ندارند، اظهار داشت: لوسترهای تولید داخلی به لحاظ کیفیت خیلی بالاتر از کالاهای چینی هستند.

عضو اتحادیه بلور، چینی و لوستر با بیان اینکه لوسترهای بی کیفیت چینی ۸۰ درصد بازار داخلی را به قبضه خود درآورده‌است، گفت: مصرف‌کنندگان داخلی فریب ظاهر لوسترهای وارداتی به‌ویژه کشور چین را نخورند چرا که این محصولات به هیچ‌وجه کیفیت نداشته و فاقد استانداردهای لازم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران تکنولوژی تولید قطعات آویز کریستال لوستر را ندارد، افزود: تولید این قطعات به تکنولوژی بالا و سرمایه گذاری کلان نیاز دارد.

نمکی با اعلام اینکه در حال حاضر آویز کریستال لوستر از مصر وارد می شود، گفت: تولید کریستال های شاخه زنبق و قطعات دیگر لوستر بصورت داخلی است. چون با تکنولوژی و سرمایه گذاری کم‌تر نیز شدنی است.

او با اشاره به این جمله که هزینه تولید لوستر در ایران، ترکیه و چین به ترتیب 8،44 و 6 درصد است، یادآور شد: لازمه‌ی شتاببخشی به چرخ تولید صنعت اشتغالزایی لوستر در کشور، برداشتن بار سنگین هزینه تولید از دوش تولیدکنندگان داخلی است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوسترسازان

لوسترسازان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی تخصصی در زمینه طراحی و فروش لوستر های برنزی و چوبی خانگی و طراحی تخصصی لوستر های سفارشی برای اماکن خاص نظیرهتل ها، لابی ها ، سالن های آمفی تئاتر، رستوران ها و ... است که افتخار دارد برترین مدل ها و بروزترین تکنولوژی را در ساخت محصولات خود لحاظ نموده و سهمی در ارتقای صنعت لوستر ایران داشته باشد.

اطلاعات تماس
  • 01218*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | رسانه‌ها