اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970517310358760

تلوبیون، تلویزیون آنلاین

با تلوبیون هیچ یک از برنامه‌های تلویزیون را از دست ندهید

کد: 13970517310358760

https://goo.gl/1DxAnm

، تهران , (اخبار رسمی): حتما برای شما هم پیش آمده که همه روز را منتظر پخش برنامه تلوزیونی خاصی باشید، اما درست هنگام شروع برنامه اتفاقی غیر منتظره نظیر ترافیک یا سررسیدن مهمانی ناخوانده مانع تماشای برنامه دلخواه شما شود. بی‌شک حتی تعریف‌های سایرین هم نمی‌تواند حس خوشایند تماشای برنامه مورد علاقه‌تان را به شما برگرداند.

با تلوبیون هیچ یک ازبرنامههای تلویزیون را از دست نده!
با تلوبیون هیچ یک از برنامه‌های تلویزیون را از دست ندهید

اما در چنین شرایطی با وجود تلوبیون که همه برنامه‌های تلویزیون را پوشش می‌دهد، دیگر هیچ برنامه‌ای تلویزیونی را از دست نخواهید داد. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا دنیایی از برنامه‌های تلویزیون را درتلوبیون تماشا کنید.

تلوبیون آرشیو کاملی از همه برنامه‌های صدا و سیما را به صورت  کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین امکان مشاهده آنلاین برنامه‌های زنده نظیر برنامه نود و بازی‌های لیگ برتر خبر خوبی برای طرفداران فوتبال خواهد بود. چرا که همه مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه حساس‌ترین و هیجان‌انگیزترین لحظات در تلوبیون ثبت شده‌اند. 

اما قابلیت‌های تلوبیون به برنامه‌های فوتبالی ختم نمی‌شود و شما می‌توانید همه برنامه‌های زنده نظیر رادیو شب را هم به صورت آنلاین از تلوبیون تماشا کنید و حتی اگر به ساعت پخش برنامه زنده نرسیدید، می‌توانید هر زمان که مایل بودید آرشیو کامل همه برنامه‌های زنده یا ضبط شده، فیلم‌ها یا سریال‌ها، انیمیشن یا کارتون ویژه کودک و نوجوان، و سایر برنامه‌ها را از تلبیون ببینید و در سه کیفیت با حجم‌های مختلف آن‌ها را دانلود کنید. 

کاربری آسان سایت و اپلیکیشن تلوبیون، امکان ساخت لیست تماشای اختصاصی، دسترسی ساده به همه برنامه‌های 30 شبکه تلویزیونی، قابلیت توقف برنامه و ادامه پخش در زمان دیگر، پخش برنامه‌ها در سه کیفیت مختلف و... موجب شده است تلوبیون در گروه 10 سایت برتر ایران قرار گرفته و با بیش از 7 میلیون نصب فعال، به یکی از اپلیکیشن‌های پر طرفدار برای فارسی زبانان تبدیل شود.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیما رایان شریف

شرکت دانش بنیان سیما رایان شریف از سال 1391 فعالیت خود را باهدف فراهم آوردن امکان پخش زنده و نیز آرشیو برنامه‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در طی قراردادی با این سازمان برای ایرانیان داخل و خارج ایران، باکیفیت مناسب و بالا، در قالب وب سایت و اپلیکیشن تلوبیون آغاز به کار نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]