اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970518310556094

توزیع موفق 5000 کارت تخفیف آنتی ویروس در نمایشگاه الکامپ 97

همکاری موفق شرکت‌های داتک و دورانتاش

کد: 13970518310556094

https://goo.gl/QrpCJ2

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه الکامپ 97، توزیع حدود 5000 کارت تخفیف ویژه خرید آنتی ویروس با گارانتی دورانتاش، توسط شرکت اینترنتی داتک «رهام داتک» در بین بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنت پرسرعت بود.

همکاری موفق شرکتهای داتک و دورانتاش
عرضه کارت تخفیف خرید آنتی ویروس های دورانتاش توسط شرکت اینترنتی رهام داتک "داتک"

دریافت‌کنندگان کارت‌های تخفیف آنتی‌ویروس از غرفه شرکت اینترنتی داتک می‍توانند برای مدت محدودی یکی از آنتی‌ویروس‌های عرضه‌شده توسط شرکت دورانتاش را با تخفیف‌های ویژه 50 تا 80 درصد خریداری کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، تاکنون همکاری‌های مختلفی بین شرکت دورانتاش و شرکت‌های دیگر از جمله شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL ،TD-LTE و Wireless) صورت گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت‌های آسیاتک و صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق) اشاره کرد.

در نمایشگاه الکامپ ۹۷ که ششم تا نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، شرکت اینترنتی رهام داتک که با نام اختصاری داتک شناخته می‌شود، حدود ۵۰۰۰ کارت تخفیف آنتی ویروس با گارانتی دورانتاش را در اختیار بازدیدکنندگان از غرفه‌ی این شرکت در سالن 40 قرار داد.

دریافت‌کنندگان کارت‌های تخفیف می‌توانند برای مدت محدودی یکی از محصولات آنتی‌ویروس باکیفیت و معتبر عرضه‌شده توسط شرکت دورانتاش را با تخفیف‌های ویژه ۵۰ تا ۸۰ درصد خریداری کنند.

کاهش ارزش ریال در برابر ارزهای خارجی مانند دلار و یورو باعث شده تا هزینه‌ی خرید انواع نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس نیز به شدت افزایش پیدا کند و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای برخی از مصرف کنندگان و خریداران آنتی‌ویروس شده که برای تامین امنیت خود نیاز به نرم‌افزارهای تجاری، اصلی و معتبر آنتی‌ویروس دارند.

شرکت دورانتاش که از شرکت‌های معتبر و پیشرو توزیع‌کنننده آنتی ویروس در ایران است، تلاش کرده تا با ارائه‌ی تخفیف‌های مناسب، به کاربران و شرکت‌های ایرانی برای خرید آنتی ویروس با هزینه‌ی ‌مناسب کمک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]