اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970518310569413

صدور بیمه‌ی تکمیل درمان انفرادی سامان محقق شد

صدور بیمه تکمیل درمان انفرادی

کد: 13970518310569413

https://goo.gl/WFiLde

، اصفهان , (اخبار رسمی): بیمه سامان کد 1602 نمایندگی مکارمی بیمه تکمیل درمان را با طرح‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای متنوع صادر می‌کند.

صدور بیمه تکمیل درمان انفرادی
صدور بیمه تکمیل درمان انفرادی

بیمه سامان یکی از معدود شرکت‌های بیمه است که علاوه بر ارائه بهترین و مناسب‌ترین شرایط بیمه درمان گروهی، اقدام به عرضه بیمه تکمیلی انفرادی کردهاست.

بیمه تکمیلی انفرادی سامان در طرح‌های مختلفی شامل طرح پایه، طرح اقتصادی، طرح منتخب، طرح ویژه، طرح جامع و طرح ممتاز ارائه شده‌است. طرح‌های مختلف بیمه‌ی تکمیلی انفرادی سامان همه هزینه‌های درمانی شامل هزینه‌های بیمارستانی، اعمال جراحی، پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپائی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی را پوشش می‌دهد. با توجه به پوشش‌های کامل ارائه شده، بیمه درمان تکمیلی انفرادی بیمه سامان در حال حاضر بهترین بیمه تکمیلی انفرادی در سطح کشور است که به صورت انفرادی به هموطنان ارائه می‌شود. 

سقف تعهدات طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی انفرادی سامان به صورتی تعیین شده‌است که پاسخگوی نیاز اکثریت هموطنان باشد و هزینه‌ی این طرح‌ها نیز به نوعی است که همه هموطنان می‌توانند به راحتی این بیمه نامه ارزشمند و ضروری را تهیه کنند. هزینه خرید طرح پایه درمان تکمیلی انفرادی برای دارندگان بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان فقط 100 هزار تومان سالیانه است! با توجه به ویژگی‌های خاص بیمه درمان انفرادی لازم است که قبل از خرید این محصول حتما با مشاور صحبت شود.

آیا بیمه‌ی درمان انفرادی توسط شرکت‌های بیمه‌ای ارائه می‌شود؟
بیمه‌های درمان معمولا به صورت گروهی (برای گروه‌های بالای 50 نفر ارائه می‌شود). شرکت بیمه سامان از معدود شرکت‌هایی است که علاوه بر بیمه‌های درمان گروهی، طرح بیمه درمان انفرادی با پوشش‌های کامل و هزینه‌ی بسیار مناسب ارائه کرده‌است.

بیمه تکمیلی انفرادی چه پوشش‌هایی دارد؟
بیمه تکمیلی انفرادی سامان هزینه‌های بیمارستانی، اعمال جراحی، پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپائی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی را پوشش می‌دهد. 

چرا باید از بیمه تکمیلی استفاده کرد؟!
بیمه‌های پایه مانند بیمه تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی، بیمه ایرانیان، بیمه روستائیان و غیره فقط بخش بسیار اندکی از هزینه‌های درمانی را پوشش می‌دهند و اغلب فاقد پوشش‌هایی مانند ویزیت، دارو، دندانپزشکی و غیره هستند. همچنین بیمه‌‎های پایه اغلب باید در مراکز درمانی خاصی استفاده شود، ولی بیمه‌ تکمیلی انفرادی بیمه سامان تمام مراکز درمانی را پوشش می‌دهد.

آیا لزوما باید قبل از درمان، معرفی نامه بیمه تکمیلی گرفته شود؟
بیمه سامان با طراحی یک سامانه الکترونیکی فرآیند اخذ معرفی نامه بیمه درمان را بسیار ساده کرده‌ است. پیشنهاد می شود در صورتی که فردی برای بستری قصد دارد به بیمارستان مراجعه کند، حتما معرفی نامه دریافت شود. لازم به ذکر است که در صورت عدم دریافت معرفی نامه نیز هزینه‌ها قابل پرداخت است (پس از ارائه فاکتورهای هزینه یا پرونده بیمارستانی و طی مراحل اداری مورد نیاز)

تفاوت بیمه تامین اجتماعی با بیمه تکمیل درمان انفرادی چیست؟
با ارائه دفترچه بیمه تامین اجتماعی در زمان مراجعه بیمار به پزشک یا بیمارستان درصد مشخصی (و اندکی) از هزینه‌های درمان پوشش داده می‌شود. برای مواردی که هزینه‌ی درمانی قابل توجه است باید از بیمه تکمیلی استفاده شود.

حق بیمه درمان تکمیلی انفرادی چقدر است؟
حق بیمه با توجه به سن و طرح انتخابی متفاوت است. 

فرانشیز بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان چقدر است؟
فرانشیز این بیمه نامه 10% است.

دوره انتظار استفاده از بیمه تکمیلی انفرادی چقدر است؟
دوره انتظار زایمان: 9 ماه
جراحی: 3 ماه 

علاقه‌مندان جهت دریافت مشاوره تخصصی بیمه درمان انفرادی می‌توانند با شماره 09133379099 تماس حاصل کنند و یا گزینه «تکمیل درمان» را به شماره‌ی ذکر شده پیامک کنند و یا از طریق تلگرام : fmakaremi@ و اینستاگرام bs1602.makaremi@ ارتباط برقرار کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمایندگی بیمه سامان

بیمه سامان کد 1602 نمایندگی مکارمی آمادگی عقد قرارداد در انواع رشته های بیمه ای از جمله بیمه ثالث و بدنه اتومبیل ، انواع بیمه های مسئولیت ، بیمه عمر و تشکیل سرمایه ، بیمه عمر زمانی ، بیمه عمر مانده بدهکار ، بیمه مهندسی ، بیمه تکمیل درمان انفرادی و گروهی ، بیمه آتش سوزی ، بیمه مسافرتی می باشد . از افتخارات و اهداف این نمایندگی جلب رضایت مشتریان می باشند که تاکنون به این مهم دست یافته ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]