اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970521310978402

کارشناسی رنگ، فنی، بدنه، کیلومتر و آپشن‌ها در محل همراه با تست رانندگی و دیاگ

کارشناسی خودروی ایمن ران در محل برای خرید خودروی سالم با قیمت مناسب

کد: 13970521310978402

https://goo.gl/LcbkEM

، (اخبار رسمی): تیم ایمن ران از سال 1391 تاکنون صدها کارشناسی تخصصی خودرو انجام داده و اعضای این تیم، با سابقه درخشان و تجارب ارزشمند خود، برای کارشناسی خودرو دست دوم به صورت حرفه‌ای (کارشناسی رنگ و تشخیص رنگ خودرو، کارشناسی فنی، کارشناسی کیلومتر و آپشن ها و نهایتا کارشناسی قیمت خودرو) در خدمت علاقه‌مندان است.

کارشناسی خودروی ایمن ران در محل برای خرید خودروی دست دوم سالم با قیمت مناسب
قیمت کارشناسی خودروی ایمن ران برای هر خودرو متفاوت می باشد - اطلاع از قیمت ها imenrun.com
کارشناسی خودروی ایمن ران در محل برای خرید خودروی دست دوم سالم با قیمت مناسب
ایمن ران تحت نظارت و مدیریت کارشناسان خبره ایران خودرو و بهمن خودرو مدیریت می شود
کارشناسی خودروی ایمن ران در محل برای خرید خودروی دست دوم سالم با قیمت مناسب
در ایمن ران از به روزترین تجهیزات چکاب خودرو شامل ضخامت سنج رنگ دیجیتال و دیاگ سیار استفاده میشود.

با کمک تیم ایمن ران می‌توان خرید خودرو دست دوم را کاملا تخصصی و با بررسی یک کارشناس خبره خودرو انجام داد. تیم ایمن ران از سال 1391 تاکنون صدها کارشناسی تخصصی خودرو انجام داده و اعضای این تیم، با سابقه درخشان و تجارب ارزشمند خود، برای کارشناسی خودرو دست دوم به صورت حرفه‌ای (کارشناسی رنگ و تشخیص رنگ خودرو، کارشناسی فنی، کارشناسی کیلومتر و آپشن ها و نهایتا کارشناسی قیمت خودرو) به کاربران خود ارائه می‌دهد.

در مورد کارشناسی خودرو، مقالات زیادی نوشته شده است در این مقاله به  انجام یک خرید کاملا تخصصی و کارشناسی شده پرداخته خواهد شد. و به سرفصل‌های خرید خودرو دست دوم، بلی یا خیر؟ پیش از خرید یک خودرو دست دوم چه نکاتی را باید بدانید؟ چه نوع خودرویی برای شما مناسب است؟ استفاده از خدمات کارشناسی خودروی شرکت ایمن ران،  قیمت کارشناسی خودرو توسط کارشناسان ایمن ران پرداخته خواهد شد.

خرید خودرو دست دوم، بلی یا خیر؟

رونق بازار خودرو دست دوم نیز دلایلی دارد. جدای از خرید خودرو دست دوم برای برخی کاربری‌های خاص، قیمت‌های بالای خودروی صفر و همچنین افزایش اخیر قیمت‌ها، توانایی افراد برای خرید خودروی صفر کیلومتر را کاهش چشمگیری داده است. همچنین ممکن است دوست داشته باشید خودرو پیشرفته‌تری با هزینه پایین‌تری تهیه کنید. بنابراین خرید و فروش خودرو دست دوم نیز بازار خاص خود را دارد و اگر بتوان با قیمت خوب و مناسب یک خودرو سالم تهیه کرد کاملا مطلوب و به صرفه خواهد بود. حال پرسش این است که با توجه به اینکه در این بازار تقلب‌های زیادی دیده می‌شود و خودروهایی با ایرادات مختلف، به عنوان خودرو سالم به مشتریانی که اطلاعات کافی ندارند فروخته می‌شود، چگونه می‌توان خودرو دست دوم مطمئن و سالم تهیه کرد؟ اینجا است که ضرورت وجود کاشناس خودرو ماهر مشخص می‌شود؛ کسی که بتواند مشکلات موجود در بدنه و سیستم‌های فنی را تشخیص دهد و در خرید خودرو دست دوم سالم همراهی کند.

پیش از خرید یک خودرو دست دوم چه نکاتی را باید بدانید؟

نکاتی در رابطه با مدارک، میزان بودجه در دسترس، نوع خودرو دست دوم، خوش‌معامله بودن خودرو و ... وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد.

پیش از خرید ماشین و انجام کارهای نهایی، حتماً مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک باید بررسی شود، خریدار باید همه چیز را به همراه خود داشته باشد و با فروشنده نیز هماهنگ کند. همچنین خریدار باید مقدار سرمایه یا بودجه‌ای که در دسترس دارد را نیز کاملا مشخص کرده باشد. برای این کار بودجه‌ را برآورد کنید تا بدانید که دقیقاً تا چه سقفی توانایی پرداخت دارید.

این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که تمام پولی را که برای خرید خودرو کنار گذاشته‌اید صرف خرید خودرو نکنید. هزینه‌های دیگر نیز شامل هزینه‌های مربوط به سرویس و تعمیرات احتمالی خودرو، انتقال سند، تعویض پلاک، هزینه کارشناسی خودرو (احتمالاً برای چند خودرو) و... وجود دارند که باید بتوانید تأمین کنید. ضمنا باید از ابتدا برند، مدل و نوع خودرو دست دومی که تمایل دارید بخرید را نیز مشخص کنید. انواع خودرو از نظر بدنه عبارتند از: ‌هاچ بک، صندوق‌دار، شاسی‌بلند و …. شما باید خودرویی مطابق نیازهای خود بخرید تا به‌زودی پشیمان نشوید و هزینه‌های معامله‌های پی‌درپی به شما تحمیل نشود.

چه نوع خودرویی برای شما مناسب است؟

در ادامه کاربرد هر کدام از انواع خودروهای مذکور به‌اختصار شرح داده می‌شود. اگر خودرو را صرفا برای شخص خود می‌خواهید و خودرو سرنشینان زیادی نخواهد داشت و اگر زیاد به سفرهای بیرون شهری نمی‌روید یا تمایل دارید که هزینه سوخت خودرو کم باشد، بهترین انتخاب خودرو ‌هاچ بک است. اگر یک خودرو خانوادگی نیاز دارید یا سفرهای برون‌شهری زیادی خواهید داشت حتماً خودرو صندوق‌دار یا سدان تهیه کنید. باید بدانید که اگر خودروی شاسی‌بلند بخرید باید هزینه سوخت مصرفی بیشتری پرداخت کنید. خودروهای شاسی‌بلند معمولاً برای سفرهای برون‌شهری و در جاده‌ها مناسب ­هستند. البته از خودروی شاسی‌بلند برای عبور و مرور به دل طبیعت و مناطق صعب‌العبور نیز استفاده می‌کنند.

خرید خودروی کراس اور یا به اصطلاح نیم شاسی نیز به آن دسته از خریدارانی توصیه می‌شود که تمایل دارند یک ماشین شاسی‌بلند داشته باشند اما سایز بزرگ آن در تردد در شهر و همچنین مصرف سوخت زیاد آن را نمی‌خواهند.

دو نوع ماشین کروک و کوپه برای جوانانی مناسب هستند که در فواصل کوتاه درون‌شهری رفت‌وآمد می‌کنند و جز لذت از سواری ماشین با دوستان و خوش‌گذرانی انتظار دیگری از ماشین ندارند.

از نکات دیگری که باید پیش از خرید یک خودرو دست دوم بدانید خوش‌معامله بودن خودرو است. با وجود این‌که خودرو در خارج از کشور، کالای سرمایه‌ای نیست اما در ایران یک سرمایه به‌حساب می‌آید. بسیار پیش می‌آید که به دلایل متفاوت می‌خواهید خودرو را بفروشید. بنابراین سعی کنید همیشه خودرویی بخرید که اصطلاحاً خوش‌معامله بوده و به‌اصطلاح روی دست شما نماند.

استفاده از خدمات کارشناسی خودرو شرکت ایمن ران

کارشناسی قیمت خودرو کار کرده یا دست دوم توسط کارشناسان ایمن ران به این دلیل انجام می‌شود که هم فروشنده بتواند خودروی خود را با قیمتی منطقی و مطابق نیاز بازار بفروشد، هم خریدار به خاطر نداشتن اطلاعات، دچار اشتباه نشده و سرمایه خود را از دست ندهد و دقیقاً همان خودرویی را که به مشخصات فنی آن نیاز دارد خریداری کند. به تعبیری دیگر نه فروشنده متضرر شود و نه خریدار. 

روال کار استفاده از خدمات کارشناسی خودرو ایمن ران به این صورت است که خریدار خودروی مد نظر خود را (از اینترنت یا از بازارهای فروش خودرو دست دوم یا موارد مشابه) انتخاب می‌کند و پس از بازدید اولیه و تایید ظاهر خودرو با ایمن ران تماس می‌گیرد تا در خواست کارشناس خودرو کند و خودرو از دید یک متخصص نیز بررسی شود. کارشناسان خودرو ایمن ران، 30 الی 45 دقیقه بعد از تماس در محل حضور خواهد داشت و با انجام اموری مانند تشخیص رنگ خودرو، کارشناسی فنی خودرو و کارشناسی قیمت خودرو براساس وضعیت فعلی ماشین و قیمت موجود در بازار، خریدی مطمئن به ارمغان خواهند آورد.

مزایای استفاده از خدمات تیم ایمن ران شامل موارد ذیل است:

  • کارشناسی کلیه خودروهای ایرانی و خارجی در محل، با مدیریت مهندسان با سابقه ایران خودرو و گروه بهمن خودرو
  • ارائه گزارش کتبی سربرگ دار پس از کارشناسی خودرو مد نظر
  • استفاده از تجهیزات دیجیتال و به روز در کارشناسی خودرو
  • برگزاری دوره‌های آموزش کارشناسی به صورت عملی برای علاقه‌مندان

قیمت کارشناسی خودرو توسط کارشناسان ایمن ران

کارشناسی خودرو یا به صورت دقیق‌تر تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی فنی خودرو، تخصص‌ها و دانش‌هایی هستند که نیازمند به روز بودن و کار مداوم در همین زمینه است. یعنی به دلیل تغییر مداوم در این حوزه، فرد باید به صورت پیوسته در زمینه کارشناسی خودرو فعالیت کرده باشد و تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد تا بتواند به‌درستی یک خودرو را کارشناسی کند.

به همین جهت برای ارائه خدمات کارشناسی خودرو، تعدادی از افراد خبره و متخصص در ایمن ران گرد هم آمده‌اند تا به صورت کاملاً تخصصی خودرو مورد نظر خریدار را بررسی کرده و آن را هم از لحاظ موتوری و هم از لحاظ بدنه و رنگ به صورت کامل بررسی کنند. سپس قیمت نهایی خودرو را برای او تعیین کنند. تیم ایمن ران با تخصص کارشناسی بسیار بالا و باتجربه، با نازل‌ترین قیمت کارشناسی خودرو برای تشخیص رنگ خودرو و همچنین کارشناسی خودرو در خدمت شما است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده تعرفه‌ها و قیمت کارشناسی خودرو به سایت ایمن ران مراجعه کنید و یا با شماره‌های 02147624747 – 09387004110 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارشناسی خودرو ایمن ران

ایمن ران، متخصص کارشناسی و مشاوره خرید خودرو کارشناسی خودرو در محل به صورت تضمینی، کارشناسی رنگ و کارشناسی فنی انواع خودروهای ایرانی و خارجی با ارائه گزارش کارشناسی معتبر با تکیه بر تجربه ایمن ران در خصوص کارشناسی بدنه و فنی خودرو، با اطمینان خاطر خودرو دست دوم خود را تهیه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی