اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970522311248669

گفت‌وگو با سعیده مهری، هم بنیانگذار کادونت در خصوص الکامپ 97

کادونت، فرهنگ زیبای هدیه دادن را زیباتر می‌کند

کد: 13970522311248669

https://goo.gl/2qw8e2

، تهران , (اخبار رسمی): کادونت، فرهنگ زیبای هدیه دادن را زیباتر ساخته و از حالت مصرف‌گرایی به خدمت‌گرایی سوق داده است. این سامانه به جای خرید فیزیکی و سنتی کالا به عنوان هدیه، پیشنهادهای جالبی را برای هدیه دادن ارائه کرده است.

کادونت، فرهنگ زیبای هدیه دادن را زیباتر می‌کند
غرفه کادونت در الکامپ 97- سعیده مهری هم بنیان گذار کادونت

کادونت به معنای کادوی اینترنتی است. کادونت پیشنهادهای متفاوت و جالبی برای کادو دادن به مخاطبان خود ارائه می دهد تا فرآیند خرید کادو را تسهیل بخشد و خاطره ای به یاد ماندنی برای طرف مقابل ایجاد کند

سعیده مهری هم بنیانگذار استارتاپ کادونت در خصوص وب سایت اینترنتی کادونت گفت: کادونت به معنای کادوی اینترنتی است. کادونت پیشنهادهای متفاوت و جالبی برای کادو دادن به مخاطبان خود ارائه می دهد تا فرآیند خرید کادو را تسهیل بخشد و خاطره ای به یاد ماندنی برای طرف مقابل ایجاد کند. مطابق شعار اصلی کادونت، هدیه ای متفاوت به سلیقه شما، این امکان فراهم شده است که گیرنده کادو براساس سلیقه خود، کادو را انتخاب نماید.

وی در ادامه افزود: کادونت پیشنهادهای هدیه‌ی خود را به صورت کارت هدیه با امکان سفارشی سازی متن و عکس دلخواه روی کارت هدیه، ارائه می‌دهد که در جعبه های کادویی رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از پیشنهادهای کادونت میتوان به کادونت تفریح آبی، کادونت کتاب، کادونت خاطره ها، کادونت موسیقی و ده ها پیشنهاد متفاوت دیگر اشاره نمود.

وی در پاسخ به این که الکامپ را چطور دیدید و آیا استقبال در حد انتظار بوده است گفت: با توجه‌ به اینکه وب‌سایت کادونت در اواخر سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده‌است و کادونت برای اولین بار الکامپ را در ۱۳۹۷ تجربه کرده‌است، این نمایشگاه توانست انتظارات مجموعه‌ی ما را برآورده کند. الکامپ ۹۷ بسیار پرشور بود و حتی می‌توان گفت که استقبال این دوره بیش از حد انتظار مجموعه‌ی کادونت بود.

مهری در خصوص دستاوردهای الکامپ برای کادونت افزود: با توجه به این نکته که از عمر کادونت مدت زمان زیادی نمی‌‌گذرد، الکامپ توانست در راستای تحقق اهداف کادونت کمک‌ زیادی کند. اگر بخواهم به مهمترین دستاوردهای نمایشگاه الکامپ ۹۷ برای مجموعه‌ی کادونت اشاره‌ کنم، بدون شک عقد قراردادهای تجاری با سایر کسب‌وکارها و دریافت بازخورد از بازدیدکنندگان، از مهمترین این دستاوردها است. بازدیدکنندگانی که به غرفه‌ی کادونت مراجعه می‌کردند، پیشنهادات و انتقادات خود را به منظور رشد بیشتر آن با ما در میان می‌گذاشتند که این نظرات به نوبه‌ی خود موجب پدیدار شدن یک هم‌افزایی از سمت بازدیدکنندگان شد.

وی برنامه آینده کادونت را اینگونه عنوان کرد که، یکی از مهمترین دستاوردهای کادونت در الکامپ ۹۷، ملاقات با کسب‌وکارهای دیگر و عقد قراردادهای تجاری بوده‌است. به همین دلیل در آینده قصد داریم تا با استفاده محصولات و خدمات سایر کسب‌و کارها، هم چنین با جذب سرمایه گذار، گستره‌ی پیشنهادات هدیه را در کادونت افزایش داده و از این طریق موجبات رضایت خاطر بیشتر مشتریانمان را فراهم سازیم. هم چنین قصد داریم در آینده نزدیک اپلیکیشن کادونت را هم در اختیار مشتریان قرار دهیم.

علاقه‌مندان به کادونت می‌توانند با مراجعه‌ به وب‌سایت کادونت به آدرس kadoonet.com و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام  و یا شماره‌ تماس‌های۷۷۳۱۹۷۸۲- ۰۲۱ و ۰۹۱۹۴۴۳۳۶۰۵ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادونت

کادونت هدیه ای متفاوت است به سلیقه کسی که دوست دارید بهش هدیه بدید. کادونت پیشنهاد های جالب و متفاوتی برای هدیه دادن ارائه میکند. با کادونت این امکان فراهم شده است که مشخص کنید چه میخواهید کادو بدهید، به او بگویید به حساب من، به سلیقه خودت انتخاب کن. با کادونت میتوانید متفاوت هدیه بدید و خاطره ای به یاد ماندنی برای عزیزان تون رقم بزنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]