اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970522311309556

یک روش مدیریت منابع مالی در سفرها استفاده از کارت اعتباری بین‌المللی است

کد: 13970522311309556

https://goo.gl/egUWcq

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه کارت‌های اعتباری بین‌المللی یکی از بهترین ابزار‌هایی هستند که در مسافرت‌ها و سفر‌های خارجی به جای حمل پول نقد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یک روش مدیریت منابع مالی در سفرها استفاده از کارت اعتباری بین المللی میباشد
مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی

در همه سفرها اعم از سفر تفریحی، کاری، زیارتی، ماموریتی، مهاجرتی و… مدیریت منابع مالی، 90 درصد تصمیمات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. چه باید کرد؟

در عصر فناوری حمل پول نقد در خارج از کشور کاری غیرایمن و غیر منطقی است. به جز امنیت، تبدیل ارز در مقصد نمی‌تواند بهترین گزینه باشد چرا که کارمزد و نرخ تبدیل در کشور خارجی بالاتر از کشور مبدا است، پس بهتر است از روش‌های مدرن به جای پرداخت نقدی استفاده شود و همینطور در صورت نیاز به تهیه بلیط، این کار را به صورت اینترنتی انجام گیرد.

بهترین روش حمل پول در خارج از کشور

کارت‌های Prepaid برای هرکاری مثل خرید بلیط هواپیما، خرید با کارت‌خوان، پرداخت هزینه هتل، برداشت پول نقد از دستگاه خودپرداز و خرید اینترنتی می‌تواند استفاده شود.

مزیت ویژه کارت‌های پیش پرداخت مثل مستر کارت مسافرتی (Travel MasterCard) امکان خرید حتی با ارزهای غیر از ارز موجود در کارت است. البته همه این موارد به علاوه درصد پذیرندگی بالا و اعتبار سطوح کارت‌ها را باید به مشخصات کارت‌های Debit افزود، معمولا نرخ تبدیل نیز در این کارت‌ها از کارت‌های Prepaid کمتر است. در هیچ جای دنیا نباید نگران شارژ کارت Debit بود چراکه با مراجعه به صرافی یا بانک بین المللی می‌توان به حساب  پول واریز کرد دیگر آنکه از بابت امنیت پول نقد نگرانی وجود نخواهد داشت و هر زمان هم به پول نقد نیاز باشد امکان برداشت از خودپردازهای بانکی فراهم است.

توصیه

احتیاط شرط عقل است. ممکن است در نقطه‌ای از دنیا به هر دلیلی نتوان پرداخته‌ای مختلف را از طریق کارت انجام داد، مثلا تاکسی‌ها در هند به مانند اروپا کارت‌خوان در اختیار ندارند. 

یا اینکه در کشوری مثل ایتالیا برای یک پرداخت کوچک با کارت مالیات اخذ شود اما در پرداخت نقدی خیر، یا اینکه همراه داشتن مقداری پول نقد برای پرداخت‌هایی مثل ناهار یا خریدهای کوچک منطقی باشد اما حمل پول در خارج از کشور به مقدار زیاد به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

این کار هم از نظر امنیتی درست نیست و هم در بسیاری از مراکز گردشگری و تجاری کمتر از پول نقد استفاده می‌شود و پرداخت با پول نقد گاهی می‌تواند دردسرساز شود. در هر صورت خرید ارز اسکناس به مقدار مورد نیاز قبل از مسافرت اجتناب‌ناپذیر است. بهتر است تبدیل ارز قبل از ورود به کشور مقصد انجام شود زیرا در کشور مقصد باید کارمزد و نرخ تبدیل سنگینی پرداخت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرداخت یار پیشرو

مجوعه پرداخت یار پیشرو به مدیریت دکتر مجتبی عمرانی مفتخر است با بهره گیری از ظرفیتهای تخصصی و دانش روز مسایل مالی جهانی، کاملترین و معتبرترین خدمات امور مالی بین المللی، حسابهای بین المللی، مسترکارت و ویزاکارت، حوالجات ارزی، مبادلات ارزی، خدمات مبتنی بر شبکه مالی بین المللی که همگی با توجه به اعمال تحریم های ناجوانمردانه علیه کشور عزیرمان احاد مردم را با سختی های زیادی رو برو کرده اند با نهایت مسئولیت انجام نماییم تا آرامش خاطر را برایتان به ارمغان بیاوریم.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]