اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970522311330011

گفت‌وگو با علی دشتی مدیرعامل استارتاپ دفترشما

دفترشما، ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و دفتر کار مجازی

کد: 13970522311330011

https://goo.gl/3YMK9c

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ دفتر شما، در حوزه دفتر کار مجازی فعال است و به صورت تخصصی خدمات ارتباطی ارائه می‌دهد.

دفترشما، ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و دفتر کار مجازی
دفترشما، ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و دفتر کار مجازی

علی دشتی مدیرعامل دفتر شما برای معرفی این استارتاپ گفت: شعار ما در دفترشما این است که کسب‌وکارها با کمک دفترشما می‌توانند در عرض 5 دقیقه صاحب دفتر کار شوند و این به این معنا است که با خدمات ارتباطی دفترشما، کسب‌وکارها می‌توانند به سهولت امکاناتی همچون شماره تلفن ثابت تهران، صندوق صوتی، فاکس، تلفن گویا و سرویس منشی مجازی که یک سرویس منحصر به فردی است را با امکان دایورت و دیدن تماس‌ها داشته باشند و در نتیجه استفاده از این بستر بتوانند ارتباط موثری را با مخاطبان یا مشتریان خود حفظ کنند.

دشتی در خصوص حضور این استارتاپ در نمایشگاه الکامپ 97 گفت: حضور ما در نمایشگاه الکامپ و مخصوصا الکامپ استارز با این هدف بوده است که بتوانیم ابزارها و امکانات جدید خود را به استارتاپ‌های جدیدی که ما را نمی‌شناسند معرفی کنیم تا آنها بتوانند هزینه‌های خود را با استفاده از خدمات ما کاهش داده و در عین حال ضریب موفقیت خود را بالا ببرند. امیدواریم که در الکامپ بتوانیم هر چه بیشتر این فرهنگ‌سازی را انجام دهیم و این ابزار جدید را به مخاطبان و مردم به خوبی عرضه کنیم.

وی در خصوص ویژگی‌های جدید دفترشما گفت: یکی از ویژگی‌ها و امکانات جدید دفتر شما، امکان داشتن تماس خروجی است که البته هنوز راه اندازی نشده و امیدواریم تا آخر سال این سرویس را راه اندازی کنیم. از دیگر امکانات جدید دفتر شما امکان دریافت گزارش تماس پیامکی و دانلود گزارش تماس‌ها است.

مدیرعامل دفتر شما در ادامه گفت‌وگو در خصوص مزیت اصلی این استارتاپ نسبت به دیگر رقبا گفت: دفترشما از دل یک شرکت نرم افزاری به وجود آمد. در واقع مزیت اصلی ما دانش بنیان بودن ما است. ما در دفترشما براساس تکنولوژی روز محصول و سامانه‌ای را طراحی کردیم که مشتری می‌تواند تمام تنظیمات مورد نیاز ارتباطی خود را به صورت آنلاین انجام دهد و گزارش تماس‌ها را نیز آنلاین ببیند. این که همه چیز آنلاین و ظرف 5 دقیقه انجام می‌شود مزیتی است که باقی رقبا ندارند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به آدرس daftarshoma.com است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]