اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970522311359559

با هدف پوشش کامل تحلیلی جامعه‌شناختی

ارتقا و بهینه‌سازی سایت انگاره‌.نت 

کد: 13970522311359559

https://goo.gl/Sv6XLP

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید انگاره‌.نت از  یک مرداد 97 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت انگاره.نت 
لوگوی وبسایت انگاره

به گزارش روابط عمومی انگاره.نت، وب‌سایت این شرکت فعال در حوزه علوم اجتماعی و سیاست‌گذاری اجتماعی از تاریخ یک مرداد 97 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس Engare.Net در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های کتاب، مجله، فیلم و فرهنگ علوم اجتماعی به فهرست وب‌سایت اضافه و امکان دانلود کتاب و فیلم‌ها برای مخاطبان میسر شده است.

شورای تحریریه انگاره.نت با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه، مردم و دانشجویان علاقه‌مند به علوم اجتماعی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

همچنین در این گزارش ذکر شده‌ است که پوشش کامل تحلیلی جامعه‌شناختی و همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت است پس این به روزرسانی، به دنبال آرشیو کامل جزوه‌ها، فایل‌های صوتی، تصویری مرتبط و آموزش آنلاین خواهد بود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انگاره.نت

انگاره در لغت، معادل پارادایم آورده شده‌است. انگاره اینجا به دنبال آرشیو کردن نوشته‌ها و رسانه‌های مربوط به جامعه و علوم اجتماعی‌ست. اگر موضوع، نوشته، فایل و ... را می‌شناسید، از بخش تماس با ما، در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]