اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970523311476094

دورانتاش با خرید از فروشگاه‌های منتخب، کارت هدیه ۸۰ درصدی هدیه می‌دهد

مرحله جدید کمپین کارت تخفیف خرید آنتی ویروس دورانتاش در تهران

کد: 13970523311476094

https://goo.gl/jfFcC4

، تهران , (اخبار رسمی): کاربران با خرید تجهیزات کامپیوتری مانند نوت‌بوک، مادر بورد، هاردهای خارجی (اکسترنال)، مودم های اینترنت (ADSL و Wireless و GPRS)، کوله پشتی مخصوص نوت بوک و فلش‌های با حجم بالا از فروشگاه های منتخب در تهران می‌توانند کارت تخفیف 80 درصدی آنتی ویروس با گارانتی دورانتاش دریافت کنند.

مرحله جدید کمپین کارت تخفیف خرید آنتی ویروس دورانتاش در تهران آغاز شد.
کارت تخفیف 50 تا 90 درصدی خرید آنتی ویروس های دورانتاش

دارندگان کارت‌های تخفیف آنتی‌ویروس، می‌توانند یکی از محصولات آنتی‌ویروس دورانتاش را با تخفیف 50 تا 90 درصد خریداری و از دیگر هدایای شرکت دورانتاش بهره‌مند شوند

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، مرحله‌ی جدیدی از طرح کارت تخفیف آنتی ویروس‌های دورانتاش با فروشگاه های منتخب در شهر تهران آغاز شد.

در طرح کارت تخفیف دورانتاش، کاربران با خرید تجهیزات کامپیوتری مانند نوت بوک، مادر بورد، هاردهای خارجی (اکسترنال)، مودم های اینترنت خانگی (ADSL و Wireless و GPRS)، کوله پشتی مخصوص نوت بوک و فلش‌های با حجم بالا از فروشگاه‌های منتخب در تهران مخصوصاً فروشگاه منتخب در پاساژهای: مرکز کامپیوتر ایران،پایین تر از میدان ولیعصر ، پاساژ کامپیوتری رضا در چهار راه ولیعصر، مرکز خرید نور در تقاطع خیابانهای ولیعصر و طالقانی و مرکز کامپیوتر پایتخت در ابتدای بلوار میرداماد می‌توانند کارت تخفیف ویژه خرید آنتی ویروس معتبر با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش دریافت کنند.

دارندگان کارت‌های تخفیف آنتی ویروس ، می‌توانند یکی از محصولات آنتی ویروس دورانتاش را با تخفیفهای 50 تا 90 درصد خریداری و از دیگر هدایای شرکت دورانتاش بهره‌مند شوند.

طی 2 سال اخیر فروشگاه‌های کامپیوتری منتخب در تهران و دیگر شهرها، حدود 50 هزار کارت تخفیف خرید آنتی‌ویروس و لایسنس‌های هدیه آنتی ویروس‌های دورانتاش را به مشتریان خود ارائه داده‌اند.

فروشگاه‌های تجهیزات دیجیتالی و کامپیوتری در همه شهرها و استان‌ها می‌توانند جهت دریافت کارت تخفیف خرید آنتی ویروس، با شرکت دورانتاش به نشانی www.ddn.ir و یا ادمین کانال تلگرامی Durantash تماس بگیرند.

شرکت دورانتاش، توزیع کننده معتبر و پیشرو سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران از سال 1385 شمسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]