اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970523311606094

آیا وبروت بزرگترین شرکت خصوصی آنتی ویروس دنیاست؟

کد: 13970523311606094

https://goo.gl/huC8LX

، تهران , (اخبار رسمی): هر چند گزارشات آماری و مالی شرکت‌های خصوصی چندان قابل اعتماد نیست ولی شواهد زیادی نشان می‌دهد که شرکت امنیتی وبروت، سازنده سبک‌ترین و کم‌حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا، به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی آنتی ویروس مطرح است.

آیا وبروت بزرگترین شرکت خصوصی آنتی ویروس دنیاست؟
آنتی ویروس وبروت : سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیا

حدود 70 کمپانی مطرح و بزرگ فناوری از جمله Cisco ،Aruba Networks ،F5 Networks، PaloAlto Networks، A10 Networks ،RSA ،HP و Citrix مصرف‌کننده و مشتری محصولات، سرویس‌ها و تکنولوژی‌های شرکت Webroot هستند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، محصولات آنتی ویروس وبروت از اوایل سال 2009 میلادی توسط شرکت معتبر دورانتاش در ایران ارائه می‌شود.

از همان ابتدا عرضه آنتی ویروس‌های این شرکت خصوصی آمریکایی که محصول پرطرفدار و بسیار معروف Webroot AntiSpyware را عرضه می‌کرد، با واکنش‌های مختلفی روبرو شد.

شرکت‌ها به 2 صورت خصوصی (Private Company) و سهامی عام (Public Company و Public Limited Company) فعالیت می‌کنند.

شرکت‌های سهامی عام به صورت فصلی و سالانه باید گزارشاتی را به سهامداران و بورس ارائه دهند و این گزارشات عمدتاً معتبر و موثق هستند.

ولی شرکت‌های خصوصی یا گزارشاتی منتشر نمی‌کنند و یا گزارشات آنها چندان قابل اعتماد و اتکاء نیست.

از جمله شرکت‌های خصوصی آنتی ویروس می‌توان به بیت دفندر، وبروت، کسپرسکی، جی دیتا، بولگارد، آویرا، ام سی سافت و پاندا سکیوریتی اشاره کرد.

شرکت‌های سوفوس، تراست پورت، اف سکیور، اِی وی جی (توسط اوست خریداری شد) و اِوست که تا چندی پیش به صورت Private Company بودند، هم اکنون به صورت Public و یا Public Limited مدیریت می‌شوند.

شرکت‌های ترندمیکرو، مکافی، سیمنتک از جمله شرکت‌هایی هستند که به صورت Public Company اداره شده و باید گزارشات فصلی و سالانه به سهامداران و بورس ارائه دهند.

در بین شرکت‌های خصوصی آنتی ویروس نام شرکت‌های Kaspersky ،Bitdefender ،Avira ،Panda Security و Webroot بیشتر شنیده می‌شود.

هدف از نوشتن این گزارش بررسی شواهدی بود که می‌تواند نشان دهد شرکت وبروت در حال حاضر بزرگترین شرکت خصوصی آنتی ویروس دنیا است.

1- حدود 70 کمپانی مطرح و بزرگ فناوری از جمله Cisco ،Aruba Networks ،F5 Networks، PaloAlto Networks، A10 Networks ،RSA ،HP و Citrix مصرف‌کننده و مشتری محصولات، سرویس‌ها و تکنولوژی‌های شرکت Webroot هستند.

2- بسیاری از شرکت‌های امنیتی که نام آن‌ها محرمانه است مشتری سرویس CyberFlow Webroot هستند.

کمپانی وبروت چند سال پیش شرکت استارتاپی CyberFlow را خریداری کرد.

البته شرکت‌هایی هم هستند که از Webroot BrightCloud استفاده می‌کنند و تمایلی ندارند نامشان برده شود.

3- رشد خیره‌کننده در بازار آنتی ویروس، مخصوصآ آنتی ویروس‌های خانگی و دفاتر خانگی و شرکت‌های کوچک و متوسط، به دلایل متعدد از جمله ارائه سبکترین و کم‌حجم‌ترین آنتی‌ویروس دنیا

براساس گزارشات منتشر شده توسط شرکت وبروت، تا ماه می 2018، در کنار 12000 MSP، بیش از 300 هزار شرکت از آنتی ویروس‌های وبروت استفاده می‌کنند.

در سال 2011 میلادی شرکت وبروت با ایجاد تحول در محصولات آنتی ویروس خود، بازار آنتی ویروس و همینطور کارشناسان و متخصصین حوزه‌های فناوری، شبکه‌های کامپیوتری و امنیت سایبری را دچار شگفتی کرد.

وبروت پس از خرید 2 کمپانی BrightCloud و Prevx ، محصولات آنتی ویروس جدیدی با نام تجاری Secure Anywhere روانه بازار کرد که نه تنها سبکترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا بودند، بلکه با استفاده از آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌ها از جمله AI (هوش مصنوعی) و  ML (یادگیری ماشینی) از قدرت حفاظتی بی‌نظیری نیز برخوردار هستند.

شرکت Prevx همان شرکتی بود که برای اولین بار در سال 2007 موفق به شناسایی ویروس فلیم (شعله) شد.

در کنار 70 غول فناوری که مشتری سرویس‌ها و تکنولوژی‌های Webroot هستند، بسیاری از شرکت‌ها و موسسات از جمله موسسات مالی و بانکی مانند 2 بانک بزرگ و بین المللی Citi Bank و HSBC Bank که هزاران و شاید میلیون‌ها مشتری در سرتاسر دنیا دارند،  آنتی ویروس‌ها و محصولات وبروت (Webroot) را به مشتریان‌شان توصیه و پیشنهاد داده‌اند.

نسخه های اصلی و معتبر آنتی‌‌ویروس‌های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتی از آنتی ویروس‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]