اطلاعات تماس
  • 093837*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970524311659110

لانچری؛ استارتاپی که استارتاپ‌های نوپا می‌سازد

کد: 13970524311659110

https://goo.gl/9BjBBp

، اصفهان , (اخبار رسمی): استودیو استارتاپ لانچری با هدف تامین زیرساخت، آموزش، سرمایه گذاری و منتورینگ به بنیانگذاران جوان کمک می‌کند که از ایده‌ی خود، استارتاپ‌های موفق بسازند.

لانچری ؛ استارتاپی که استارتاپهای نوپا میسازد
لانچری؛ استارتاپی که استارتاپ‌های نوپا می‌سازد

به گزارش استودیو استارتاپ لانچری، سایت Launchery.ir که یک کارخانه استارتاپ‌سازی است، با تامین زیرساخت‌ها، آموزش، منتورینگ، سرمایه‌گذاری به بنیانگذاران جوان کمک میکند که از ایده‌های خود، استارتاپ‌های موفق بسازند.

لانچری، با ارائه سرویس‌ها و خدماتی از جمله: هاست و دامین، طراحی وب و اپلیکیشن، آموزش‌های کارآفرینی و استارتاپی، تیم‌سازی و دسترسی به متخصصان فنی، سرمایه‌گذاری، تامین فضای کار، منتورینگ و مشاورهای استراتژیک و... به کمک بنیانگذاران جوان استارتاپی می‌آید تا در نقش هم بنیان‌گذار به رشد استارتاپ کمک کنند.

میلاد کرمی، مدیرعامل استودیو استارتاپ لانچری در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌ سایت گفت: « مهمترین دلیل شکست استارتاپ‌ها، هم بنیانگذار نامتعهد، تیم ناکارآمد، عدم‌حمایت‌های زیرساختی، عدم آموزش‌های مرتبط به رشد استارتاپها و کارآفرینی و... است»

گفتنی است استودیو استارتاپ لانچری، از هم اکنون آماده خدمات‌رسانی و شتاب‌دهی به تیم‌های استارتاپی است، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت لانچری به آدرس Launchery.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استارتاپ فکتوری لانچری

استارتاپ فکتوری لانچری، یک کارخانه ساخت کسب و کارهای نوپای فناورانه است که با تامین زیرساختهای ایجاد یک کسب و کار، به بنیانگذاران جوان کمک میکند که استارتاپ خود را با ریسک کمتر و سرعت بیشتر تشکیل دهند.

اطلاعات تماس
  • 093837*****
[نمایش اطلاعات]