اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970524311709505

گفت‌وگو با مازیار فقیهی، مدیرعامل فراموج

فراموج، ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و خدمات شبکه

کد: 13970524311709505

https://goo.gl/czPaMV

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فراموج با سابقه ده ساله خود در حوزه طراحی وب‌سایت و خدمات شبکه فعالیت می‌کند. این شرکت طراحی پرتال، بهینه‌سازی وب‌سایت و خدمات پسیو و اکتیو شبکه را نیز در اختیار دارد.

فراموج، ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و خدمات شبکه
فراموج، ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و خدمات شبکه

با توسعه‌ی کسب‌وکارهای آنلاین، نیاز به استفاده از خدمات آنلاین از جمله خدمات طراحی وب‌‌سایت و خدمات شبکه، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌است. بر همین اساس کسب‌وکارهای بسیاری اساس کار خود را در طراحی وب‌سایت و خدمات شبکه استوار کرده‌اند. یکی از شرکت‌های با سابقه‌ در این زمینه شرکت فراموج است.

مازیار فقیهی، مدیر عامل فراموج پیرامون معرفی مجموعه‌ی فراموج گفت: «شرکت فراموج با کمتر از ده سال تجربه در حوزه‌ی خدمات طراحی وب‌سایت و شبکه قصد دارد تا با برنامه‌ریزی و سازماندهی قوی، بخش بزرگی از بازار طراحی وب‌سایت، طراحی پرتال و خدمات اکتیو پسیو شبکه را به خود اختصاص دهد.»

فقیهی در مورد بازخوردهای دریافتی خود از الکامپ گفت:‌ «الکامپ برای فراموج بسیار خوب بوده‌است و از طرفی میزان استقبال هم در حد قابل قبولی بوده‌است.»

فقیهی در ادامه افزود: «الکامپ در کنار تمام مزایا و معایبش توانست بسیاری از اهداف فراموج را محقق کند. فراموج با اجرای کمپین افزایش فروش به شرط چاقو به بسیاری از استارت‌آپ‌ها این اطمینان را داد که بتوانند با استفاده از این کمپین به راحتی و به صورت تضمینی کسب و کار خود را توسعه دهند و محصولات خود را بفروش برسانند.»

مدیر عامل فراموج در انتها بیان کرد: «فراموج با ۶ سال سابقه‌ی حضور در الکامپ، تجربیات بسیاری از بزرگان الکامپ فراگرفته‌است و از حضور خود در الکامپ بسیار راضی است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فراموج

شرکت فراموج از سال 1389 درتهران فعالیت خود را آغاز نموده است زمینه فعالیت های اصلی شرکت طراحی وب سایت و خدمات شبکه با برنامه ریزی و سازماندهی قوی سعی دارد ...

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]