اطلاعات تماس
  • 093848*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970524311809542

به همت وب آگاه و در 5 مرداد 1397

دوره آموزشی آنلاین و رایگان تحول 10 روزه

کد: 13970524311809542

https://goo.gl/KDZD4r

، (اخبار رسمی): دوره آموزشی آنلاین و رایگان تحول 10 روزه موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی با حضور مدیران، معلمان، اساتید دانشگاه، کارآفرینان و همه کسانی که می خواهند شادتر و موفق‌تر زندگی کنند. در تاریخ 5 مرداد 1397 برگزار شد.

دوره آموزشی دوره آنلاین و رایگان تحول 10 روزه
وب آگاه - آگاهی ثروت موفقیت

این دوره آنلاین تحول 10 روزه، برای مدت محدودی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وب آگاه، دوره آموزشی آنلاین و رایگان تحول 10 روزه‌ی موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی با حضور مدیران، معلمان‌، اساتید دانشگاه، کار‌آفرینان‌ و همه‌ی کسانی که می‌خواهند شادتر و موفق‌تر زندگی کنند‌، در تاریخ 5 مرداد 1397 به طور آنلاین توسط گروه آموزشی وب آگاه تولید شده‌است.

فریبا پیدنی مدیر عامل وب آگاه، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش همه‌ی کسانی که می خواهند شادتر، موفق‌تر و ثروتمندتر زندگی کنند دانست و گفت: «به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، بانک‌ها، مدیران، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، مراکز آموزش مجازی، وب‌سایت‌های اینترنتی آموزشی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.»

فریبا پیدنی درباره‌ی زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: « هدف شما در زندگی چیست؟ از زندگی چه می خواهید؟ رسالت و ماموریت شما در این دنیای بزرگ چیست؟ 10 سال دیگر بالاخره به جایی خواهید رسید اما کجا؟ چه کسی خواهید شد؟ به چه سطحی از موفقیت خواهید رسید؟ چقدر رشد خواهید کرد؟ از نظر مالی در چه سطحی از رفاه می‌خواهید باشید؟ تفاوت بین افراد موفق و افراد شکست خورده چیست؟ چطور فضا را برای موفقیت آماده کنم؟ برای رسیدن به موفقیت باید دو چیز را بدانید. اینکه کجا هستید و به کجا می‌خواهید برسید. خلاصه کتاب پیش رو قسمتی از تمرینات عملی دوره رایگان تحول 10 روزه‌ی موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی است. این دوره ارزشمند در گروه آموزشی وب آگاه طراحی و تولید شده است. در صورتی‌که آموزش‌های این دوره را به دقت دنبال کنید و برای انجام تمرینات این دوره وقت بگذارید، به شما اطمینان می‌دهم نتایجی بیش از آنچه انتظار دارید دریافت کنید. این دوره آنلاین تحول 10 روزه، برای مدت محدودی به صورت رایگان ارائه می‌شود. توصیه می‌شود حتما در این دوره با تعهد شرکت کنید و آن را به دوستان خود نیز معرفی کنید تا سهمی در موفقیت عزیزان خود داشته باشید.»

وی مدرسان دوره آموزشی دوره آنلاین و رایگان تحول 10 روزه‌ی موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: «فریبا پیدنی همگی از متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.»

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: «دوره‌های آنلاین شامل دوره آنلاین هدف، موفقیت‌، ثروت اسرار قدرت درون کارگاه‌های رشد و بهبود مهارت‌های فردی دوره‌های آموزشی صوتی و .... است.» 

پیدنی همچنین در پایان گفت: «در صورتی‌ که آموزش‌های این دوره را به دقت دنبال کنید و برای انجام تمرینات این دوره وقت بگذارید، به شما اطمینان می‌دهم نتایجی بیش از آنچه انتظار دارید را دریافت کنید. این دوره آنلاین تحول 10 روزه، برای مدت محدودی به صورت رایگان ارائه می‌شود. توصیه می‌شود حتما در این دوره با تعهد شرکت کنید و آن را به دوستان خود نیز معرفی کنید تا سهمی در موفقیت عزیزان خود داشته باشید ». 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند وبسایت WebAgah.Com را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب آگاه

ارائه دهنده منابع و کتاب‌های موفقیت و ثروت

اطلاعات تماس
  • 093848*****
[نمایش اطلاعات]