اطلاعات تماس
  • 091968*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970524311819485

عکس‌برداری حرفه‌ای از فرش‌ها در دستور کار گروه فرشچی

چگونه در خرید اینترنتی فرش، رنگ اصلی فرش تشخیص داده شود؟

کد: 13970524311819485

https://goo.gl/DKxXU1

، اهواز , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات خریداران فرش که قصد خرید فرش به صورت اینترنتی را دارند این است که عکس فرش موجود در سایت با فرش واقعی مطابقت ندارد. به دلیل اینکه فرش یک کالای خاص است، تصویر‌برداری از آن نیاز به شگرد‌های خاصی دارد. خبر خوب اینکه در فروشگاه فرشچی این مشکل برطرف شده است.

چگونه در خرید اینترنتی فرش رنگ اصلی فرش را تشخیص دهیم؟
-ماشینی-افق-مشهد-اردهال-103-نسکافه-ای-1200شانه-3600تراکم-(8)-1000x1000

فروشگاه فرشچی برای رفع این مشکل، با استفاده از دوربین حرفه‌ای صنعتی تلاش کرده تا بهترین تصاویر را از فرش بادقت، کیفیت بالا و کاملا منطبق با فرش اصلی تصویر‌برداری کرده و در سایت قرار دهد

با پیشرفت تکنولوژِی در دستگاه‌های بافندگی فرش، تنوع رنگ‌ها روز به روز در فرش‌ها افزایش یافت. در گذشته تنوع رنگ فرش‌ها بسیار محدود و شامل لاکی، سرمه‌ای، کرم، گلبهی و یا سبز بودند، اما امروزه فرش‌های جدید با رنگ‌های بسیار متنوعی چون طلایی، آبی اقیانوسی، فیلی، پرکلاغی، اطلسی و ... به بازار عرضه می‌شوند. لذا تشخیص رنگ فرش حتی از نزدیک به امری مشکل برای خریداران تبدیل شده‌است و این مشکل در فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر نمایان است به طوری که در اکثر آنها به دلیل تصویر‌برداری نامناسب رنگ فرش درون سایت با فرش اصلی مطابقت ندارد.

از آنجایی که تشخیص رنگ برای خریداران فرش بسیار مهم است، فروشگاه فرشچی برای رفع این مشکل، با استفاده از دوربین حرفه‌ای صنعتی تلاش کرده تا بهترین تصاویر را از فرش، با دقت و کیفیت بالا و کاملا منطبق با فرش اصلی تصویربرداری کند و در سایت قرار دهد به‌طوریکه فرش‌های سایت با فرش اصلی بیشترین مطابقت ممکن را از نظر رنگ داشته باشند.

اما ممکن است بعضی از خریداران نسبت به رنگ فرش حساسیت بیشتری داشته باشند. بدین منظور تیم عکاسی فروشگاه فرشچی با تصویربرداری از نمای بسیار نزدیک از نقطه خاصی از فرش، به خریدار در تشخیص رنگ واقعی فرش کمک شایانی می‌کند. معمولا رنگ فرش‌های ریز نقش، حتی در فروشگاه‌های فیزیکی نیز به سختی قابل تشخیص است. پس اگر افراد در فروشگاه فرشچی بخواهند رنگ فرش را دقیقا تشخیص دهند، بهتر است به عکس‌های که از کناره‌ی فرش و نمای نزدیک گرفته شده‌است دقت کنند. اگر رنگ فرش‌ها در این تصاویر نزدیک به 100درصد با فرش واقعی مطابقت دارند.

خریداران می‌توانند علاوه بر دیدن نمای کلی فرش از تصاویری که با بزرگنمایی بالا از لچک، ترنج، حاشیه و نمای نزدیک فرش گرفته شده‌است و کاملا با رنگ فرش اصلی مطابقت دارد، رنگ اصلی را تشخیص دهند و با آسودگی خاطر اقدام به خرید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فرش فرشچی

در وبسایت آقای فرشچی، گستره ای از بهترین فرش های ماشینی سنتی و مدرن، از تولید کننده های معتبر همچون دیبا، عرش، افق مشهد اردهال، ماهوت کویر، آرمیتاژ و ... و همچنین فرش ها و تابلو فرش های دستبافت با طرح های شگفت انگیز از برترین اساتید بافنده فرش ایران ارائه می گردد.. آقای فرشچی با ارسال سریع فرش ها، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن می خواهد یک تجربه لذت بخش خرید اینترنتی را برای کاربران فراهم کند.

اطلاعات تماس
  • 091968*****
[نمایش اطلاعات]