اطلاعات تماس
  • 056321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970525311879579

در فروشگاه اینترنتی نیرو پاور

فروش پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر (دو پورت خروجی) شروع شد

کد: 13970525311879579

https://goo.gl/3NKkcq

، بیرجند , (اخبار رسمی): شرکت شیائومی نسخه‌ی جدیدی از پاور بانک شیائومی ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپز نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB) را معرفی و روانه بازار کرد که پاسخگوی مشکلات اکثر افرادی که دارای دو دستگاه موبایل هستند است.

فروش پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ( دو پورت خروجی ) شروع شد
پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ( دو پورت خروجی )

امروزه از لوازم الکترونیکی از قبیل موبایل یا تبلت به طور پیوسته زیاد استفاده می‌شود به همین خاطر شارژ آنها زود تمام می‌شود و نیاز به یک منبع تغذیه یا شارژ همراه ضروری است. شرکت شیائومی نسخه‌ی جدیدی از پاور بانک شیائومی ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپز نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB) را معرفی و روانه بازار کرد که پاسخگوی مشکلات اکثر افرادی که دارای دو دستگاه موبایل هستند است.

افرادی هستند که به دلیل داشتن دو گوشی موبایل یا تبلت و استفاده‌ی همزمان از آنها نیاز دارند تا هر دو دستگاه خود را شارژ کنند و یا مواقعی پیش می‌آید که علاوه بر گوشی، خود باید گوشی یک از اعضای خانواده یا یکی از دوستان خود را نیز شارژ کنند، به همین منظور، شرکت شیائومی تصمیم گرفت که یک پورت دیگر به پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نسخه ۲ اضافه کند تا با این کار خود مشکلات اکثر کاربران و مشتریان خود را حل کند و در راستای نیاز‌های کاربران خود محصولات خود را توسعه بخشد.

پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB)‌، دارای ۲ پورت خروجی USB است که قادر است دو دستگاه موبایل یا تبلت را به صورت همزمان به صورت سریع شارژ کند.

باتری پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB):

شیائومی سلول‌های باتری این پاور بانک را از نوع لیتیوم پلیمر ساخته است که این تکنولوژی ساخت باتری می‌تواند توانایی شارژ ۳٫۵ دفعه گوشی آیفون ۷ و ۱٫۳ دفعه آیپد مینی ۲ و ۲ دفعه هم گوشی شیائومی Mi6 رو داشته باشد. به این ترتیب با آسودگی کامل و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB) می‌تواند با جریان کم لوازم الکترونیکی دیگر از قبیل می‌بند و هدست‌های بلوتوث را شارژ کند. برای اینکه بتوانید لوازم الکترونیکی گفته شده را شارژ کنید کافی است دو بار دکمه روی پاور بانک را فشار دهید تا این قابلیت پاور بانک فعال شود.

امنیت پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB):

یکی دیگر از ویژگی‌های پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB) وجود ۹ لایه محافظتی است که مصرف کننده‌ می‌تواند با آسودگی خیال تمام دستگاه‌های خود از قبیل موبایل‌، تبلت  را به پاور بانک متصل کرده و دیگر نگران امنیت گوشی موبایل و پاور بانک نبود.

طراحی پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB):

پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB) دارای ابعادی کوچک و ضخامتی حدود ۱۴٫۱ میلی‌متر است و جنس آن از آلیاژ آلومینیوم است که در برابر خط و خش مقاوم بوده و دارای وزنی کم است. یکی از ویژگی‌های دیگر این پاور بانک ۴ نشانگر LED تعبیه شده بر روی آن است که با استفاده از آنها می‌توان از میزان شارژ باقی مانده پاور بانک مطلع شد.

پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB) از تخلیه شارژ ناگهانی دستگاه‌هایی که هوشمند هستند، شارژ بیش از حد دستگاه‌های الکترونیکی‌، ولتاژ و جریان ورودی پایین‌، ولتاژ و جریان خروجی زیاد و اتصال کوتاه محافظت می‌کند و مانع از آسیب دیدن دستگاه‌ها در برابر نوسانات برق می‌شود.

مشخصات پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر نسخه ۲ (دو پورت خروجی USB):

  1. قابلیت شارژ سریع
  2. مجهز به دو پورت خروجی USB
  3. بدنه‌ی آلومینیوم بسیار مقاوم
  4. دارای ۴ نشانگر LED
  5. امکان شارژ همزمان ۲ دستگاه
  6. ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  7. دارای باتری لیتیوم پلیمری
  8. ولتاژ جریان ورودی ۵V 2A ,9V/12V-18W
  9. ولتاژ جریان خروجی ۱V 2.4A , 9V/12V-15W
  10. مقاوم در برابر اتصال کوتاه
  11. مقاوم در برابر حرارت بالا
  12. مقاوم در برابر نوسانات برق
  13. ابعاد : ۲*۷۱٫۲*۱۴۷ میلیمتر

علاقه‌مندان جهت بررسی بیشتر و خرید می‌توانند به لینک خرید پاور بانک شیائومی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی نیرو پاور

فروشگاه اینترنتی نیرو پاور در سال ۱۳۹۷ جهت ارائه و فروش انواع پاور بانک های شیائومی برای شما دوستان عزیز ایجاد گردید ، هدف اصلی از ایجاد این فروشگاه ارائه محصول با کیفیت و عالی به شما دوستان عزیز و برند سازی این فروشگاه در میان فروشگاه های دیگر می باشد و برای رسیدن به این هدف مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

اطلاعات تماس
  • 056321*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی