اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970527311990011

چگونه در روزگار بحران اقتصادی کارآفرینی موفق باشیم؟

کد: 13970527311990011

https://goo.gl/VP72MR

، تهران , (اخبار رسمی): حال کسب و کار خوب نیست و صحبت از بحران اقتصادی است. چطور می‌توان از بحران جان به در برد و تهدید را به فرصت بدل کرد؟

چگونه در روزگار بحران اقتصادی کارآفرینی موفق باشیم؟
چگونه در روزگار بحران اقتصادی کارآفرینی موفق باشیم؟

برای اینکه کسب و کارها در روزگار بحران‌های اقتصادی چابک شوند، دفترشما راهکار مشخصی با نام دفتر کار مجازی دارد

هر تغییر بزرگی که در جامعه ایجاد می‌شود نیازها و روابط جدیدی شکل می‌گیرد. انسان روزگارِ بحران اقتصادی هم ویژگی‌ها و نیازهای خاص خود را دارد. سه نکته مهم فروش چیست؟ توجه به نیاز، توجه به نیاز و توجه به نیاز!

فیلم گرگ وال استریت را دیده‌اید؟

در یکی از سکانس‌های فیلم، جردن بلفورت در سمیناری که همگی حضار آن از مدیران درجه اول فروش هستند، خودکاری از جیب در می‌آورد و مدعیان حرفه فروش را به چالش می‌‌طلبد.

به هر ترتیب بلفورت خودکار را به یک نفر می‌دهد و شخص مقابل شروع می‌کند به تعریف از آن. «چه خودکار جذاب و جالبی و …».  جردن می‌گوید: قانع نشدم و خودکار را می‌گیرد و به نفر بعدی می‌دهد. نفر بعدی هم به توصیف خودکار و تعریف وتمجید از ویژگی‌های آن می‌پردازد. جردن خودکار را از او هم می‌گیرد و به نفر بعدی ‌می‌دهد و باز او نیز نمی‌تواند جردن را قانع کند. این در حالی است که در ابتدای فیلم جردن از دوست مواد فروش خود می‌خواهد که خودکار را به او بفروشد. دوستش از او شماره‌اش را می‌خواهد و جردن می‌گوید خودکار ندارم. دوستش می‌گوید: بفرمائید خودکار. هیچ کسی آن چیزی را که شما می‌فروشید، نمی‌خرد، افراد آن چیزی را می‌خرند که برای آنها ارزش دارد و به آن نیاز دارند.

نیاز را یا باید ایجاد کنید و یا کشفش کنید. در روزگار بحران اقتصادی نیازهای جدیدی ایجاد می‌شود، تنها باید چشمان تیزبینی داشت و آن نیازها را کشف کرد.

نیاز روزگار فروپاشی اقتصاد را کشف کنید!

 کارآفرینی در بحران اقتصادی ممکن است! همه می‌دانند که در دوران رکود، رفتار مصرف‌کنندگان، که منبع اصلی درآمد کسب و کارها هستند، تغییر می‌کند. برای مثال برخی خریدها را عقب می‌اندازند یا به جای برخی کالاها، جانشین‌های ارزان‌تری را خریداری می‌کنند و یا اینکه رفتارهای مصرفی جدیدی از خود بروز می‌دهند. باید این رفتارها را کشف کنید!

مهمترین بحران اقتصادی تاریخ معاصر آمریکا مربوط به دهه ۱۹۳۰ می‌شود که با افت شدید بازار بورس در سال ۱۹۲۹ شروع شد. رکود روبه افزایش در این دوران منجر به ورشکستگی بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها و به تبع آن بیکاری میلیون‌ها نفر در آمریکا شد. علت اصلی به وجود آمدن این بحران، عدم هماهنگی میزان تولیدات آمریکا و نیازهای جهانی برای محصولات آمریکا بود.

پس از سقوط اولیه ارزش بازار، در منطقه اقتصادی نیویورک موجی از خودکشی روی داد. گفته می‌شود متصدی یک هتل از مهمانان جدید می‌پرسید که برای خوابیدن اتاق می‌خواهند یا پریدن از پنجره!

آیا همه کارآفرینان در این شرایط به خاک سیاه نشستند؟ خیر!

یک نیاز جدید گسترش یافت و آن هم میل زیاد به رفتن به سینما برای پناه بردن به داستان و تخیل و رهایی از واقعیت بود!

در زمان رکود بزرگ امریکت حدود ۶۰ تا ۸۰ میلیون نفر هر هفته به سینما می‌رفتند. به همین جهت نیز در طول سال ها همواره به صنعت سرگرمی و سینمای هالیوود به عنوان یک ماشین پول‌سازی نگاه شده است که حتی در بدترین شرایط اقتصادی نیز به چرخش خود ادامه می‌دهد. کارآفرینانی که به حوزه سینما پناه بردند جان سالم به در بردند و حتی پولدارتر شدند!

چابک باشید و بفروشید!

تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که در روزگار بحران اقتصادی باید به اولویت و نیازهای جدید توجه کرد، باید خلاق و جسور هم بود. اما یک نکته خیلی خیلی مهم هم فراموش نشود: در روزگار بحران چابک باشید!

هر آنچه که هزینه‌های ضروری کسب و کار را کاهش دهد ولی از کیفیت کار کم نکند نشان از «چابکی» کسب و کار دارد!

مدیران کسب و کارها در روزهای بد اقتصادی به دلیل نیاز سریع و لحظه‌ای به اطلاعات و اینکه نمی‌خواهند سازمانشان متورم شود، دچار لایه‌بندی شود و بروکراسی در آن راه بیافتد، می‌خواهند از هر نوع پیچیدگی به دور باشند. آنها می‌خواهند ساده باشند. ساده کار کنند، اطلاعات را ساده دریافت کنند و ساده و سریع تصمیم بگیرند. یعنی هزینه‌ها را کاهش دهند، وقت‌شان را تلف نکنند و سریع نتیجه بگیرند!

برای اینکه کسب و کارتان چابک شود در دفتر کار مجازی راهکار مشخصی وجود دارد. دفتر مجازی با دو سرویس عمده تلفن گویا و منشی مجازی برای روزهای سخت و بحرانی اقتصاد یاری‌رسان کسب‌وکارها خواهد بود.

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را فراهم می‌آورد.

سرویسمنشی مجازی دفتر شما هم اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری را مدیریت می‌کند و کسب‌وکارها را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]