اطلاعات تماس
  • 021968*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970528312249558

گفت‌وگو با علی رحمان‌پور مدیرعامل لینکپ در مورد الکامپ97

لینکپ، ارائه‌دهنده راهکارهای یکپارچه اینترنت اشیا

کد: 13970528312249558

https://goo.gl/mYgSnL

، (اخبار رسمی): شرکت راهبران اینترنت اشیاء (لینکپ) با ارائه‌ی راهکارهای یکپارچه اینترنت اشیا (IoT) در حوزه‌ی هوشمندسازی محیطی توانست در الکامپ ۹۷ توجه کسب‌وکارهای بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه متن گفت‌و‌گو با علی رحمان‌پور، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار این سرویس را مطالعه می‌کنید.

لینکپ، ارائه‌دهنده راهکارهای یکپارچه اینترنت اشیا
لینکپ، ارائه‌دهنده راهکارهای یکپارچه اینترنت اشیا

علی رحمان‌پور مدیرعامل لینکپ در معرفی این مجموعه گفت: برند لینکپ از سال ۱۳۹۵ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این برند پس از رونمایی نخستین شبکه‌ی LPWAN توسط گروه تاراکسا، با مشارکت و همکاری مرکز نوآوری فناپ و سپس مجموعه شناسا متولد شد.

در ادامه، رحمان‌پور در پاسخ به سؤالی در مورد بازخورد‌های خود از الکامپ ۹۷ و استقبال مردمی  بیان کرد که الکامپ ۹۷ نیز همانند سنوات گذشته بسیار پرشور بود. او هم چنین درباره نقطه‌ضعف این دوره نمایشگاه افزود: «با بزرگتر شدن استارت‌آپ‌های قدیمی‌تر همچون ما، رفته رفته بخش اصلی الکام‌استارز به این نوع مجموعه‌ها اختصاص می‌یابد. در این میان طبیعی است که استارت‌آپ‌های کوچکتر که توان مالی کمتری داشته و به صورت استند شرکت می‌کنند کمتر به چشم می‌آیند. در حالی‌که به نظر من تمرکز اصلی الکام‌استارز باید دیده شدن ایده‌های جدید هر سال باشد.» رحمان‌پور ارائه‌ی راهکاری برای حل این مساله را در آینده ضروری دانست.

در پاسخ به دستاوردهای لینکپ در الکامپ ۹۷، رحمان‌پور گفت:« اینترنت اشیا در ایران پدیده‌ای نوپا اما با سرعت رشدی بالاست. یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های لینکپ به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در این حوزه، افزایش آگاهی عمومی نسبت به راهکارهای این حوزه است. با شرکت در نمایشگاه‌هایی از جمله الکامپ می‌توان میزان آگاهی افراد و به خصوص کسب‌وکارها را در این باره افزایش داد. الکامپ ۹۷ نیز توانست تا حد قابل قبولی این مورد را تحقق بخشد.»

او همچنین به تأثیرات الکامپ ۹۷ بر برقراری ارتباط با سایر شرکت‌ها نیز اشاره کرد. به عقیده‌ی رحمان‌پور الکامپ ۹۷ توانست لینکپ را به کسب‌وکارهای مرتبط بیشتر متصل کند.

مدیر عامل لینکپ در پاسخ به پرسشی که در مورد برنامه‌های آتی لینکپ بود، اظهار داشت: «با توجه به تازگی فناوری‌های حوزه فعالیت‌مان، تاکنون بیشتر تمرکز مجموعه‌ی لینکپ توسعه بسترهای فنی بود. اما هم‌اکنون و با تکمیل نسبی این بخش، توسعه بازار اولویت اصلی لینکپ است.»

علاقه‌مندان به لینکپ می‌توانند برای دریافت اطلاعات مربوط به آخرین تغییرات و خدمات جدید این سرویس به آدرس اینترنتی این شرکت به آدرس linkap.net مراجعه کرده و یا لینکپ را در تلگرام و اینستاگرام (با آی‌دی linkap_official) دنبال کنند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021968*****
[نمایش اطلاعات]