اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970528312328775

با حضور چهره‌های سینما و تئاتر، هنرمندان، طراحان مُد در هتـل اویــن تهـــــــران

بزرگتـرین فشن شـو طــراحان مُد ایران

کد: 13970528312328775

https://goo.gl/GaA6KJ

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه فشن شو مد ایران از تاریـــخ 18 الـــی 20 مهــــر در سالن کوه نور هتل اوین از ساعت 11 الی 22 برگـــزار خواهد شد. در این نمایشگاه بیش از 50 طراح مُد به معرفی و عرضه کالکشن پاییزه خود می پردازند. بازدید از این رویداد برای عموم آزاد و رایــــــــــــــــــــگان است.

بزرگتـــــرین فشــن شــو طــــــراحان مُد ایــــــــــــــــران
بزرگترین فشـن شو طــراحــــان مُد ایـــــــــــــران

در این نمایشگاه علاوه بر حضور 50 برند و طراح صنعت مُد، چهره‌های سینما و تئاتر، هنرمندان و مقامات مربوط به این صنعت نیز حضور خواهند داشت

گـــــروه دیـــبا اولین گروه تخصصی مشاوره برند و مجری رویداد‌های صنعت مُد، با همکاری بنیاد ملی مُد ایران اقدام به برگزاری بزرگترین رویداد فصل پاییز در ایران نموده است. 

در این نمایشگاه علاوه بر معرفی طراحان مُد کشـور و آخرین کالکشن آنها، اولین مسابقه طراحان با موضوع ایران باستان برگزار خواهد شد.

یکی دیگر از اتفاقات جالب این نمایشگاه، اجرای زنده نقاشی و خطاطی روی پارچه و لباس است که توسط هنرمندان و برای اولین بار انجام خواهد شد.

رضا آتش زبان دبیر گـــروه دیـــبا می گوید: «صنعت مُد یکی از جذاب‌ترین و پول‌ساز‌ترین صنایع کشور است که متاسفانه نگاه خوبی به آن نشده است. این صنعت علاوه بر ایجاد اشتغال و کارآفرینی مستقیم، باعث رونق تمامی صنایع بالادستی و پایین دستی و همچنین صنایع مکمل نیز می‌شود که مهمترین آنها ارائه صنعت تولید پارچه، ریسندگی و بافندگی، چرم، صنایع دستی مربوط به دنیای مُد، خدمات نمایشگاهی، تبلیغات، صنعت عکاسی و فیلمبرداری و اشتغال جوانان بسیار زیادی است.»

رسالت گـــروه دیـــبا معرفی طراحان و فعالان صنعت مُد در عرصه‌های داخلی و بین المللی، افزایش توانمندی‌های صنعت مُد، حمایت هنرمندان و صنایع دستی مربوط به این صنعت و ایجاد برنامه‌های مختلف در جهت خلق آثار تلفیقی و ارتقا محصولات مُد در کشور است.

مهمترین آثاری که در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند شامل: لباس، مانتو، جوهرات، طلا، نقره، سنگ‌های قیمتی، اکسسوری، شال، روسری، کیف و کفش است.

آتش زبان گفت: «آرزوی من به عنوان بخش کوچکی از صنعت مُد این است که شاهد استفاده‌ی محصولات دارای امضا در بین علاقه‌مندان مُد باشیم. این صنعت پتانسیل بسیار زیادی برای افزایش کارآفرینی و اشتغال و حتی صادرات محصولات با کیفیت و دارای ارزش افزوده فراوان را دارد که امیدواریم با برنامه ریزی های آتی شاهد رشد و توسعه این صنعت باشیم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه دیبا (تبلغات و روابط عمومی)

گروه دیبا مشاور برند و برگزار کننده رویداد های تخصصی در صنعت مد می باشد. این مجموعه به عنوان مشاور برند، بازاریابی، استراتژی در توسعه صنعت مد به کارآفرینان و فعالان این صنعت خدمات خود را ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]