اطلاعات تماس
  • 091455*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970530312599612

آگاهی از دیدگاه‌های مردم با پلتفرم نظرسنجی آگرام

کد: 13970530312599612

https://goo.gl/Kgfb5w

، (اخبار رسمی): برای همه پیش‌آمده در بحث‌هایی شرکت کنیم و احکام و نتیجه‌گیری‌هایی ارائه شود که با پیش‌فرض‌ها و برداشت‌های ذهنی ما بسیار متفاوت باشد. در این حالات رجوع به دیگران و شنیدن آرا و نظرات می‌تواند تا حد زیادی قضاوت را نسبت به شرایطی که در آن قرار داریم تغییر دهد.

پلتفرم نظرسنجی آگرام
آگاهی از دیدگاه‌های مردم با پلتفرم نظرسنجی آگرام

آگرام بستری است در راستای آگاهی از دیدگاه‌های مردم و رسالت آگرام، ایجاد فرصت برابر برای همه مردم در راستای آگاهی از نگرش‌ها و آرای جامعه هدف خود با دقت، سهولت و سرعت بالا است

برای همه ما پیش آمده در بحث‌هایی که شرکت می‌کنیم و گفت‌وگوهایی که به گوشمان می‌رسد، چه در سطح آشنایان و چه در سطوح علمی، احکام و نتیجه‌گیری‌هایی ارائه می‌شود که با پیش‌فرض‌ها و برداشت‌های ذهنی بسیار متفاوت است. از سوی دیگر در مسیر زندگی، بارها و بارها در معرض انتخاب‌هایی قرار می‌گیریم که اطلاعات کافی برای انتخاب میان گزینه‌های موجود در دسترس ما نیست و مجبور می‌شویم با ریسک بالا به تصمیم‌گیری بپردازیم.

در این حالات رجوع به دیگران و شنیدن آرا و نظرات آنها می‌تواند تا حد زیادی قضاوت ما را نسبت به شرایطی که در آن قرار داریم تغییر دهد. این مساله بسیار در فرهنگ ایرانی و آیین‌های دینی تصریح شده است و مراجعه به دیگران، مشورت‌کردن و نظرسنجی از آنها به عنوان ارزشی اخلاقی و والا مطرح می‌شود.

در همین راستا، جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را جهت طراحی و پیاده‌سازی محصولی جهت آگاهی از دیدگاه‌های مردم از تابستان سال 1397 آغاز کرده‌اند و محصول آگرام را با استفاده از توانمندی‌های مختصصان حوزه مهندسی کامپیوتر و علم آمار در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف توسعه داده‌اند.

آگرام بستری است در راستای آگاهی از دیدگاه‌های مردم. رسالت مدیران آگرام، ایجاد فرصت برابر برای نخبگان، پژوهشگران، علاقه‌مندان به شاخه‌های مختلف علوم و به صورت کلی همه مردم در راستای آگاهی از نگرش‌ها و آرای جامعه هدف خود با دقت، سهولت و سرعت بالا است. در این مسیر مناسب‌ترین مجرا جهت پیشبرد رسالت مدیران اگرام، ظرفیت‌های صنعت IT و بستر اینترنت بود. آگرام می‌کوشد تا با استفاده از جریان پرشتاب فناوری اطلاعات و امکاناتی که از طریق اینترنت برای ارتباطات جمعی سریع و شفاف فراهم می‌کند بستری را جهت دسترسی همگان به آرا یکدیگر فراهم کند.

آگرام افزایش روایی و اعتبار نظرات ارائه‌شده را یکی از وظایف خود می‌داند و در این راه از تخصص نخبگان ایرانی در زمینه علوم آماری و هوش‌مصنوعی بهره می‌برد. در آگرام اعتقاد بر این است که سوالات مناسب باید در زمان مناسب از جامعه هدف مناسب پرسیده شود و اعمال این محدودیت‌ها جز با دسته‌بندی و شناخت مخاطبان و جامعه هدف به دست نمی‌آید. آگرام به واسطه بهره‌مندی از الگوریتم‌های هوش‌مصنوعی در گذر زمان علاقه‌مندی و توانمندی افراد را در زمینه‌های مختلف طبقه‌بندی می‌کند و سعی می‌کند تا شرایط مدنظر پژوهنده را در طرح سوال به‌کار بندد و نظرات از سوی افراد مرتبط با موضوع پژوهش پرسیده شود.

همچنین آگرام امکانات گسترده‌ای را جهت سنجش عمومیِ آرا در اختیار مخاطبان می‌گذارد. تجربه‌ کاربری راحت و سرعت بالای آگرام در کنار طراحی محصول محاسبه‌شده باعث می‌شود تا در سنجش آرای عمومیِ گسترده شاهد اختلال، شلوغی و غفلت از سوالات نباشیم و حتی‌الامکان بزرگترین جامعه ممکن به سوالات پاسخ دهند.

آگرام امیدوار است تا با کمک افراد جامعه و پژوهشگران حوزه‌های مختلف علوم و نیز بهره‌گیری از متخصصان و نخبگان کشور به اولین، پرمخاطب‌ترین و بادقت‌ترین بستر پژوهش و افکارسنجی ایران و منطقه بدل شود

علاقه‌مندان برای بازدید و استفاده از سایت آگرام می‌توانند به سایت آگرام مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلتفرم نظرسنجی آگرام

جمعی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را جهت طراحی و پیاده‌سازی محصولی جهت آگاهی از دیدگاه‌های مردم از تابستان سال 1397 آغاز کرده‌ایم و محصول آگرام را با استفاده از توانمندی‌های مختصصین حوزه مهندسی کامپیوتر و علم آمار در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف توسعه دادیم. آگرام بستریست در راستای آگاهی از دیدگاه‌های مردم و رسالت ما در آگرام ایجاد فرصت برابر برای نخبگان، پژوهشگران، علاقه‌مندان به شاخه‌های مختلف علوم و به صورت کلی همه مردم در راستای آگاهی از نگرش‌ها و آرای جامعه هدف خود با دقت، سهولت و سرعت بالا است

اطلاعات تماس
  • 091455*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش