اطلاعات تماس
  • 091930*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970530312629137

فروش محصولات اینترنت اشیاء و هوشمندسازی

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ

کد: 13970530312629137

https://goo.gl/7X6r4B

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از اینترنت اشیاء (IOT)  و فروش محصولات مرتبط با اینترنت اشیاء، هوشمندسازی و فناوری اطلاعات، از سایت فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ به آدرس https://iotviewshop.com در تیرماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ
رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ

به گزارش فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ، سایت iotviewshop.com که یک سایت فروشگاهی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه، قصد دارد فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از اینترنت اشیاء (IOT) و فروش محصولات مرتبط با اینترنت اشیاء، هوشمند‌سازی و فناوری اطلاعات را تسهیل کند.

مجتبی لطفعلی‌، مدیریت فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هوشمندسازی، برداشتی نوین با حداکثر کیفیت و کسب سرویس از شاخص‌ها و فاکتورهـای زنـدگی است. ارتقای شاخص‌های زندگی از جمله فرهنگ، بهداشت، ایمنی، مسکن و گردشگری به طور قابـل توجهی کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا می‌دهد. توسعه هر یک از ایـن جوانـب منجـر بـه رضـایت ، آسایش و رفاه بیشتر شهروندان می‌شود و به آنها کمک می‌کند زندگی هماهنگ‌تری داشته باشند. در سطح بین‌المللی، تمامی کشورهای دنیا بـه سـمت توسـعه پایدار شـهری، از طریـق هوشمندسـازی شهری قدم برداشته‌اند. لذا حاکمان کشورها و مدیران پیشرو شهری، ایجاد شهر هوشـمند را بهتـرین گزینه برای مدیریت و بهبود کیفیت زندگی شهروندان دانسته‌اند. در نتیجه رفتن به سوی شهر هوشمند یک ضرورت است.»

به همین دلیل  شناسایی تأمین‌کنندگان و تولید‌کنندگان محصولات و تجهیزات مربوط به اینترنت اشیاء‌، تجهیزات هوشمند درون شبکه اعم از تجهیزات خانه‌های هوشمند‌، بیمارستان هوشمند‌، آبیاری هوشمند، شهر هوشمند، تجهیزات مرتبط با فناوری اطلاعات با توجه به گستردگی آنها و همین‌طور شناسایی متخصصان این حوزه جهت اجرای پروژه‌های مورد نیاز‌، از چالش‌های کاربران نهایی در استفاده و بکارگیری از این تجهیزات خواهد بود.

وی در رابطه با امکانات و خدمات این سایت، به موارد زیر اشاره کرد:

1- در اختیار قراردادن پنل رایگان به تأمین‌کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات مرتبط جهت نمایش محصولات خود در سایت

2- امکان برقراری ارتباط مستقیم خریداران محصولات با فروشندگان

3-ارائه خدمات فنی مهندسی تضمین شده به خریداران محصولات و پیمانکاران در شهرهای مختلف ایران توسط کارشناسان زبده شناسایی شده

4- ارسال رایگان محصولات به مشتریان 

گفتنی است فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف 5% به ازای اولین خرید کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی آی او تی شاپ به آدرس https://iotviewshop.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی آی او تی

هوشمند سازی (خانه هوشمند ، بیمارستان هوشمند ، شهر هوشمند)

اطلاعات تماس
  • 091930*****
[نمایش اطلاعات]