اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970602312900261

سعید شجاعی مدیر باشگاه کسب و کار «ایران رادا» عنوان کرد

اصفهان را به قطب کسب و کارهای اینترنتی تبدیل می‌کنیم

کد: 13970602312900261

https://goo.gl/7Q77WL

، اصفهان , (اخبار رسمی): سعید شجاعی مدیر باشگاه کسب و کار ایران رادا در جمع مدرسان و برخی از مدیران سایت‌های به نام اصفهان از اهداف این باشگاه گفت و از همه فعالان دعوت به همکاری کرد.

سعید شجاعی : اصفهان را به قطب کسب و کار های اینترنتی تبدیل می کنیم
اصفهان را به قطب کسب و کارهای اینترنتی تبدیل می‌کنیم

2 شهریور 1397 سعید شجاعی مدیر باشگاه کسب و کار ایران رادا در جمع برخی از فعالان وب، مدرسان باشگاه کسب و کار و منتورها و لانچرهای شتاب‌دهنده نوین استارتاپ گفت: اصفهان پتانسیل بالای در صنعت کسب‌وکارهای آنلاین دارد و ما با همراه کردن فعالان سعی داریم موجبات رشد این صنعت را در اصفهان فراهم کنیم و طی چند سال آینده اصفهان را به قطب کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور تبدیل می‌کنیم.

از نمونه فعالیت‌های مجموعه ایران رادا در راستای توضیحات سعید شجاعی می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان توسط باشگاه کسب‌وکار ایران رادا اشاره کرد. همچنین این مجموعه از گردهمایی‌های استارتاپی مثل کارآغازیان، پاتوق، دکترشو، مسافرمجازی، اتاق فکر و .... حمایت‌های مختلف کرده است تا استارتاپ‌ها بتوانند رشد و توسعه یابند.

وی پس از ارائه توضیحات گفت: در حال تکمیل زیر ساخت‌ها برای راه‌اندازی شتاب‌دهنده نوین استارت آپ هستیم و امیدواریم بتوانیم 300 ایده و استارتاپ را شتابدهی کنیم.

مجموعه ایران رادا فعالیت خود را از بهمن 1397 راه‌اندازی کرده است و تاکنون بیش از 50 سایت راه‌اندازی کرده و همچنان در حال توسعه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران رادا

برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان توسط باشگاه کسب و کار ایران رادا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ