اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970605313439284

آسان‌ترین راه جستجو برای خرید خانه و اجاره آپارتمان چیست؟

کد: 13970605313439284

https://goo.gl/VgycNz

، تهران , (اخبار رسمی): خرید خانه یا اجاره آپارتمان، برای هیچ‌کس تصمیم ساده‌‌ای نیست. پس از اینکه سال‌ها زحمت کشیدید و پول لازم برای خرید مسکن یا رهن و اجاره خانه را جور کردید؛ حالا باید سختی گشتن و جستجو را نیز به جان بخرید تا بهترین مورد را برای خرید یا اجاره مسکن پیدا کنید.

آسان‌ترین راه جستجو برای خرید خانه و اجاره آپارتمان چیست؟
آسان‌ترین راه جستجو برای خرید خانه و اجاره آپارتمان چیست؟

آژانس‌ها و بنگاه‌های املاک اصلی‌ترین مکانی هستند که همه از قدیم برای مشورت و پیدا کردن ملک به آنجا مراجعه می‌کنند؛ اما رفت‌وآمدهای پی در پی و سر زدن به تک تک آژانس‌های املاک هر محله، برای دیدن فایل‌های خرید آپارتمان و اجاره خانه، در این زمانه پر مشغله؛ کار طاقت‌فرسایی است. چه بسا پس از صرف وقت بسیار آنچه معرفی می‌‏شود متفاوت از ملکی است که در ذهن خریدار بوده و به دنبال آن می‌گشته است. در نتیجه روز دیگر باید از نو به آژانس‌های املاک مراجعه کند و فایل‌های اجاره مسکن و خرید خانه آنها را ببینند.

در سال‌های اخیر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی جستجوی املاک، کار را آسان کرده‌اند. با استفاده از این سایت‌ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بنگاه‌ها و مشاورین املاک نیست و در هر زمان و از هر کجا می‌توان فهرست فایل‌های اجاره خانه و خرید آپارتمان را بررسی کرد.

با اینکه سایت‌های جستجوگر ملک، یک قدم به سمت ساده‌تر کردن فرآیند خرید و اجاره مسکن برداشته‌اند؛ باز هم اطلاعات کاملی را در اختیار متقاضیان نمی‌گذارند و آنها ناچارند برای شناخت بهتر از خصوصیات ملک، دوباره با مشاورین املاک تماس بگیرند و سوالات بیشتری از آنها بپرسند.

کیلید جدیدترین سامانه جستجوی ملک است که ابزاری متفاوت را در اختیار متقاضیان اجاره و خرید مسکن می‌گذارد. این سامانه به کاربران کمک می‌کند تا راحت‌تر از قبل به دنبال ملک مورد نظر خود بگردند و اطلاعات کامل هر ملک را همراه با جزئیات کامل و تصاویر متعددی از آن ببینند.

با توجه به اینکه کیلید با مشاورین املاک برتر و حرفه‌‌ای در همه مناطق و محلات شهر تهران همکاری می‌کند، متقاضیان می‌توانند مطمئن باشند آنچه در سایت می‌بینند با واقعیت همخوانی دارد و تمام اطلاعات لازم به صورت آنلاین در اختیارشان گذاشته می‏‌شود.

با استفاده از ابزارهایی که کیلید برای جستجوی ملک در دسترس شخص می‌گذارد، روند یافتن خانه‌ای برای اجاره یا خرید آسان می‎شود. در سایت کیلید به سادگی می‌توان با وارد کردن نام منطقه، محله و حتی نام ایستگاه مترویی که قصد دارید در اطراف آن آپارتمان بخرید یا اجاره کنید، جستجو را انجام دهید و به صد‌ها فایل خرید آپارتمان و اجاره خانه دسترسی داشته باشید.

یکی از امکانات جالب کیلید این است که با انتخاب هر ملک، اماکن و مراکز شاخص اطراف آن را نیز به خریدار و اجاره کننده نشان می‌دهد. ممکن است شخص بخواهد به دنبال خرید خانه یا اجاره آپارتمان بگردد که نزدیک به یک ایستگاه مترو باشد؛ یا از مدرسه و مراکز تفریحی دور نباشد.

کیلید ضمن اینکه محل دقیق خانه مورد نظر را روی نقشه نشان می‌دهد، اماکن و مراکزی که در اطرافش قرار دارند را نیز نشان می‌دهد. اینکه دسترسی محلی خانه چطور است، کدام رستوران‌ها و مراکز خرید در اطرافش هستند، فاصله خانه با مساجد یا بانک‌ها چقدر است و... همگی از جمله فاکتورهایی هستند که بر تصمیم شخص تاثیر می‌گذارند.

علاوه بر این، سامانه کیلید با استفاده از هوش مصنوعی خود، املاک مشابه خانه‌ای را که برای خرید یا اجاره انتخاب کرده‌اید به نمایش می‌گذارد تا گزینه‌های فرد برای انتخاب بیشتر باشد.

فیلترهای متنوع جستجو، امکان دیگری برای بهینه کردن نتایج هستند. با کمک این فیلترها می‌توان نتایج جستجو را با توجه به قیمت یا متراژ خانه، تعداد اتاق‌ها، امکانات و نوع آن تفکیک کرد تا موارد خرید و اجاره دقیق‌تری نمایش داده شود. به این ترتیب شخص به جای آنکه کوچه به کوچه به دنبال خانه موردنظر بگردد و تک تک فاکتورهای مهم آن را بررسی کند؛ خیلی راحت با کمک سایت کیلید یا اپلیکیشن کیلید قادر خواهد بود در تمامی محله‌های شهر تهران فایل‌هایی که برای خرید یا اجاره آپارتمان وجود دارد را مشاهده کرده و با بررسی خصوصیات هر یک و فیلتر کردن مواردی که به نظر او نزدیک نیست، ملک موردنظر را پیدا کند.

هدف کیلید کمک به اشخاص برای یافتن خانه‌ای بهتر است تا بتوانند با کمک ابزارهایی که در اختیارشان می‌گذارد به یک تصمیم درست برای خرید مسکن یا اجاره خانه برسند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]