اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313649393

آغاز عرضه و فروش سرور و تجهیزات ذخیره‌سازی HP از سال 1396

کد: 13970606313649393

https://goo.gl/hQWbeM

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نتسا به عنوان تولیدکننده و خدمات‌دهنده فعال در حوزه فروش تجهیزات سرور و ذخیره‌سازهای HP کشور، تجهیزات فوق را با امکان گارانتی معتبر از سال 1396 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش سرور و تجهیزات ذخیره سازی HP ازسال 1396
سرور و تجهیزات ذخیره سازی HP

شرکت نتسا دارای دپارتمان‌های فروش از جمله فروش سرور و تجهیزات HP، فروش تجهیزات شبکه، فروش تجهیزات سیسکو است

به گزازش روابط عمومی شرکت نگرش تحلیل سیستم‌ها (نتسا)، از سال 1396 عرضه سرور و ذخیره سازهای HP در خیابان شریعتی، روبروی حسینه ارشاد، کوچه هدیه، پلاک 8 آغاز شد.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از سرور و تجهیزات ذخیره‌سازی هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون قیمت مناسب و گارنتی معتبر را دارند.

هوتن راستکار مدیر عامل شرکت نگرش تحلیل سیستم‌ها (نتسا) با اشاره به مزیت‌های این محصول و خدمت تازه گفت: «تولید این محصول نتیجه یک سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از سال 1396 کار آغاز شده و هم اکنون سرور و تجهیزات ذخیره‌سازی HP وارد بازار شده است.»

وی ادامه داد: «شرکت با عضویت در سازمان‌هایی از جمله شورای عالی انفورماتیک، سازمان نظام صنفی رایانه و همچنین عضویت در انجمن شرکت‌های انفورماتیکی با روندی رو به رشد، در حال توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات مهندسی و بازرگانی خود است.»

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شرکت نگرش تحلیل سیستم‌ها (نتسا) به نشانی WWW.NETSSA.NET مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نتسا

نتسا اولین شرکت در زمینه ارائه تجهیزات تخصصی لود بالانسینگ شرکت Peplink و راهکارهای وایرلس سازمانی Pepwave در ایران میباشد شرکت نتسا فعالیت خود را با عرضه سرورها و تجهیزات قدرتمندHP و تجهیزات ذخیره سازی EMC و سوییچ های Cisco آغاز نموده و در حال حــاضر دارای یکی از کـامل ترین مجموعه تجهیزات و سرورهای اورجینـال HP می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]