اطلاعات تماس
  • 071362*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313689647

چرا کار پیدا کردن سخت است؟

توصیه‌های کاربردی برای جویندگان کار

کد: 13970606313689647

https://goo.gl/Zt3dof

، شیراز , (اخبار رسمی): پیدا کردن یک شغل دائم یا پاره وقت که با مهارت‎‌ها و علایق‌ مطابقت داشته باشد، اغلب به سادگی نیست. خصوصاً وقتی که تازه از کاری که به آن عادت داشته‌اید، خارج شده باشید.

توصیه‌های کاربردی برای جویندگان کار
پیدا کردن یک کار خوب سخت است، با اینکارنت راحت‌‌تر شاغل شوید!

پیدا کردن یک شغل دائم یا پاره وقت که با مهارت‎‌ها و علایق‌مان مطابقت داشته باشد، اغلب به سادگی نیست. خصوصاً وقتی که تازه از کاری که به آن عادت داشته‌ایم، خارج شده‌ایم. از طرفی شاید بهتر باشد یک یا دو ماه را اول کمی استراحت کنیم و در حین آن به جست‌وجوی کاری باشیم که یک قدم از شغل قبل بالاتر باشد. 

1. شبکه سازی مجازی یا واقعی؟

یکی از راه‌کارهای مؤثر یافتن شغل مطلوب، شبکه سازی است. اغلب کارفرماهایی که به دنبال یک کارمند مناسب هستند سعی می‌کنند از نظرات دوستان و آشنایان برای انتخاب و گزینش کارمند آتی مجموعه کمک بگیرند. دوستان و آشنایان یکی از ابتدایی‌ترین و البته مؤثرترین روش‌های یافتن شغل مناسب است. اما به این فکر کنید که شبکه سازی اغلب با صرف زمان زیادی همراه است. حتی هزینه‌ای که باید صرف شود، شاید به چشم نیاید، اما گاهی زیاد است. امروزه، خوش‌بختانه با وجود فضای مجازی و اینترنت، خیلی ساده افراد می‌توانند، با هزینه و زمان کم‌تر به جمع‌ افراد و اشخاصی که می‌خواهند، وارد شوند. ضمناً در شبکه‌سازی مجازی گاهی مشکلاتی مانند درون‌گرایی افراد و یا حالات موقت هم کاملاً کنار گذاشته می‌شود.

2. موقت، دائمی یا پروژه‌ای

یکی از راه‌های پیدا کردن یک کار مناسب مهارت و شخصیت، جست‌وجوی بسیار است. باید زمان زیادی بگذارید، تجربه کنید، با افراد بسیاری آشنا شوید، صحبت کنید، خودتان را ارزیابی کنید تا در نهایت بتوانید به قول معروف جایی آرام گیرید که مطلوب‌تان است. اما مگر می‌شود؟! این یعنی خط کشیدن روی درآمدی که قرار است با آن گذران زندگی کنیم! یک راه‌کار خوب و آرام کننده در  وضعیتی که کار مطلوب‌مان رونمایی نمی‌کند، رو آوردن به کارهای پروژه‌ای‌ است. اگر در فاصله‌ای که در حال جست‌وجوی‌ شغل ایده‌آل (اگر واقعاً هم‌چین مفهومی واقعاً وجود خارجی داشته باشد) خود هستید، چندین کار پروژه‌ای را قبول کنید، اتفاقات جالبی می‌افتد. کم‌ترین آن این است که اعتماد به نفس‌تان ترقی می‌کند. می‌بینید که می‌توانید بدون یک شغل تکراری گاه خسته کننده هم درآمد داشت. از طرف دیگر اغلب اشخاصی که در مشاغل پروژه‌ای خوب عمل می‌کنند، ترجیح می‌دهند همان را به عنوان کسب و کار خود پیش ببرند. مسلماً وقتی در حال جست‌وجوی شغل هستید، انجام کارهای پروژه‌ای، کسب درآمد (هرچند اندک)، از فشارهای روحی و روانی بی‌کاری می‌کاهد.

3.پشت میز نشینی یا فریلنسری

با وجود دشواری فرآیند پیدا کردن کار و استخدامی، گاهی واقعاً باید بایستیم و از خودمان بپرسیم که آیا در مسیر درستی در حال جست‌وجوی کار هستیم؟! کارمندی همان است که می‌خواستم؟ شاید هم بهتر است به جای سؤالاتی که بی‌جواب می‌مانند، چند تست خودشناسی داده تا بفهمیم که تیپ شخصیتی‌ چیست؟ در هر صورت، زمان فاکتور بسیار مهمی در تمامی تصمیمات ما است و هیچ‌ وقت نمی‌ایستد تا  به یک نتیجه‌ی مشخص برسیم. گاهی برای روشن شدن اوضاع باید به خود فرصت دهیم. این‌جا است که بهتر است هر دو وجه‌ای از کار کردن را که بهتر است امتحان کنیم. پروژه‌های فریلنسری را خیلی راحت می‌توان با داشتن تعریف دقیقی از مهارت‌ها آغاز کرد. اغلب این مدل کارها، چالش‌برانگیز، مهیج و متنوع هستند.

این روزها مشکلی که برای‌ هر فردی از جامعه پیش می‌آید، تنها به یک شخص منتهی نمی‌شود. این هم می‌تواند خوب باشد، چون حس تنها بودن در مشکلات را از ما دور می‌کند و هم بد است، چون دامن تعداد زیادی از افراد یک جامعه را گرفته است. در همین راستا، هستند افرادی که با ایده‌هایی نوین راه‌های تازه‌ای برای مقابله با مشکلات همه‌گیری که وجود دارد، پیدا می‌کنند. استارتاپ‌ها اغلب به همین شیوه رشد می‌کنند. کار کردن، کار نکردن، جست‌وجوی کار، سایت‌های کاریابی، بی‌کار بودن‌های طولانی و اشخاصی که هیچ از کارهای روزانه و تکراری لذت نمی‌برند، همگی مشکلاتی است که استارتاپ‌ اینکارنت را رشد داده است.

اینکارنت یکی از استارتاپ‌های فعال در حوزه‌ی کاریابی، کاهش بی‌کاری و افزایش احتمال کاریابی است. ارزش‌هایی که اینکارنت دنبال می‌کند در جهت رفع مشکلاتی کنونی و آتی است. شبکه سازی، اعتماد اجتماعی، فرصت برابر، از مهم‌ترین ارزش‌های اینکارنت است.  شما در اینکارنت دقیقاً به سمتی می‌روید که دوستش خواهید داشت. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینکارنت

اینکارنت سیستمی است که به جویندگان خدمات متنوع کمک خواهد کرد تا با صرف کم‌ترین زمان، شانس یافتن خدمت‌دهنده‌ای با آمیزه‌ای از بالاترین اعتبار، مناسب ترین قیمت و بیشترین کیفیت را داشته باشد. اینکارنت ساز و کاری شبیه به مناقصه دارد. به‌جای تمرکز بر معرفی کسب و کارها بر ایجاد و معرفی دقیق‌تر «تقاضا» ها تمرکز می‌کند. معتقدیم ایجاد تقاضا، حرفه‌ای را ترغیب به مشارکت در سیستم خواهد کرد. به همین منظور در حالت پیش‌فرض تمامِ امکانات اینکارنت برای کارفرما، بدون هزینه خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 071362*****
[نمایش اطلاعات]