اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970607313850011

مرکز تلفن مجازی چطور کسب و کار شما را رونق می‌بخشد؟

کد: 13970607313850011

https://goo.gl/b827zX

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات مرکز تماس آنلاین به بسیاری از شرکت­‌ها کمک کرده تا هم با بهترین کیفیت پاسخگوی تماس گیرندگان کسب‌وکارشان باشند و هم با تمرکز بر کسب و کارشان، محصولات و سرویس­‌های خود را بهبود بخشند.

مرکز تلفن مجازی چطور کسب و کار شما را رونق می‌بخشد؟
مرکز تلفن مجازی چطور کسب و کار شما را رونق می‌بخشد؟

در مرکز تماس دفترشما، به دلیل برخورداری از نرم‌افزارهای پیشرفته اپراتوری، تمامی منشی‌ها با کیفیتی استاندارد و ثابت به تماس‌ها پاسخ می‌دهند

اگر برای کسب‌وکار خود به شماره تلفن ثابت اختصاصی نیاز دارید، اما اجاره دفتر کار را تصمیمی منطقی نمی‌دانید، مرکز تلفن مجازی دفترشما پیشنهادهای جالب و متنوعی برای کسب‌و‌کارها دارد.

با خرید خط تلفن از مرکز تلفن مجازی «دفترشما» نه تنها در ۵ دقیقه کسب و کار صاحب خط تلفن ثابت می‌شود، بلکه می‌تواند از هر کجا که است، تماس‌های کسب‌وکار خود را روی گوشی تلفن همراه خود پاسخ دهد!

خطوط مرکز تلفن مجازی «دفترشما» چه نوع خطوطی است؟

مرکز تلفن مجازی دفتر شما عرضه کننده خطوط تلفن مجازی است. خطوط تلفن «دفترشما» دارای شماره‌ای مانند شماره تلفن ثابت تهران هستند و با کد ۲ تهران شروع می‌شوند. اما چون بر بستر اینترنت عرضه می‌شوند، می‌توان از هر کجا تماس‌های خود را پاسخ داد، بنابراین دیگر نیازی به دفترکار نیست. «دفترشما» انواع خط رند نیز دارد که می‌توانید با توجه به نیاز کسب‌و‌کار هر کدام را انتخاب کرد:

خط ۸ رقمی

۸ رقمی رند طلایی

۸ رقمی رند شگفت انگیز

خط ۶ رقمی و

خط ۵ رقمی

خطوط دفترشما چه مزیتی به دیگر خطوط مجازی دارد؟

شماره‌هایی که «دفترشما» به مشترکان خود عرضه می‌کند، با کد ۲ تهران شروع می‌شود که کد بسیار محبوبی میان کسب و کارها است.

با خطوط مرکز تلفن مجازی «دفترشما» کسب و کارها هم مانند شرکت‌های بزرگ دارای سرویس سانترال می‌شوند و می‌توانند تا ۹ داخلی برای خط تلفن خود تعریف کند. این سرویس امروزه تحت عنوان سرویس تلفن گویا (IVR) در جهان شناخته می‌شود.

بر خلاف استخدام منشی که گاهی منشی مرخصی است و امکان پاسخگویی به تماس‌ها را ندارد، در سرویس منشی مجازی «دفترشما»، حتی اگر منشی مرخصی نباشد و خطش اشغال باشد، تماس بلافاصله به یک منشی دیگر در مرکز تماس «دفترشما» وصل می‌شود.

شاید جالب باشد که بدانید، در مرکز تماس دفترشما، به دلیل برخورداری از نرم افزارهای پیشرفته اپراتوری، تمامی منشی‌ها با کیفیتی استاندارد و ثابت به تماس‌ها پاسخ می‌دهند.

با ماهی ۶۹ هزار تومان، صاحب منشی می‌شوید

در صورت تمایل می‌توان یکی از بسته‌های سرویس منشی «دفترشما» را انتخاب کرد که از ماهی ۶۹ هزار تومان شروع می‌شود. با سرویس منشی، بدون نیاز به دفترکار، صاحب یک منشی باتجربه با فن بیان بسیار خوب خواهید شد. بنابراین، نه تنها کسب و کار وجهه و کلاس کاری خیلی خوب کسب می‌کند، هیچ یک از تماس‌ها نیز از دست نمی‌رود.

خطوط مجازی و خدمات دفتر کار مجازی «دفترشما» به خصوص در شرایط پر نوسان بازار ایران، بهترین و امن‌ترین روش برای راه‌اندازی کسب‌وکار و حتی کاهش هزینه‌های کسب‌وکارهای قدیمی است. بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی و با شروع قیمت از ماهی ۳۹ هزار تومان، برای هر کسب و کار می‌توان شماره تلفن ثابت باپرستیژ تهیه کرد و از سرویس‌های حرفه‌ای مدیریت تماس دفتر شما لذت برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خطوط مجازی دفترشما، سیستم و هزینه سرویس IVR و سرویس منشی به وب‌سایت دفتر شما می‌توانند به نشانی daftareshoma.com سربزنند و یا با کارشناسان به شماره ۲۸۴۲۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]