اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970610314129671

معتبرترین مرکز آموزش و پرورش زالو کجاست؟

کد: 13970610314129671

https://goo.gl/wnoi6J

، کرج , (اخبار رسمی): شرکت گیلان لیرو با مدیریت مهندس علیرضا تندرو به عنوان معتبرترین شرکت تولیدی زالو درزمینه پرورش زالو، خرید و فروش زالو در کشور شناخته شده است و سهم مهمی در صادرات زالو به کشورهای دیگر دارد.

معتبرترین مرکز آموزش و پرورش زالو کجاست؟
معتبرترین مرکز آموزش و پرورش زالو کجاست؟

زالو یکی از موجوداتی است که خواص درمانی مشاهده شده در آن، این کرم خونخوار کوچک را جزء مفیدترین جانوران و پرورش زالو را جز جذاب‌ترین مشاغل قرار داده است.

از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس دشواری‌های تولید بر آمدند و از پای ننشستند و به افتتاح «گیلان لیرو» دست یافتند تا بتواند نیاز مشتریان را برطرف سازد.

شرکت گیلان لیرو  با مدیریت مهندس علیرضا تندرو به عنوان معتبرترین شرکت تولیدی زالو در زمینه پرورش زالو، خرید و فروش زالو در کشور شناخته شده است و سهم مهمی در صادرات زالو به کشورهای دیگر دارد.

تولید و پرورش زالو شغل سودآوری است که که برای شروع کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد و در خانه نیز قابل انجام است. اما با این وجود نیازمند به تخصص زیادی است که این تخصص با دیدن دوره آموزش پرورش زالو فراهم می‌شود.

شرکت تعاونی گیلان لیرو در همین راستا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش پرورش زالو کرده است و از جدیدترین متد روز و حضور اساتید برتر و متخصص و با تحصیلات مرتبط با این حوزه، در دوره‌های آموزشی استاندارد و تخصصی تکثیر و پرورش زالوی طبی برای علاقه‌مندان واجد شرایط، استفاده می کند.

هم اکنون شرکت تعاونی گیلان لیرو  با توجه به کیفیت بالای محصولات خود، گوی سبقت را از سایر شرکت‌ها ربوده و پیش از پیش در راهی که آغاز کرده، مصمم به توسعه است. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گیلان لیرو

شرکت تعاونی تکثیر و پرورش زالوی طبی گیلان لیرو، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به منظور رشد و اجرایی نمودن اهداف طب اسلامی، تاسیس گردید. این گروه از تعدادی افراد تحصیل کرده تشکیل شده است که با مطالعات گسترده در این حوزه و با بهره گیری از مشاوره و راهنمایی اساتید بزرگ طب اسلامی و سنتی، و همچنین گذراندن دوره های آموزشی قرنطینه، تکثیر و پرورش زالوی طبی، اقدام به تولید یکی از بهترین نژادهای زالو طبی و تامین بخش عمده ای از نیاز بازار نموده است.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان