اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970610314229675

در ۱۲ و ۱۳ مهر و با ارائه مدرک معتبر بین‌المللی

دوره کاربردی «مدیریت فرایندهای کسب و کار» برگزار می‌شود

کد: 13970610314229675

https://goo.gl/DXMKrw

، تهران , (اخبار رسمی): یک دوره کاربردی آموزش «مدیریت فرایندهای کسب و کار» در ۱۲ و ۱۳ مهر با تدریس دکتر بابک هزاوه در مرکز آموزشی حکیم برگزار می‌شود. در این دوره به آموزش طراحی، کنترل، ارزیابی و مدیریت فرایندهای بازاریابی و فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، منابع انسانی، مالی، تولید و … پرداخته می‌شود.

دوره کاربردی «مدیریت فرایند های کسب و کار» برگزار می‌شود.
دوره کاربردی مدیریت فرایند های کسب و کار

شرکت‌کنندگان بعد از این دوره ضمن درک کامل مدیریت فرایند و مدل‌سازی فرایندها با BPMN، توانایی حل مشکلات و مسائل واقعی دنیای کسب‌وکار در ایران را خواهند داشت

مدیریت فرایندهای کسب و کار، حوزه‌ای است که مورد نیاز گروه‌های مختلفی در داخل سازمان است. مدیران سازمان به علت آن که به نقش و توانایی مدیریت فرایندها در بهبود عملکرد سازمان و بهبود کیفیت سرویس پی برده‌اند، جذب آن می‌شوند. مهندسان صنایع، مدیریت فرایندها را فرصتی برای اجرای تکنیک‌های بهینه‌سازی وظایف سازمانی می‌بینند. از سوی دیگر، مهندسان IT، مدیریت فرایندها را به عنوان زبانی مشترک برای برقراری ارتباط با سایر ذی‌نفعان سازمان می‌شناسند. مهم نیست که هر کدام از این گروه‌ها در دنیای متفاوتی زندگی می‌کنند، بلکه «مدیریت فرایندها» نقطه وصل تمامی آن‌ها است. اگر اهداف و استراتژی‌های سازمان را شناخته‌اید و قصد پیاده‌سازی آن‌ها را دارید، مهم‌ترین ابزار شما، مدیریت فرایندها است.

هدف این دوره، آموزش کامل و جامع مدیریت فرایندها به صورت «میان رشته‌ای» براساس BPMN است. ضمنا بعد از این دوره می‌توان کارکردهای BPMS را هم شناخت.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که بعد از این دوره ضمن درک کامل مدیریت فرایند و مدل‌سازی فرایندها با BPMN، توانایی حل مشکلات و مسائل واقعی دنیای کسب و کار در ایران را داشته باشید.

این دوره در یک مرکز آموزشی بسیار شیک و مجهز به تمامی امکانات آموزشی لازم (واقع در خیابان کارگر شمالی، خیابان پنجم، مرکز آموزشی حکیم) برگزار می‌شود.

با توجه به برگزاری دوره در روز پنجشنبه و جمعه، محل برگزاری در محدوده زوج و فرد نبوده و امکان تردد با خودروی شخصی و یا از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی امکان‌پذیر است.

هر روز دوره شامل دو نوبت پذیرایی میان وعده (شامل چای، نسکافه و کیک) و پذیرایی ناهار (غذا به انتخاب شرکت‌کنندگان) است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام یا اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://karokasb.org/bpm یا با شماره ۴۴۲۹۲۵۰۴ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کار و کسب

کار و کسب، به عنوان مرجع حرفه‌ای آموزش مدیریت با رویکرد بازار ایران، به تولید و انتشار محتوا در حوزه‌های استراتژی، بازاریابی، فروش، مذاکره، هوش هیجانی و ... می‌پردازد. با هدف ارائه معتبرترین محتوای آموزشی، کار و کسب به انتخاب و ترجمه مقالات از برترین منابع علمی می‌پردازد. محتوای مذکور در فرم‌های مختلف مانند مقاله، اینفوگرافیک، پادکست و ویدیو توسط کار و کسب منتشر می‌گردد.

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]