اطلاعات تماس
  • 031362*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970611314399679

با هدف ارائه مصولات جدید و ارائه مصولات جدید انجام شد:

ارتقا و بهینه‌سازی سایت فرش ایران زمین

کد: 13970611314399679

https://goo.gl/XDgC8u

، اصفهان , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید فرش ایران زمین از 1397/06/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه‌سازی سایت فرش ایران زمین
ارتقا و بهینه‌سازی سایت فرش ایران زمین

مدیر فرش ایران زمین با اعلام این خبر گفت: به‌روز‌رسانی مرتب وب‌سایت با آخرین محصولات در حوزه فرش موکت و پادری، پس از این به‌روز‌رسانی مد نظر است

به گزارش روابط عمومی فرش ایران زمین؛ وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی فرش از تاریخ 1397/06/01 به‌روز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس farsheiranzamin.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وب‌سایت، بخش‌های مقالات کاربردی و مقالات کاربردی به فهرست وب‌سایت اضافه شده است.

مدیر فرش ایران زمین با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با آخرین محصولات در حوزه فرش موکت و پادری، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی همچنین افزود: فرش ایران زمین وب سایت فعال در حوزه فرش است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی آموزش‌های مربوط به دکوراسیون و روش‌های خرید فرش در سایت هستیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش ایران زمین

فرش ایران زمین در سال ۱۳۸۶در اصفهان با دو شعبه مشغول فعالیت درزمینه انواع فرش کلاسیک، مدرن،فانتزی،عروسکی شروع به کار نمود

اطلاعات تماس
  • 031362*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل