اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970611314475223

رونمایی از فروشگاه اینترنتی عطرینه با هدف خرید مستقیم محصولات با کیفیت

کد: 13970611314475223

https://goo.gl/wLqrey

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف خرید مستقیم مشتری از محصولات با کیفیت عطرینه و سادگی سفارش توسط مشتریان و نمایندگان برای خرید محصولات خوشبوکننده عطرینه، از سایت فروشگاه اینترنتی عطرینه به آدرس http://atrineh.shop در اول شهریور 1397 رونمایی شد.

رونمایی از فروشگاه اینترنتی عطرینه با هدف خرید مستقیم محصولات با کیفیت
رونمایی از فروشگاه اینترنتی عطرینه با هدف خرید مستقیم محصولات با کیفیت

به گزارش فروشگاه اینترنتی عطرینه، http://atrineh.shop یک سایت فروش اینترنتی خوشبوکننده‌های عطرینه، از محصولات با کیفیت عطرینه را تسهیل کند

به گزارش فروشگاه اینترنتی عطرینه، سایت http://atrineh.shop که یک سایت فروش اینترنتی خوشبو کننده‌های عطرینه، با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد خرید مستقیم مشتری از محصولات با کیفیت عطرینه و راحتی مخاطب برای خرید محصولات خوشبوکننده عطرینه را تسهیل کند.

عطرینه تنها محصول ایرانی بر پایه آب به جای الکل است که حداقل میزان حساسیت‌زایی را دارا است و همچنین برخلاف محصولات موجود در بازار، عطرینه قابلیت جایگزینی با بوهای بد به جای ترکیب شدن با آنها را دارد و میزان ماندگاری عطرها حداقل 3 تا 4 ساعت است. عطرینه در رایحه‌های متعدد ویژه بانوان، کودکان، هتل‌ها، مساجد و اماکن مذهبی و ... طراحی شده است. در خوشبوکننده‌های بدن و کفش عطرینه خاصیت آنتی باکتریال وجود دارد.

خوشبوکننده‌های گیاهی عطرینه با خاصیت درمانی و استفاده مکرر از آن، منجر به کاهش خستگی و استرس و افزایش نشاط و شادابی می‌شود. زمانی که عصاره های گیاهی تنفس می‌شوند مولکول‌های آن به سهولت جذب جریان خون در شش‌ها می‌شوند. این شیوه، موثرترین و کوتاه مدت‌ترین روش جذب برای بدن است. روایح عصاره‌های گیاهان با تاثیر بر این سیستم، آرامش، کاهش استرس و احساس سرزندگی و شادابی را به انسان هدیه می‌کند.

سید رضا شخص امام پور، مدیر عامل عطرینه در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «این سایت جهت فروش مستقیم محصولات با کیفیت عطرینه به مصرف‌کننده‌های نهایی و نمایندگی‌های سطح کشور و اطلاع‌رسانی جشنواره‌های فروش طراحی شده است

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «فروش مستقیم محصولات با کیفیت عطرینه از کارخانه، امکان ثبت سفارش نمایندگی‌های از طریق سایت و امکان خرید مستقیم و با تخفیف در جشنواره‌های فروش و امکان دریافت راهنمایی و مشاوره آنلاین از کارشناسان فروش از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی عطرینه است.»

گفتنی است فروشگاه اینترنتی عطرینه، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه پکیج خانواده با تخفیف 25 درصد شامل خوشبوکننده کفش و خوشبوکننده بدن و خوشبوکننده خودرو و خوشبوکننده اتاق کودک و خوشبوکننده سرویس بهداشتی و خوشبوکننده منزل و فضای عمومی کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی عطرینه به آدرس http://atrineh.shop مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ساز فروشگاهان

نرم افزار فروشگاهان یک سیستم فروشگاه اینترنتی است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. در فروشگاهان ما به کسب‌وکارهای کوچک در حال ظهور کمک می‌کنیم تا با حضور در عرصه اینترنت و دسترسی گسترده مردم به محصولات ایشان به شرکت‌های موفق تبدیل شوند. با استفاده از فروشگاهان راه‌اندازی سریع یک فروشگاه اینترنتی قابل اطمینان و ورود به عرصه تجارت الکترونیک در حداقل زمان امکان‌پذیر شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]