اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970612314629620

آنرمجیک 2 و آنر پلی پرچمدار فناوری‌های نوین گوشی‌های هوشمند

آنر و یک قدم دیگر روی لبه فناوری

کد: 13970612314629620

https://goo.gl/dBjFBs

، (اخبار رسمی): آخرین نسل از تراشه‌های کایرین همواره در محصولات آنر به کار گرفته می‌شوند. از طرفی استفاده از فناوری‌هایی نظیر نمایشگر تمام‌صفحه، طراحی منحصربه‌فرد، دوربین‌های قدرت گرفته از هوش مصنوعی و همچنین آخرین فناوری‌های مربوط به باتری نیز تمایز آنر با سایر برندها را نشان می‌دهد.

آنر و یک قدم دیگر روی لبه فناوری
آنر و یک قدم دیگر روی لبه فناوری

از دیگر ویژگی‌های آنر پلی باید به دوربین اصلی 1۶ مگاپیکسلی، قابلیت تشخیص حرکت با هوش مصنوعی اشاره کرد. ویژگی‌هایی که برای بازی‌دوستان، این محصول را به میان‌رده‌ای دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند

آنر، برای شجاعان، برندی از گروه هوآوی است که در سال‌های گذشته محصولات متنوعی را برای سلیقه‌های مختلف روانه بازار کرده است.

آنر محصولاتی متفاوت از گوشی‌های هوآوی تولید و عرضه می‌کند. مهم‌ترین وجه تمایز این دو برند، خلاقیت و شجاعت بیشتر آنر برای تولید محصولات جوان‌پسند و استفاده از فناوری‌های جدید و روز دنیا در محصولاتش است.

آخرین نسل از تراشه‌های کایرین همواره در محصولات این برند به کار گرفته می‌شوند. از طرفی استفاده از فناوری‌هایی نظیر نمایشگر تمام‌صفحه، طراحی منحصربه‌فرد، دوربین‌های قدرت گرفته از هوش مصنوعی و همچنین آخرین فناوری‌های مربوط به باتری نیز تمایز آنر با سایر برندها را نشان می‌دهد.

کمپانی آنر در جریان نمایشگاه ایفا 2018 نمونه اولیه گوشی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) را به‌نمایش گذاشت و همچنین اعلام کرد که آنر پلی (Honor Play) اولین گوشی گیمینگ چهار بعدی با قیمت استثنایی و مشخصات و امکانات فنی بسیار بالای خود به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. طراحی گوشی‌های تمام صفحه و مجهز بودن به نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی آنر از جمله فناوری‌های این دو گوشی است. با توجه به رونمایی از آنر مجیک 2 می‌توان گفت که آنر نسل جدیدی از گوشی‌های کشوئی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد که تجربه متفاوت و جذاب را برای کاربران رقم خواهد زد.

پس از موفقیت نسل اول آنر مجیک (Honor Magic) ، در سال 201۶ آنر مجیک 2 با قابلیت‌های جدیدتری رونمایی شد.

به دلیل کشوئی بودن آنر مجیک 2 شاهد سبک جدیدی در طراحی گوشی‌های تمام‌صفحه هستیم. در این مدل از گوشی‌های آنر طراحی تمام‌صفحه به نوعی است که نزدیک به 100درصد از پنل جلو گوشی به صفحه نمایش اختصاص دارد. در حالی که، خبری از ناچ (Notch) در طراحی این محصول نیست.

جرج ژائو، مدیر کل آنر در جریان این مراسم در مورد قابلیت‌های نسل اول این محصول چنین گفت: «در نسخه اول این گوشی، شارژ سریع در گوشی‌های هوشمند را وارد مرحله جدیدی کردیم و هوش مصنوعی وارد زندگی روزمره کاربران شد. آنر مجیک 2 حاصل پیشرفت‌های دو صنعت تولید موبایل و هوش مصنوعی در دنیاست و امروز شاهد آن هستیم که آخرین نسل از چیپست هوآوی یعنی کایرین 980 در این گوشی به کار گرفته شده است .»

بسیاری از رقبا قابلیت نمایش تمام صفحه (Full View) را دارند اما این امکان جدید تجربه کاربری را در هنگام استفاده از گوشی و یا زمان عکس‌برداری تحت الشعاع قرار داده است. به لطف طراحی کشوئی این محصول، آنر مجیک 2 بدون ایجاد هیچگونه ضعفی در کارایی‌های دیگر گوشی وجود دارد.

با استفاده از قابلیت کشوئی گوشی کاربر می‌تواند تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی گوشی را فعال کند. همچنین، قابلیت سوپر شارژ این گوشی هوشمند تنها زمانی فعال می‌شود که گوشی بتواند هر سه بخش باتری، کابل و شارژر را شناسایی و امنیت آن‌ها را تایید کند.

در ادامه این مراسم نیز آنر پلی، اولین گوشی هوشمند چهاربعدیِ ویژه گیمینگ رونمایی شد. طراحی این گوشی به نحوی است که می‌تواند بهترین تجربه را برای دوست‌داران بازی رقم بزند و به دلیل ابعاد و نوع طراحی بدنه به راحتی به آن‌ها اجازه کنترل گوشی حین بازی حتی با یک دست را می‌دهد. این گوشی ۵.۵ اینچی با تکیه بر پردازنده گرافیکی منحصر به فرد و نسبت ابعاد 19:5 به 9 نمایشگرش، بهترین تجربه بازی موبایلی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد

آنر پلی تجربه بی نظیر سرگرمی مداوم و بدون وقفه را فراهم می کند. این امکان جدید دو تکنولوژی پیشرفته را نیز در بر دارد. پردازنده گرافیکی جدید آنر که این بار در «آنر پلی» (Honor Play) به کار گرفته شده است، پردازنده گرافیکی توربو (Turbo GPU) است که کمک می‌کند تا کاربران با خیال راحت‌تری از بازی‌های مورد علاقه موبایلی‌شان لذت ببرند و فناوری پیشرفته AI آنر به کاربران امکان می‌دهد تا لحظه‌های دوست‌داشتنی زندگی‌شان را به نحو بهتری ثبت و ذخیره کنند.

«آنر پلی» (Honor Play) دارای قابلیت بازی چهار بعدی است که شامل جلوه‌های صوتی سه‌بعدی با قابلیت‌هایی کامل برای موبایل است که با اشیاء و سناریوهای درون بازی سازگار است. از دیگر جذابیت‌ها می توان به شوک‌های هوشمند یا ویبراتورها اشاره کرد که در بازی هنگام نزدیک شدن دشمنان و یا شلیک اسلحه‌ها با 30 سیگنال در سناریوهای مختلف اشاره کرد. همچنین با فناوری صدای هیستن (Histen) و امکان صدای سه‌بعدی بازیکن را در تجربه صدای سینمایی غرق می‌کند.

با توجه به مجصولات آنر می‌توان گفت که این شرکت درصدد است تا مرزهای فناوری را جابه‌جا کند و با عرضه محصولاتی متفاوت برای اقشار مختلف، آخرین دستاوردهای دنیای فناوری و طراحی چشم‌نواز را به زندگی جوانان و افرادی که روحیه‌ای جوان دارند وارد کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]