اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991228506519620

هر آن چه باید درباره هوآوی Watch Fit Elegant Edition بدانید

کد: 13991228506519620

https://bit.ly/3lSIkWM

، (اخبار رسمی): نسخه Elegant ساعت هوشمند Watch Fitبه تازگی معرفی شده و نسخه‌ای شیک‌تر از این خانواده محصولات هوآوی است. این محصول با حفظ تمامی قابلیت‌های سلامت‌محور خود، از خصوصیات ظاهری شیک و زیبایی نیز بهره می‌برد.

هر آن چه باید درباره هوآوی Watch Fit Elegant Edition بدانید
هر آن چه باید درباره هوآوی Watch Fit Elegant Edition بدانید

جدیدترین عضو خانواده Huawei Watch Fit، یعنی هوآوی Watch Fit Elegant Edition در رنگ‌های سفید (Frosty White) و مشکی (Midnight Black) با بندی از جنس فلورواستومر ارائه شده است و به کاربران اجازه می‌دهد ساعت هوشمند را با استایل موردنظرشان تطبیق دهند. میزان نظارت روی سلامت کاربران در ساعت هوشمند جدید افزایش پیدا کرده و این دستگاه می‌تواند نظارت شبانه‌روزی روی اکسیژن خون (SpO2) داشته باشد. همچنین کاربران می‌توانند صفحه نمایش ساعت را با یک ضربه ساده روی گوشی هوشمند هوآوی خود، تغییر دهند و اطلاعات بیشتری پیرامون وضعیت آب و هوا به دست بیاورند.

استایل خودت را بساز

ساعت هوشمند جدید هوآوی Watch Fit Elegant Edition با دو رنگ جدید خود، جذابیت خانواده Watch Fit را افزایش داده و سبکی مینیمالیستی را به کاربران ارائه می‌کند؛ این رنگ‌ها در کنار ظاهری ساده، توانسته‌اند سبک منحصر به فردی را به وجود آورند که نظر کاربران مختلف را به خود جلب کند.

یکی از قابلیت‌های مهم هوآوی Watch Fit Elegant Edition را باید بدنه استیل ضدزنگ و سطح شیشه‌ای صفحه نمایش آن دانست که نه تنها جذابیت، بلکه کیفیت دستگاه را تا حد زیادی افزایش داده است. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش 1.64 اینچ آمولد (AMOLED) است. این ساعت اولین محصول هوآوی با صفحه نمایش مربع شکل است که جذابیت زیادی دارد.

هوآوی برای راحتی کاربران از فلورواستومر برای تولید بند این ساعت هوشمند استفاده کرده که یک ماده بادوام برای ساخت بند ساعت است. هوآوی Watch Fit Elegant Edition به لطف کیفیت ساخت بالای خود، سبک و راحت بوده و می‌تواند برای استفاده روزمره، گزینه‌ای بسیار مناسب برای شیک‌پوشان باشد.

نظارت روزانه سطح اکسیژن خون به منظور ارتقاء سطح سلامت جسمانی

میزان اکسیژن خون را باید به عنوان یک شاخص مهم در سلامت عمومی انسان، معرفی کرد. ساعت هوشمند جدید هوآوی می‌تواند نظارتی مستمر را روی اکسیژن خون (SpO2) در تمام طول روز ارائه دهد و بدین ترتیب، کاربران از شرایط سلامت خود باخبر شوند. جالب آن که هنگام کاهش سطح SpO2، هشدارهای لازم نیز ارائه خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند تغییرات SpO2 را در طول شبانه روز با برنامه مخصوص Huawei Health مورد بررسی قرار دهند؛ این یک قابلیت فوق‌العاده برای کمک به کسانی بوده که علاقه‌مند به حفظ سلامت خود هستند، مخصوصا در شرایط فعلی که میزان اکسیژن خون و نظارت روی آن اهمیت بسیاری دارد.

حفظ تناسب اندام با ساعت هوشمند هوآوی

دوره‌های تناسب اندام از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد ساعت‌های هوشمند سری Watch Fit است و در کنار 96 حالت تمرینی، 12 دوره تناسب اندام ساده با هدف کاهش چربی و تقویت بدن نیز در این ساعت وجود دارد. همچنین 44 برنامه مخصوص جهت کاهش مشکلات مربوط به ناحیه شانه و گردن نیز در این ساعت وجود دارد که به ویژه برای افراد با شغل اداری کارایی بالایی دارد.

. توجه داشته باشید که این دوره‌ها، هیچگونه محدودیتی در زمان و مکان ندارند و کاربران به سادگی می‌توانند یک دوره را در محل کار یا محیط خانه آغاز کرده و نتیجه آن را احساس کنند.

هوآوی Watch Fit در کنار 12 دوره آموزش شخصی فعالیت‌های بدنی، 13 دوره ورزش دو را هم مخصوص علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. هنگامی که در حال دویدن هستید، ساعت هوشمند تعداد گام‌های شما را با کمک GPS داخلی شمرده و به کمک چندین حسگر دیگر، تجزیه و تحلیل کاملی از هر جلسه تمرینی ارائه می‌کند.

جذابیت زندگی هوشمند را احساس کنید

یکی از ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند هوآوی را می‌توان سادگی کار با آن در بخش شخصی‌سازی عنوان کرد. نسخه جدید هوآوی Watch Fit Elegant Edition به کاربران اجازه می‌دهد صفحه ساعت خود را فقط با یک ضربه، شخصی‌سازی کنند؛ شما می‌توانید تصویری از حیوانات، دوستان یا سلفی‌های موردنظرتان را به عنوان تصویر زمینه ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit Elegant Edition انتخاب کنید.

ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit Elegant Edition در کنار ویژگی‌هایی همچون وضعیت آب و هوا، زمان دقیق طلوع و غروب خورشید را نیز نمایش می‌دهد. در ساعت هوشمند جدید هوآوی، کماکان شاهد باتری قدرتمندی هستیم که امکان استفاده از ساعت تا 10 روز بدون وقفه، حتی با فعال بودن قابلیت بررسی ضربان قلب را مهیا می‌کند. همچنین این ساعت هوشمند از فناوری شارژ سریع هوآوی هم پشتیبانی می‌کند؛ یک شارژ 5 دقیقه‌ای می‌تواند کارایی یک شبانه روز را فراهم کند. 

هوآوی Watch Fit Elegant Edition می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را به کاربران از طریق نوع طراحی، مواد اولیه با کیفیت و عملکرد ارائه دهد. همچنین وزن مناسب این ساعت هوشمند می‌تواند در جلب نظر کاربران و به ویژه ورزشکاران، موثر باشد. برای کاربرانی که نیازمند مدیریت فعال سلامت جسمانی و نظارت عملی روی تمرینات ورزشی هستند، قطعا هوآوی Watch Fit Elegant Edition می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 نسخه استاندارد این محصول، یعنی هوآوی Watch Fit، در بازار ایران نیز در دسترس قرار گرفته و قابل خریداری است و با توجه به قیمت اقتصادی که دارد می‌تواند انتخاب مناسب و به صرفه‌ای برای گروه‌های مختلف کاربران باشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]