اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970612314656094

آنتی ویروس‌های Webroot جوایز آنتی‌ویروسی Channel Pro 2018 را درو کردند

دریافت جوایز طلایی Channel Pro 2018 توسط آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot

کد: 13970612314656094

https://goo.gl/1gp8xs

، تهران , (اخبار رسمی): آنتی ویروس‌های کمپانی مطرح امنیتی وبروت (Webroot) در هر دو بخش آنتی‌ویروس‌های خانگی (سوییت‌های امنیتی‌) و آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه (Endpoint Protection)، موفق به دریافت جایزه طلایی Channel Pro 2018 شدند.

دریافت جوایز طلایی Channel Pro 2018 توسط آنتی ویروس های قدرتمند Webroot
آنتی ویروس های وبروت موفق به کسب جایزه طلایی Channel Pro 2018 Reader Awards شدند.

جالب است بدانید یکی از موسسین شرکت CyberFlow که توسط شرکت وبروت خریداری شده، دکتر اسلامبولچی، از ایرانیان شهیر و معروف ساکن آمریکا و از مدیران سابق شرکت AT&T و مشاوران شرکت Facebook است

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، آنتی‌ویروس‌های شرکت امنیتی وبروت موفق شدند تا جوایز طلایی نظرسنجی Channel Pro را در سال 2018 دریافت کنند.

در سال 2017 نیز آنتی‌ویروس‌های وبروت موفق به دریافت جایزه طلایی Channel Pro Reader Awards شده بودند.

شرکت وبروت یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح ارائه‌دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس برای کاربران خانگی و شبکه و سازنده سبک‌ترین و کم‌حجم‌ترین آنتی‌ویروس‌های دنیا است که با نام تجاری Webroot Secure Anywhere در بازارهای جهانی ارائه می‌شوند.

دهها شرکت مطرح فناوری از جمله Cisco ،HP ،Aruba Networks ،F5 Networks ،PaloAlto Networks ،A10 Networks و GateProtect از جمله مشتریان محصولات و تکنولوژی‌های وبروت و شرکای استراتژیک این شرکت مطرح آمریکایی هستند.

شرکت وبروت تاکنون شرکت‌هایی را خریداری کرده که از جمله آنها می‌توان به شرکت‌های امنیتی Prevx ،BrightCloud و همچنین CyberFlow اشاره کرد. 

جالب است بدانید یکی از موسسان شرکت CyberFlow، دکتر اسلامبولچی، از ایرانیان شهیر و معروف ساکن آمریکا و از مدیران سابق شرکت AT&T و مشاور شرکت فیس‌بوک است.

آنتی‌ویروس‌های وبروت اولین بار در سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه شدند و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکت ایرانی مخصوصآ شرکت‌های کوچک و متوسط از جمله مشتریان آنتی‌ویروس‌های قدرتمند وبروت هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]