اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970612314769655

بازی آموزشی زبان انگلیسی کودکان، اولین پروژه بازی‌سازی شرکت سایریس

کد: 13970612314769655

https://goo.gl/dW9d5k

، بیرجند , (اخبار رسمی): اولین پروژه بازی سازی شرکت سایرس بیرجند در اواخر تیر ماه ۹۷ در کافه بازار به عرضه رسید. این بازی با نام «کیدز گات تلنت» است و به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب آموزش زبان انگلیسی هم است.

بازی آموزشی زبان انگلیسی کودکان اولین پروژه بازی‌سازی شرکت سایریس
بازی آموزشی زبان انگلیسی کودکان

معرفی بازی آموزشی زبان انگلیسی کودکان با استعداد (Kids Got Talent‌)

اولین پروژه بازی سازی استودیو سایرس بیرجند در اواخر تیر ماه ۹۷ در کافه بازار عرضه شد که ساخت این بازی ۲ ماه زمان برده است.

بازی «کیدز گات تلنت» با همکاری موسسه بین‌المللی خوارزمی بیرجند و طبق اصول آموزشی کتاب‌های آموزش زبان آکسفورد طراحی و ساخته شده است که اگر بازیکن بتواند بدون هیچ گونه غلط و اشتباهی این بازی را به اتمام برساند مثل این است که یک ترم کلاس زبان انگلیسی را گذرانده است.

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به رابط کاربری راحت و طراحی کودکانه‌اش اشاره کرد. بازی اندرویدی Kids Got Talent بر روی اصول پایه‌ای زبان انگلیسی کار کرده و داخل آن ۴ بازی متفاوت است که هر کدام به تقویت یک سری از اصول پایه‌ای زبان می‌پردازد که به شرح زیر است:

بازی اول : رنگ آمیزی

این قسمت از دو مرحله تشکیل شده است که به دانش آموزان رنگ‌های اصلی را آموزش می‌دهد. صدا گذاری این مرحله نیز توسط زبان آموزان موسسه خوارزمی انجام شده است.

بازی دوم: اعداد

این قسمت از ۶ مرحله تشکیل شده است که از اعداد ۱ تا ۲۰ را به بازیکنان از طریق بازی آموزش می‌دهد.

بازی سوم: قسمت دیالوگ

این قسمت آخرین مرحله آموزشی است که بازیکن باید سر کلاس به سوالات معلم جواب دهد. در این قسمت کودک باید سریع دست‌ خود را برای جواب دادن به سوالات معلم بالا ببرد و داوطلب شود در غیر این صورت یک دانش‌آموز دیگر داخل کلاس جواب سوال معلم را خواهد داد. در ضمن باید حواس کودک به زمان هم باشد!

بازی چهارم: نجات سربازان پرنده

یک بازی رانر که فقط برای سرگرمی و بازیکن باید پرنده را از یک سری مانع عبور بدهد و رکورد خود را جابه جا کند.

در ضمن فراموش نشود که این مراحل بازی کاملا بهم وابسته هستند؛ یعنی کودک برای بردن بازی دوم باید بازی اول یعنی رنگ آمیزی را کاملا مسلط باشد.

شرکت بازی سازی سایروس، اولین شرکت بازی سازی در خراسان جنوبی است. امیدوارم از بازی ما حمایت کنید.

شایان ذکر است برای به روزرسانی‌های جدید این بازی قرار است، تحولات ویژه‌ای در آن اعمال شود تا کودکان از بازی بیشتر لذت ببرند.

علاقه‌مندان جهت دانلود بازی می‌توانند به کافه بازار مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازی سازی سایرس

"استدیو بازی سازی سایرس" هدف فعالیت شرکت تولید و نشر بازی های ایرانی در داخل و خارج کشور خواهد بود. - اولین استدیو بازی سازی در خراسان جنوبی - شروع فعالیت از ۱۳۹۶

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]