اطلاعات تماس
  • ۰۴۱۳۴۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970613314819673

در اقتصاد مقاومتی و شرایط تحریم چطور می‌توان بازاری پر رونق و سرزنده ایجاد کرد

بیزیکت، راهی آسان و رایگان برای رونق هر نوع کسب‌وکار و افزایش درآمد

کد: 13970613314819673

https://goo.gl/sJn6iS

، (اخبار رسمی): بیزیکت (ترکیب بیزینس و مارکت) با شعار درآمد برای همه، سیستم منحصربه‌فردی ساخته تا از هر خرید و فروش ۵ شخص سود ببرند. این سامانه، یکی از جامع‌ترین شبکه‌های کسب‌وکار، با نوآوری خاص، فرصتی نو برای افزایش درآمد همه مشاغل، از بانوان و شاغلان خانگی تا همه اصناف، هنرمندان، بازرگانان، کشاورزان و ... است.

راه آسان و رایگان برای رونق هر نوع کسب‌وکار و افزایش درآمد برای همه
بیزیکت، جامع‌ترین شبکه کسب و کار کشور
راه آسان و رایگان برای رونق هر نوع کسب‌وکار و افزایش درآمد برای همه
آیکن اپلیکیشن بیزیکت

تا ۸۰ درصد از درآمد ما به صورت مادام‌العمر به معرفی‌کنند‌گان خریدارها و فروشنده‌ها می‌رسد و هر شخص می‌تواند به آسانی با یکبار معرفی دوستان و‌ آشنایان، بدون زحمت، برای همیشه از این درآمدها بهره‌مند شود

این روزها اقتصاد ایران در تلاش است تا بتواند راهی برای گذر از بحران پیدا کند. بحرانی که بخشی از آن به تحریم‌های ناجوانمردانه و بخشی از آن به بنیا‌ن‌های ناصحیح اقتصاد برمی‌گردد. اما همه شنیده‌اند که هر بحرانی در خود فرصتی به همراه دارد.

در دوران اقتصاد مقاومتی، برای رونق‌بخشی به کسب‌وکارهای مختلف، برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به دلیل دلال‌بازی برخی‌ها، برای ایجاد فرصت اشتغال برای کسانی که دنبال درآمد هستند و ... یک راه‌کار نو باید اندیشیده می‌شد.

در عصر موبایل‌های هوشمند و اینترنت همراه، باید راهی یافت تا همه مردم، بدون توجه به نوع کسب‌وکار، میزان شهرت و نام برند، بزرگی یا کوچکی فعالیت، محل جغرافیایی استقرار و ... بتوانند از خوان نعمت اینترنت بهره‌مند شوند.

بیزیکت این راه را یافته است. بعد از ۳ سال تلاش سخت، شبکه‌ای ساخته که برای کمک به همه مردم به میدان آمده است. از روز اول نیت بیزیکت این بود که کاری کند کارستان، تا همه مردم ایران بتوانند با کمک آن درآمد خود را افزایش دهند. در این حرکت نو و استثنایی، بیزیکت فضایی ایجاد کرده است تا با کمک آن:

  • ارتباط بین کسب‌وکارها با مشتریان،‌ به طور ساده، بدون فیلتر و بی واسطه میسر شود.
  • خرید و فروش‌های اینترنتی واقعاً و کاملاً آنلاین باشند و امن و مطمئن صورت گیرند.
  • فرصت هر ‌نوع سوءاستفاده تجاری از فضای مجازی گرفته شده و شفافیت حاکم شود.
  • هر کسب‌و‌کاری بتواند در یک بازار بزرگ به وسعت ایران، مغازه‌ رایگانی را مالک شود.
  • اطلاع‌رسانی عمومی برای همه کسب‌و‌کارها به صورت نامحدود و رایگان صورت بگیرد.

بیزیکِت (ترکیب بیزینس و مارکت) به نشانی www.biziket.com  جامع‌ترین شبکه کسب‌و‌کار به روش اجتماعی است. این سایت و اپلیکیشن موبایلی آن، این فرصت را هم برای دارندگان مشاغل مختلف،‌ از بانوان و شاغلان در مشاغل خانگی گرفته تا اصناف سطح شهرها، هنرمندان صنایع دستی، بازرگانان و واردکنندگان و پخش‌کنندگان، تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و ... و حتی مشاغل خدماتی و حتی برای جویندگان کار ایجاد می‌کند، که در عصر همه‌چیزهمراه بتوانند کسب‌وکار خود را همراه خود داشته و درآمدهای جدیدتر و بیشتری کسب کنند.

فروشگاه رایگان برای همه:

همه مردم ایران می‌توانند بدون نیاز به تماس تلفنی، بدون نیاز به قرار ملاقات حضوری، بدون ترس از هر نوع فریب و خطرات موجود در فضای مجازی که این روزها در تلگرام و ایسنتاگرام یا برخی آگهی‌نامه‌ها رخ می‌دهد و پلیس فتا همواره در مورد آن‌ها هشدار می‌دهد، به طور رایگان، بدون هیچ مهارت فنی، به سادگی تمام و به روشی کاملاً جذاب، در یک شبکه بی‌نظیر، هم‌زمان با چت با دوستان و مشتریان، تبادل عکس و ویدیو و ...، گروه‌ و کانال و ...، با امکانات کاملاً منحصربه‌فرد برای اولین بار، به صورت کاملاً مطمئن، فروشگاه اینترنتی و موبایلی اختصاصی خود را هم داشته باشند و همه کارهای ثبت و ارسال سفارش و حساب‌ و کتاب‌های مربوطه را آنلاین و همراه مدیریت کنند و بدون نگرانی از دریافت پول سفارش یا دریافت کالای مشکل‌دار، خرید و فروش هر نوع کالا، هر نوع فایل و دیتا و هر نوع خدمات را انجام دهند.

درآمد عالی برای همه:

بیزیکت با شعار درآمد برای همه، سیستم منحصربه‌فردی ایجاد کرده است که از هر خرید و فروش ۵ طرف نفع ببرند:

  1. فروشنده سود می‌برد چون مستقیم با خریدار اصلی طرف است و سود مناسب را خودش می‌برد و نه دلال!
  2. خریدار سود می‌برد چون مستقیم از فروشنده اصلی و با بهترین قیمت ممکن کالای مورد نیاز را می‌خرد.
  3. بیزیکت برای جبران هزینه‌های خود درصد ناچیزی از فروشنده می‌گیرد که به نفع فروشنده تمام می‌شود.
  4. کسی که فروشنده را به بیزیکت معرفی کرده است بخشی از درصد سهم بیزیکت را دریافت می‌کند.
  5. کسی که خریدار را به بیزیکت معرفی کرده است بخش دیگری از سهم بیزیکت را دریافت می‌کند.

بیزیکت نه تنها به رونق کسب‌وکارها کمک می‌کند، بلکه برای کسانی هم که دنبال کار و درآمد بیشتر هستند امکان کسب درآمد فعال و دایمی را فراهم کرده‌ است. ۸۰ درصد از درصد سهم سایت به صورت مادام‌العمر به معرفی‌کنند‌گان خریدارها و فروشنده‌ها می‌رسد و هر شخص می‌تواند به آسانی با معرفی دوستان و‌ آشنایان خود به عنوان کاربر و خریدار و معرفی کسبه و اصناف آشنای خود به عنوان فروشنده، از این فرصت درآمدساز بهره‌مند شود.

خرید و فروش در بیزیکت محدود به کالاها یا فروشندگان خاص نیست، بلکه امکان ارائه هر نوع خدمت آنلاین و آفلاین و هم‌چنین فروش هر نوع فایل دیجیتالی و کسب درآمدهای مربوطه نیز به آسانی برای همه میسر است. درآمد قابل کسب در پایان ماه سوم می‌تواند تا ۲۹ میلیون تومان در ماه و در پایان سال اول می‌تواند تا ۸۰ میلیون تومان در ماه نیز برسد. 

یک برنامه به جای چندین برنامه:

بیزیکت به جای چندین سایت و اپ مهم برای کاربر ارزش دارد و کاربر بدون خروج از آن می‌تواند:

  • مثل تلگرام زنده چت کند و گروه و کانال بسازد و ...
  • مثل اینستاگرام پیج داشته باشد و عکس منتشر کند و ...
  • مثل فیس‌بوک دوستان جدید پیدا کند و شبکه‌سازی کند
  • مثل آمازون فروشگاه اینترنتی داشته باشد و آنلاین بفروشد
  • مثل هیچ مشابهی با روش‌های ساده مادام‌العمر درآمد کسب کند

آینده کسب‌و‌کار این‌جا است:

مدل کسب‌و‌کار بیزیکت (سوشیال مارکتپلیس) کاملاً نوآورانه و منحصربه‌فرد است و هیچ ارتباطی هم با سیستم‌های شبکه‌ای ندارد. بیزیکت با کسب نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت، با شفافیت و اطمینان‌سازی برای کمک به افزایش درآمد همه ایرانیان به میدان آمده است.

با توجه به برنامه‌های خاص و کاملاً جدیدی که شبکه کسب‌وکار بیزیکت به تدریج و برای اولین بار در ایران پیاده می‌کند، حضور در بیزیکت به زودی به یک نیاز تبدیل خواهد شد و کسانی برنده خواهند بود که زودتر اقدام کنند تا بتوانند اسم دل‌خواه خود را در آن ثبت کرده و با فعالیت زودتر از بقیه، امتیازات بیشتری کسب کنند و در رده‌های بالاتر دیده شوند. 

علاقه‌مندان برای مشاهده امکانات بسیار فراوان و کاملاً منحصربه‌فرد شبکه کسب‌و‌کار بیزیکت می‌توانند به سایت بیزیکت مراجعه کنند و یا اپلیکیشن بیزیکت را دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیزیکت

فروشگاه اینترنتی رایگان برای همه کسب و کارها خرید و فروش کاملا آنلاین همه چیز با یک کلیک

اطلاعات تماس
  • ۰۴۱۳۴۷*****
[نمایش اطلاعات]