اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970618315419500

فروش تعداد محدودی واحد در مدرن‌ترین برج غرب تهران توسط کارگزاری املاک اینپلاک

معرفی نسلی نو از ساختمان‌های مسکونی در تهران

کد: 13970618315419500

https://goo.gl/pJuSZV

، تهران , (اخبار رسمی): با ورود استارتاپ‌های جوان اکثر حوزه‌های کسب‌وکار دستخوش تغییرات شگرف گشته‌اند و بازاریابان با شناخت نیازهای پنهان مشتریان قواعد کسب‌و کار را زیر و رو کرده‌اند.خوشبختانه در ایران نیز این انقلاب سرانجام به صنعت ساختمان‌های مسکونی راه یافته و استارتاپ‌های جوان با نگرشی نو به این عرصه گام نهاده‌اند.

معرفی نسلی نو از ساختمان‌های مسکونی در تهران
نمای منحصر به فرد پروژه برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید: 02144475140 www.inpelak.com
معرفی نسلی نو از ساختمان‌های مسکونی در تهران
نمای منحصر به فرد پروژه برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید: 02144475140 www.inpelak.com

آغاز همکاری کارگزاری املاک اینپلاک-به عنوان نماینده فروش انحصاری- با مجموعه ای ساختمانی جوان و پر انرژی که با هدف قراردان نیازهای مشتریان در نظر دارد فصل جدیدی را در صنعت ساختمانهای مسکومی آغاز نماید.

با توجه به ماهیت فنی صنعت ساختمان و نگرش سازندگان، متاسفانه بازاریابان حرفه‌ای همچنان نقش واقعی خود را در این حوزه ایفا نکرده‌اند و این صنعت بیشتر در حوزه فنی پیشرفته است. این رویکرد موجب شده امروز شاهد انبوهی از ساختمان‌های بی هویت در گوشه و کنار شهر باشیم. ساختمان‌هایی که زندگی در همه آنها با ریتمی یکنواخت در جریان است و شاید تنها وجه تمایز آنها متریال مصرفی باشد. امروزه مشتریان صرفا برای داشتن یک سرپناه خانه نمی‌خرند و نیازهای آنان پیچیده‌تر از گذشته شده است. آنها می‌خواهند از خانه خود لذت ببرند و مالک خانه‌ای باشند که بازتاب سبک زندگی و هویت آنان باشد. شاید وقت آن فرا رسیده باشد تا سازندگان مجتمع‌های مسکونی با رویکردی بازاریابانه و با هدف شناسایی نیازهای واقعی مشتریان امروزی؛ سیاست‌های خود را مورد بازنگری قرار دهند.

ما در اینپلاک به عنوان کارگزار انحصاری فروش ساختمان‌های مسکونی مدت‌ها است جای خالی سازندگانی با این رویکرد را در بازار املاک احساس می کردیم تا بتواند نقش واقعی خود را به عنوان کارگزار فروش در کنار آنان ایفا نماییم. سرانجام این جستجو آغاز همکاری ما -به عنوان نماینده فروش انحصاری- با مجموعه ای ساختمانی جوان و پر انرژی بود، مجموعه‌ای که با هدف قراردان نیازهای مشتریان در نظر دارد فصل جدیدی را در این صنعت آغاز نماید. این مجموعه ساختمانی کاملا خصوصی در حال اجرای چندین پروژه بزرگ مقیاس در سطح تهران می باشد. آخرین پروژه این شرکت، در حال احداث در منطقه ۵ است که علاوه بر مشخصات خاص فنی، طراحی یکپارچه و هدفمند و مشاعات فوق العاده، امکانات رفاهی ویژه‌ای نیز برای لذت بیشتر ساکنان از زندگی در این مجموعه در نظر گرفته شده که وجه تمایز بارز آن نسبت به سایر رقبا است.

این شرکت ساختمانی با تاسیس یک شرکت زیر مجموعه به عنوان بازوی خدماتی و با شناسایی کلیه نیازهای ساکنان چنین مجتمع‌هایی، لیست بلند بالایی از خدمات رفاهی را به مشتریان ارایه نموده است. فعالیت این زیر مجموعه در سه حوزه تحویل و نگهداری واحدها، مدیریت مجموعه و در نهایت برطرف کردن نیازهای شخصی ساکنان از جمله رویدادهای آموزشی، تفریحی ، هنری و ...  است. اختصاص فضایی ویژه فعالیت این شرکت خدماتی در مجتمع, این امکان را فراهم می نماید تا ساکنان به راحتی بتوانند از خدمات و برنامه‌های تدارک دیده شده استفاده کنند و به مرور فرهنگ مشترکی بین آنان شکل گیرد. در نهایت این فرهنگ مشترک این فرصت را برای ساکنان مجموعه ایجاد خواهد کرد تا جامعه‌ای کوچک و منسجم -به معنای واقعی- تشکیل دهند و از زندگی در کنار یکدیگر لذت ببرند.   

با توجه به تفاهم صورت گرفته مبنی بر فروش تعداد محدودی از واحدهای این پروژه به صورت انحصاری توسط اینپلاک، علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به مشخصات و ویژگی‌های این پروژه که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم نسبت به خرید اقدام کنند.

- ۶۰۰۰ متر زمین

- دید بی نظیر

- سازه فلزی با هسته بتونی

- ۱۷ طبقه در دو بلوک به هم پیوسته

- نمای مدرن و خیره کننده با استفاده از شیشه و پانل‌ها HPL

- معماری منحصر به فرد

- مشاعات فوق العاده شامل

  • سالن سینما
  • فضای باز بی نظیر
  • سالن اجتماعات
  • دو استخر مجزا
  • دو سالن ورزش مجزا
  • لابی وسیع مبله

- تمامی متریال مشاعات برندهای وارداتی

- متراژ واحدها از ۸۰ متر تا ۲۲۰ متر

- گارانتی کامل ساختمان توسط شرکت سازنده

- مدیریت و نگهداری ساختمان توسط شرکت سازنده

- شرایط پرداخت فوق العاده

- مجموعه ساختمانی کاملا معتبر

- اسناد و مدارک کامل و شفاف

- قرارداد دقیق و مطمئن

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۴۴۷۵۱۴۰ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینپلاک به آدرس  WWW.INPELAK .COM و یا کانال تلگرام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینپلاک

ما همیشه از خود می پرسیم چگونه می توان از امکانات موجود برای بهتر نمودن تجربه مشتریان بازار املاک بهره برد. برای رسیدن به این هدف ما به تمامی ساختارهای موجود از زاویه دیگر نگریستیم و سرانجام موفق شدیم بازار سنتی املاک را با تکنولوژی روز درآمیزیم ما در اینپلاک تکنولوژی مدرن، حرفه ایهای املاک ، و روشهای نوین را با هم در آمیخته و ساختاری نو خلق نموده ایم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]