اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970620315800011

آفیس مجازی راهکار توسعه کسب و کارهای خانگی و اینترنتی در شرایط فعلی است

کد: 13970620315800011

https://goo.gl/s5R9vm

، تهران , (اخبار رسمی): علی دادگر مدیر بازاریابی خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» در این مقاله سعی کرده تا به سوال چگونه کسب‌وکارهای کوچک با کاهش هزینه‌ها در بازار رقابتی به فعالیت بپردازند؟ پاسخ دهند.

آفیس مجازی راهکار توسعه کسب و کارهای خانگی و اینترنتی در شرایط فعلی است
آفیس مجازی راهکار توسعه کسب و کارهای خانگی و اینترنتی در شرایط فعلی است
آفیس مجازی راهکار توسعه کسب و کارهای خانگی و اینترنتی در شرایط فعلی است
آفیس مجازی راهکار توسعه کسب و کارهای خانگی و اینترنتی در شرایط فعلی است

توجه به مشاغل کوچک و زودبازده نظیر کسب‌وکارهای خانگی و اینترنتی در شرایط کنونی کشور بهترین راه کسب درآمد و حیات خانواده‌ها به شمار می‌رود. اما در شرایط کنونی اقتصاد ایران، معضل اصلی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ افزایش سرسام آور هزینه‌ها است. خصوصا اجاره دفترکار در شهر بزرگی مثل تهران که برای برخی کسب‌وکارها دیگر توجیه منطقی ندارد. اما کسب‌وکارهای کوچک چگونه بدون دفتر کار می‌توانند در بازار به رقابت بپردازند؟ علی دادگر مدیر بازاریابی خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» ضمن پاسخ به این سوال، خبرهای خوبی برای کسب‌وکارهای ایرانی دارد.

آفیس مجازی یا دفتر کار مجازی دقیقا چه کمکی به کسب و کارهای خانگی و اینترنتی می‌کند؟

مشاغل خانگی، کسب و کارهای اینترنتی یا افرادی که از طریق دورکاری به فعالیت مشغول هستند، به علت نداشتن دفترکار، برای ارتباطات کاری خود از شماره همراه استفاده می‌کنند. در این شرایط اعتماد کمتری به آنها می‌شود. از طرفی استفاده از تلفن ثابت منزل برای ارتباطات کاری وجهه خوبی ندارد و ممکن است به دلایل مختلف تماس‌های مهم و مشتریان خود را از دست بدهند.

اما آفیس مجازی «دفتر شما» که یک شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است، این مشکل را حل کرده و یک شماره تلفن ثابت تهران، یک منشی حرفه‌ای که پاسخگوی تماس‌های شما باشد و یک تلفن گویا با پیام خوشامدگویی و منوهای متعدد، در اختیارتان قرار می‌دهد تا جلوه‌ی حرفه‌ای‌تری به کسب‌و‌کارتان ببخشید. همه این امکانات را فقط در 5 دقیقه می‌توانید از پورتال آنلاین «دفتر شما» تهیه کنید.

به جز مشاغل خانگی چه گروه‌هایی مشتریان اصلی خدمات آفیس مجازی هستند؟

استارتاپ‌ها، مشاوران در حوزه‌های مختلف، فریلنسرها، عرضه‌کنندگان خدمات آنلاین، خرده‌فروشان اینترنتی و همچنین شرکت‌هایی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند از مشتریان عمده آفیس مجازی هستند. در حقیقت تمام کسانی که می‌خواهند در بازار پایتخت حضور داشته باشند و به هر دلیلی امکان داشتن فضای فیزیکی، استخدام منشی و داشتن خط ثابت تهران را ندارند، می‌توانند از خدمات دفتر شما استفاده کنند. حالا می‌تواند یک استارتاپ تازه‌کار باشد که ترجیح می‌دهد به‌جای اجاره دفتر و استخدام منشی سرمایه محدود خود را برای تبلیغات و برندسازی هزینه کند؛ یا حتی می‌تواند یک تولیدکننده صنایع دستی در اصفهان باشد که می‌خواهد بدون واسطه و مستقیم در بازار پایتخت رقابت کند. در شرایط فعلی بازار ایران، شرکت‌های رو به توسعه و یا قدیمی هم برای کاهش هزینه‌ها رو به استفاده از خدمات دفتر کار مجازی آورده‌اند.

با خط تلفن اینترنتی تهران چه خدماتی ارائه می‌کنید؟ و این خط تلفن چه فرقی با سایر خطوط تلفن ثابت دارد؟

«دفتر شما» یک خط تلفن اینترنتی تهران با پیش شماره ۲ در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. عملا این خط هیچ تفاوتی با سایر خطوط تلفن ثابت ندارد و برای دریافت تماس‌ها نیازی به اینترنت یا هیچ سخت‌افزار و نرم افزاری ندارید، اما مزیت آن این است که دیگر به محل فیزیکی یا دفتر کار در تهران نیاز ندارید و هر جای ایران باشید می‌توانید از خدماتی که روی این خطوط ارائه می‌کنیم استفاده کنید.

در واقع شما از امتیاز یک خط تلفن ثابت تهران بهره مند شده‌اید اما تماس‌ها را روی شماره موبایل یا هر شماره دلخواه که مایل باشید دریافت می‌کنید.

در حال حاضر دو سرویس تلفن گویا و منشی روی این خطوط ارائه می‌شود. اگر مایل باشید تماس را مستقیما خود یا همکارتان پاسخ‌گو باشد، سرویس تلفن‌گویای دفتر شما را انتخاب کنید و اگر مایل هستید تماس‌ها توسط مرکز تماس ما و منشی‌های حرفه‌ای پاسخ داده شود از سرویس منشی مجازی استفاده کنید.

سرویس تلفن گویای دفتر شما چه امکاناتی در اختیار مشترکین می‌گذارد و چه هزینه‌ای دارد؟

در سرویس تلفن‌گویای دفتر شما، علاوه بر خط تلفن تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای ارائه می‌شود. نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی در ساعات مختلف روز، تعریف منو، داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

خدمات متنوع دیگری نظیر فکس اینترنتی و صندوق صوتی نیز همراه این سرویس قابل ارائه است. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است. هزینه بسته‌های تلفن گویا از ۳۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند. در این سرویس هزینه دایورت برای مشترکین رایگان است.

منشی مجازی چیست؟ آیا منظور شما به‌کارگیری یک منشی دورکار است؟ هزینه این سرویس چقدر است؟

بله. در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

دفتر شما با فراهم کردن زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری و به کارگیری منشی‌های مجرب، اولین شرکت ارائه دهنده خدمات منشی مجازی در ایران به شمار می‌رود و شرایطی را فراهم کرده است تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد. در این سرویس هر شخص می‌تواند از طریق پورتال آنلاین دفتر شما، پس از طی مراحل خرید بسته منشی خود، دستور العمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کند تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کند.

بسته‌های منشی مجازی از ۶۹ هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکان براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند.

چگونه می‌شود خدمات دفترشما را آزمایش کرد؟

کاربران می‌توانند ۱۵روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنند. با مراجعه به سایت دفتر شما به نشانی https://daftareshoma.com می‌توانید در ۵ دقیقه شماره ثابت تهران بگیرید و ۴ رقم آخر شماره تلفن را هم خودتان انتخاب کنید، با جستجو در میان شماره‌ها شانس خود را برای گرفتن شماره رند یا دلخواه امتحان کنید.

آفیس مجازی راهکار توسعه کسب و کارهای خانگی و اینترنتی در شرایط فعلی است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]