اطلاعات تماس
  • 021488*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970621316019652

گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم

کد: 13970621316019652

https://goo.gl/sUapGe

، تهران , (اخبار رسمی): گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم یکی از مهمترین مواردی است که در سال‌های اخیر برای کسب امتیاز در میان مدیران مقاطع مختلف مرسوم شده است. مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با تدوین گزارش تخصصی مرتبط با پست سازمانی می‌توانند امتیازات مربوط به ارزشیابی را کسب کنند.

گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم
گزارش تخصصی مدیر

برای تدوین گزارش تخصصی مدیر در مقاطع مختلف باید در ابتدای امر به جمع‌آوری مستندات و عملکرد شغلی در زمینه پست سازمانی مربوطه پرداخته شود و در نهایت کلیه مستندات به صورت پژوهش عملی تدوین شود

گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم

گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم همانند اقدام پژوهی و پژوهش در عمل معلمان برنامه‌ای است که از مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم درخواست می‌کند که در ارتباط با پست سازمانی خود و اینکه در چه پایه‌ای در حال تدریس هستند، مجموعه تجربیات سنجش و ارزشیابی و تجارب برتر تربیتی خود را به صورت مکتوب درآورند. این مستندات می‌تواند به مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در رابطه با کسب نمره ارزشیابی کمک شایانی کند.

اهمیت گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم

گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم علاوه بر اینکه به مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در کسب نمره و امتیاز ارزشیابی کمک قابل‌توجهی می‌کند از طرفی نیز می‌تواند در رابطه با به اشتراک‌گذاری تجربیات با سایر مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم مفید واقع شود. چرا که استفاده مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از تجربیات یکدیگر می‌تواند آنها را با موانع و کاستی‌های مهم پست سازمانی خود آشنا کرده و در وقت و انرژی آنها صرفه‌جویی شود.

مضرات گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم

نگارش گزارش تخصصی مرتبط با پست در رابطه به مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از طرفی نیز می‌تواند مضراتی داشته باشد. در واقع اینکه مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم تنها به دلیل کسب نمره ارزشیابی به دنبال نگارش راهکار و پیشنهاد باشند یک نکته منفی اجتناب‌ناپذیر است. همچنین ممکن است مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در پی کسب نمره بالاتر به کپی کردن تجربیات سایر همکاران روی آورده و تجربیات حاصل از آموخته‌های خود را به رشته تحریر در نیاورند. در این صورت باید در پی حل این معضل و کمک به مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم کوشش کرد.

بهترین نوع نگارش گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم

یکی از بهترین شیوه‌های نگارش و مستندسازی تجربیات مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم استفاده از اقدام پژوهی در طول تدریس در سال تحصیلی است. مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم که در طول تدریس در طی سال تحصیلی به نگارش اقدام پژوهی و شرکت در برنامه معلم پژوهنده می‌پردازند، می‌توانند با خلاصه‌نویسی اقدام پژوهی خود و ارائه راهکارها و پیشنهادات، گزارش تخصصی خود را نیز به رشته تحریر دربیاورند.

پیشنهاد ارزشیابی در کنار گزارش تخصصی مدیر

مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم باید بعد از ارائه گزارش تخصصی به ارائه راهکارها و پیشنهادات کوتاهی بپردازند که خود می‌تواند کمک شایانی به آنها در کسب امتیازات بالاتر در ارزشیابی سالانه کند. شایان ذکر است این پیشنهادها باید طوری تدوین شوند که جنبه عملیاتی داشته باشند و بتوان در راستای اهداف آموزشی و تربیتی سند تحول بنیادین بهره برد.

چگونگی تدوین گزارش تخصصی

برای تدوین و مستندسازی گزارش تخصصی باید در ابتدا سعی کرد که مشکلات موجود در کلاس به صورت فهرست‌وار ذکر شود. در مرحله بعد مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سعی می‌کنند مهمترین مشکلات آموزشی و تربیتی کلاس خود را جدا کرده و روی آنها متمرکز شوند. پس از تمرکز بر روی مشکلات بزرگتر باید راهکارهایی را در جهت حل این مشکلات ارائه کنند. در نهایت باید این راهکارها را در کلاس خود اجرایی کرده و گزارش مستندات آن را به همراه عکس و فیلم به مدیریت آموزشگاه ارائه کنند.

گزارش تخصصی مدیر و سند تحول بنیادین

گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم یکی از موارد مهمی است که بر مبنای سند تحول بنیادین تنظیم شده و اساس بخشنامه آن همسو با این مقوله بوده است. در راستای عمل به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نگارش گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار است.

گزارش تخصصی مدیر و برنامه درس ملی

مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برای اجرای برنامه درس ملی براساس چشم‌انداز بیست ساله آموزش و پرورش ملزم به تهیه آرشیوی از تجربیات خود هستند. در واقع برای تهیه این آرشیو علاوه بر اقدام پژوهی و تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی می‌توانند از گزارش تخصصی خود نیز در طول سال تحصیلی بهره ببرند. در واقع افزودن گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به آرشیو تجربیات ایشان می‌تواند راهگشای مفیدی در راستای همکاری و اجرای سهم آنها در بهبود برنامه درس ملی باشد.

دانلود گزارش تخصصی مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم

مدیر در مقاطع ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم و سایر فرهنگیان ممکن است برای بهره‌گیری از چگونگی نگارش و تدوین گزارش تخصصی نیاز به راهنما و یا نمونه‌کارها و تجربیات همکاران خود باشند. در این راستا سایت تخصصی گزارش تخصصی معلمان نمونه‌های مفیدی را برای دانلود و استفاده مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم فراهم کرده است. مدیر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می‌توانند برای استفاده از این تجربیات و دانلود نمونه فعالیت‌های همکاران خود از این سایت آموزشی استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دایرکتوری فراخوان های علمی پژوهشی

پایگاه فراخوانها، یکی از سایتهای پژوهشی می باشد که به انتشار اخبار حوزه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور می پردازد. دبیرخانه ها میتوانند به منظور انتشار اخبار خود، از طریق بخش ارسال خبر اقدام نمایند.

اطلاعات تماس
  • 021488*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش