اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970621316107871

معرفی کتاب برای محاسبات پروژه‌های سازه فولادی با Etabs ،Safe

کد: 13970621316107871

https://goo.gl/ZTEf9j

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب محاسبات پروژه‌های ساختمان‌های فولادی با استفاده از ۲۰۱۵ ETABS و SAFE۱۴ منتشر شد.

معرفی کتاب برای محاسبات پروژه های سازه فولادی با Etabs , Safe
کتاب "محاسبات پروژه های ساختمانهای فولادی با استفاده از۲۰۱۵ ETABS و SAFE۱۴" مناسب طراحی سازه فولادی

حل دستی مثال‌ها، طراحی دستی جزییات سازه‌ای که نرم‌افزار قادر به طراحی آن نیست از خصوصیات اصلی این کتاب است

در سال‌های اخیر کتاب‌های مختلفی در زمینه‌ی کاربرد نرم افزارهای مهندسی عمران به رشته‌ی تحریر در آمده است.  بیشتر این کتاب‌ها درباره‌ی قابلیت‌های نرم‌افزارهای شرکت CSI هستند . آنچه بیش از همه‌ی موارد در زمینه‌ی کار با این نرم افزارها مهم است، کاربرد عملی آن‌ها در تحلیل و طراحی سازه‌های فولادی و بتنی است. در کتاب‌های اخیر، بیشتر به ذکر قابلیت‌های نرم‌افزارها بسنده شده و تفسیر مناسبی نیز برای پاسخ‌های به دست آمده صورت نگرفته است.

این مسئله باعث می‌شود درک صحیحی از خروجی‌های نرم‌افزارها به دست نیامده و ارتباط بین مسائل عملی، نرم افزار و آیین نامه‌های طراحی برقرار نشود.

کتاب «محاسبات پروژه‌های ساختمان‌های فولادی با استفاده از ۲۰۱۵ ETABS و SAFE۱۴» ابزار مناسبی برای آن گروه از مهندسانی است که قصد دارند به صورت حرفه‌ای رابطه‌ی بین مسائل عملی، نرم افزار و آیین‌نامه‌های طراحی را درک کنند. حل دستی مثال‌ها، طراحی دستی جزییات سازه‌ای که نرم افزار قادر به طراحی آن نیست ازخصوصیات اصلی این کتاب است.

قیمت این کتاب در انتشارات عمران سرا، 45000 هزار تومان است. شایان ذکر است قیمت سی دی‌های آموزشی فولادی و بتنی (مستقل از کتاب)، 12 هزار تومان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | نشریات و کتاب