اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970624316299732

نکات مهم در مورد خرید تجهیزات پزشکی

کد: 13970624316299732

https://goo.gl/exf2S2

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت «افراطب گلسار» ارائه‌دهنده خدمات تخصصی بازرگانی کالا و تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از ۳۵ سال تجربه بازرگانی و اعتبار بسیار بالا در مذاکرات بین‌المللی و گمرکی، آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در سراسر کشور است.

نکات مهم در مورد خرید تجهیزات پزشکی
نکات مهم در مورد خرید تجهیزات پزشکی
نکات مهم در مورد خرید تجهیزات پزشکی
نکات مهم در مورد خرید تجهیزات پزشکی

از اینکه تجهیزات پزشکی چقدر در امر تشخیص و تسهیل فرآیند درمان موثرند، چه فکری می‌کنید؟ آیا حوزه تخصصی درمان نیاز به تجهیزات پزشکی خاصی دارد ؟ چالش‌های شما برای خرید و استفاده از این تجهیزات چیست؟ در این مقاله نکات مهم در مورد خرید تجهیزات پزشکی بررسی می‌شود.

تجهیزات پزشکی بادوام برای استفاده بلند مدت طراحی شده‌اند، در این گروه تجهیزاتی مانند تخت بیمارستانی، وسایل کمک حرکتی مثل ویلچر، واکر، وسایل کمکی شخصی مثل صندلی حمام، لوازم کمکی پوشش لباس، اندام‌های مصنوعی، کفش طبی و کپسول اکسیژن قرار دارد.

از طرف دیگر لوازم و تجهیزات پزشکی یکبار مصرف به‌ منظور یک بار استفاده طراحی شده‌اند. در این گروه، تجهیزاتی مانند چسب اندازه‌گیری فشار خون برای افراد دیابتی‌، محصولات مراقبتی بی‌اختیاری، پوشک، پانسمان و دستکش‌های محافظتی قرار دارند.

در هر صورت به‌عنوان یک فرد بیمار یا مراقب باید با تعدادی از تجهیزات پزشکی پرکاربرد آشنا باشید. اهمیتِ داشتن واکر، کفش طبی و دیگر تجهیزات پزشکی مناسب را نمی‌توان نادیده گرفت. استفاده از لوازم و تجهیزات پزشکی نامناسب قطعا سلامتی‌ را به‌خطر خواهد انداخت.

از این روی، برخی از مهندسان کشور از پس دشواری‌های بازار بر آمدند و از پای ننشتند و به افتتاح «افرا طب گلسار» دست یازدیدند تا بتواند نیاز مشتریان را برطرف سازد.

شرکت افراطب گلسار به شماره ثبت ۴۶۵۹۳۱ ارائه دهنده خدمات تخصصی بازرگانی کالا و تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از ۳۵ سال تجربه بازرگانی و اعتبار بسیار بالا در مذاکرات بین‌المللی و گمرکی، آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه‌های مذکور در سراسر کشور است.

بیماران ترخیص شده از مراکز درمانی، مراقبت‌های پس از جراحی و درمان، بیماران کم توان در منزل همگی شایسته استفاده از بهترین امکانات درمانی هستند. شرکت افرا طب با در اختیار داشتن تیم با تجربه و متخصص مشاوره و مهندسی پزشکی بیمار در منزل بهترین تجهیزات خانگی و توانبخشی را ارائه می‌دهد.

برای تهیه هر نوع کالای پزشکی مصرفی باید دقت شود که حتما با مشورت پزشک یا مهندس پزشک دارای صلاحیت و تاییدیه، اقدام به خرید شود و از اصالت کالا و کارکرد تجهیزات مطمئن شد.

هم اکنون شرکت افرا طب گلسار با توجه به کیفیت بالای محصولات خود، گوی سبقت را از سایر شرکت‌ها ربوده و پیش از پیش در راهی که آغاز کرده، مصمم به توسعه است. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۸۸۰۳۰۰۳۴، ۰۲۱۸۸۰۳۰۰۳۶ تماس بگیرند و یا به سایت این شرکت به آدرس www.afrateb.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افرا طب

شرکت افراطب گلسار به شماره ثبت 465931 ارائه دهنده خدمات تخصصی بازرگانی کالا و تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی، بیمارستانی و کلینیکی با بیش از 35 سال تجربه بازرگانی و اعتبار بسیار بالا در مذاکرات بین المللی و گمرکی، آماده سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینه های مذکور در سراسر کشور می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021880*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی