اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970626316839557

تخفیف نرم افزار مالی و مدیریتی برای شرکت‌کنندگان نمایشگاه دام و طیور

کد: 13970626316839557

https://goo.gl/dGQfpM

، تهران , (اخبار رسمی):  تخفیف ویژه به شرکت‌کنندگان نمایشگاه دام و طیور به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت از شهریور 97 آغاز و تا اواخر مهر ماه 97 ادامه دارد.

نرم افزار مالی و مدیریتی  بهینه سازان
نرم افزار کنترل تولید مرغداری و گاوداری بهین سیستم

به گزارش روابط عمومی بهینه سازان اطلاعات پویا، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره تخفیف ویژه به شرکت کنندگان نمایشگاه دام و طیور به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت و در دوره زمانی 1 ماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند نرم افزار یکپارچه بهین سیستم، نرم افزار مالی تحت وب، داشبورد مدیریتی تحت وب، اتوماسیون اداری تحت وب، سیستم اختصاصی مرغداری و گاوداری و راهکار صنایع تولیدی و صنعتی را از طریق www.behinehsazan.com و با 15 تا 50 % تخفیف تهیه کنند.

مهندس نعمتی مدیرعامل شرکت بهینه سازان اطلاعات پویا ارائه خدمات نوین مالی و اداری با شرایط ویژه به صاحبان کسب کار در ایران را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

وی به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: افراد توانمندی دلاورانه و عمل‌گرایانه، با وجود تمام این شرایط نامناسب، به جنگ ناملایمات اقتصادی رفتند، بی شک پیشرفت، موفقیت و توسعه کشور ایران، در گرو تفکرات و اقدامات کارآفرینا‌نه است که با روحیه بی‌باک و جسورانه خود به دنبال راه‌کارها و راه حل‌ها هستند. شرکت بهینه‌سازان یکی از مجموعه‌های نرم‌افزاری بخش خصوصی کشور است و ارایه‌ی خدمات موثر و کارآمد به مشتریان را همواره در زمره‌ی عمده‌ترین و محوری‌ترین اهداف خویش قرار داده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهینه سازان اطلاعات پویا

شرکت بهینه سازان اطلاعات پویا در راستای نیل به اهداف تحقیقاتی وپژوهشی در زمینه تکنولوژیهای نوین تاسیس گردیده است. این شرکت از اعضاء فعال و مورد تایید نظام صنفی رایانه‌ای کشور و دارای امتیاز از شورای عالی انفورماتیک می‌باشد. اعضاء مؤسس این شرکت همگی دارای سوابق طولانی و مفید در زمینه های طراحی، تولید و اجرای پروژه های نرم افزاری و سخت افزاری مبتنی بر فن‌آوری روز می‌باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]