اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970626317059416

مستر بلیط رفع فیلتر شد!

کد: 13970626317059416

https://goo.gl/brTqu5

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از چندین روز پیگیری مستمر و مداوم و تلاش‌های پی در پی تیم مستر بلیط، این سامانه دوباره برای عموم مردم ایران قابل استفاده شد.

مستر بلیط رفع فیلتر شد!
مستر بلیط رفع فیلتر شد!
مستر بلیط رفع فیلتر شد!
مستر بلیط رفع فیلتر شد!

توضیحات حمیدرضا اشجع، مدیر عامل مِستر بلیط در رابطه با جریان فیلترینگ وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما در ادامه آمده است.

مِستر بلیط، سامانه خرید آنلاین بلیط سفر است که کامل‌ترین لیست از بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس را ارائه می‌کند و روزانه به بیش از 10 هزار مسافر خدمات می‌دهد. مِستر بلیط زیر نظر شرکت عتیق گشت اصفهان است که یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خدمات گردشگری بوده و دارای 3 برند و 5 استارت آپ در زمینه‌های مختلف گردشگری است.

متاسفانه در ساعت 23:30 پنجشنبه مورخ 22 شهریور متوجه شدیم که وب سایت mrBilit.com به کلی مسدود شده است. در روز جمعه به هیچ شکل امکان پیگیری نبود و مجبور شدیم تا شنبه صبر کنیم. شنبه که پیگیری‌ها انجام شد مطلع شدیم به دلیل سوء استفاده برخی وب سایت‌های غیر مجاز فروش آنلاین بلیط هواپیما در قیمت‌گذاری بلیط‌ها، دادستانی کل کشور لیستی از وب سایت‌های غیر مجاز را از سازمان هواپیمایی کشوری خواسته بوده است و سازمان لیستی از وب سایت‌های دارای مجوز را به آنها معرفی کرده است و مشکل پیش آمده این بود که برخی وب‌سایت‌ها در فرآیند دریافت مجوز بودند اما اینها نیز متاسفانه فیلتر شدند.

وی درباره علت طولانی شدن فرآیند دریافت مجوز برای مِستر بلیط گفت: با وجود دستورالعمل ارائه مجوز مسئولان مربوطه به صورت شفاهی عنوان می‌کنند یک شرکت نمی‌تواند بیش از یک وب‌سایت فعالیت داشته باشد. بدین صورت که مِستر بلیط  زیر نظر شرکت عتیق گشت اصفهان است و چون این شرکت برای وب سایت دیگرش به آدرس airplaneticket.ir مجوز دریافت کرده است دیگر نمی‌تواند مجوزی بگیرد.

در صنایع مختلف برای جذب مشتریانی که سلایق مختلفی دارند برندهای مختلفی مانند روغن اویلا و فامیلا، خودروهای لکسوس و تویوتا و وب سایت‌های دیجی کالا و دیجی استایل که جفت جفت برای یک شرکت هستند ایجاد می‌شود. در صنعت گردشگری که خدمات ارائه می‌شود و مانند کالا ملموس نیست این برندینگ پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کند و کار دقیق‌تری می‌خواهد. بنابراین ممکن است شرکتی بخواهد برای بازارهای مختلف گردشگری برندهای مختلف داشته باشد.

پس از برگزاری جلسه ظهر یکشنبه 25 شهریورماه مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با حضور، ناظمی از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دریافت تعهدنامه پذیرش مسئولیت از وب‌سایت‌های معتبر، موقتا نامه رفع فیلترینگ به دادستانی کل کشور ارسال شد و قول مساعدت داده شد تا وب سایت‌هایی که برای دامنه ir. خود مجوز گرفته‌اند فعلا دامنه com. آنها فیلتر نشود.

وی در پایان گفت: امروز دوشنبه این مشکل برطرف شده است و خدمات مستر بلیط برای عموم مردم در دسترس است. ما امیدواریم که مشکلات این چنینی برای دیگر کسب‌وکارها اتفاق نیافتد و مسئولان ذی‌ربط دستورالعمل و قوانینی مشخص برای جلوگیری از پیش‌آمد اتفاق‌های این چنینی تدوین کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مستر بلیط

مِستر بلیط در بهمن ماه سال 1394 شروع به کار کرد و در ابتدا تنها وب سایتی برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارزان قیمت بود. پس از چند ماه فعالیت و علاقه مندی و درخواست مشتریان، خدمات بلیط قطار و اتوبوس نیز برای اولین بار در ایران اضافه گردید. در مِستر بلیط علاوه بر جستجوی کاملترین پروازهای داخلی می توانید ارزانترین قیمت ها را نیز پیدا کنید! خدمات رزرو آنلاین قطار و اتوبوس هر روز کامل تر می شود تا شما مجموعه کاملی از رزرو آنلاین بلیط داخلی را در مِستر بلیط داشته باشید. ما به تجربه شما از خرید اینترنتی اهمیت می دهیم و تلاش ما برای داشتن خدماتی ساده، سریع و ارزان است.

اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]